Hakutulokset

1. Muua

Ihailetko suomalaisella lapsella enemmän ruskeita silmiä vai luonnostaan punaista tukkaa?

Ruskeat silmat ei hammastyta mitenkaan, siskollani on ja molemmilla lapsillani (tosin isa onkin aasialainen), joten punainen tukka on mulle se oudompi ja saa ihastuksesta huokaisemaan kun sellaisen lapsella naen.
  2. Muua

Millaisia määriä juotte alkoholia kun lähdette bilettään?

Mun tuli aikoinaan juotua etkoilla tyyliin vinkkupullo ja joskus jopa paalle jotain. Ja baarissa lisaa. Viinaan en ole koskaan koskenut. Olin kylla aina kunnon humalassa ja biletys jatkui aamuun. Nykyaan, jos menen vaikka ennen baariin lahtoa ystavalleni (huom. n. 2kertaa vuodessa baarissa)...
  3. Muua

Ensimmäinen joulu ilman lapsia tulossa.

En ole kohtalotoveri, mutta onko sulla ketaan ystavaa kenen luo paasisit? Tai jotain sinkkukaveria jonka kanssa lahtea illalla iltaa isumaan? Muussa tapauksessa punkkua, suklaata ja leffoja!
  4. Muua

Miksi ei saisi olla suurituloisia?

Kiitos :) Ei viela, ei viela
  5. Muua

Miten pyöreä nainen saa itsestään viehättävän?

Viehattavyys lahtee ennenkaikkea silmista. Mulla on use ylipainoinen ystava, ja ovat siisteja ja kayttavat tyylikkaita vaatteita. Kaikilla on kaunis hymy. Mun mielesta hyvin viehattavia.
  6. Muua

En paljasta tarkemmin alasta. Asumme ulkomailla hyvin edullisessa maassa, joten menot on pienet. Me ollaan miehen kanssa ainoat tyontekijät, eli palkaa ei makseta ulkopuolelle. Olin epäselvä, eli tuo 15000e ei ole voittoa kuitenkaan kaikki. Muuttaa himan asiaa :) Mutta noususuhdanne on kova.
  7. Muua

No me ansaitaan miehen kans keskimäärin 15000 per kk, yhteensä siis. Meillä on oma suht tuore yritys ja niska limassa painetaan jokaisena viikonpäivänä. Kummallakaan ei ole korkeakoulutusta, ollaan itse rahoitettu yrityksen toiminta. Toimimme molemmat vielä pari vuotta sitten mm...
  8. Muua

Mitä te syötte itsenäisyyspäivänä?

Jos olisin Suomessa soisimme aitini luona paahtopaistia ja rosmariiniperunoita kylmalla kastikkeella kera punkun. Vaan asutaan kaukomailla ja taidampa tehda perunamuussia, sienikastiketta ja lihapullia. Juomaksi varmaan soodaa, tai niinku Suomessa sanotaan jotta vissya.
  9. Muua

Mitä pahaa siinä muka on jos 4 vuotias käy pihalla sytyttämässä kynttilät lyhtyihin?

Tekemällä oppii jne. Suomessa ollaan ihan liian hyssynmyssyn monessa asiassa.
  10. Muua

Miten kieltää lapsivieraat?

Ma ymmarran kylla taysin, etta joku ajattelee kuten AP. Eika mun mielesta taman YSTAVAN kuulu moisesta loukkaantua. Meita ihmisia on erilaisia ja koitetaan ymmartaa toinen toistamme vai mita. Ap ei ole ilkeamielinen tyyliin "ei vois vahempaa kiinnostaa kakras", vaan hanella on ihan jarki(tai...
  11. Muua

Joko jouluvalot laitettu?

Litettiin viikonloppuna olkkarin partsinoven ymparille. Iltaisin pimealla on vahan jouluinen ole kun saa nuo ulkona olevat kookospalmus piiloon :xmas:
  12. Muua

Missä vaiheessa sinun mielestä imetys on jo liian pitkällä?

Täh?? Siitähän siinä just onkin kyse.
  13. Muua

kertokaa vitsejä tai juttuja mille olette nauraneet aivan kippurassa?

äiti Teresa, Michael Jackson ja Hitler olivat kaikki samassa matkustajalentokoneessa. Koneeseen tuli tekninen vika ja se alkoi menettää korkeutta. äiti Teresa: "Save all the children!!!" Hitler: "Fuck the children..." Michaen Jackson: "But do we really have time for that?"
  14. Muua

kehtaatteko antaa omatekoisia lahjoja joululahjoiksi?

No tottakai kehtaan ja annankin. Tosin jos tietaisin jo etukateen ettei sita arvosteta, niin jaisi antamati.
  15. Muua

PRKL kun ottaa päähän vuokralaiset!!!

Kiitos vastauksista ja te jotka sanotte etta olen ollut tyhma ja vastuuton, olette oikeassa. Oikein havettaa. Mutta jahka tilanne ratkeaa, viisaampana taas jatkossa!
  16. Muua

Totta. Tai sitten jarjestaa sita aikaa. Jatkossa kaannamme joka kiven!
  17. Muua

Joo, vastedes olkoon niin etta kateista kehiin tai sopparia ei synny! Argh... ma en ois tarvinnu tallasta nyt! Ihan tarpeeksi paanvaivaa ylitoiden kanssa... No, tyhmasta paasta jne.
  18. Muua

Voi ei, ikava tapaus tuokin- kaikkien kannalta!
  19. Muua

MA olin kertakaikkiaan liian kiireinen ottaakseni selvaa mita tuo maksusitoumus tarkoittaa. Ihan kylla oma vikani. Kuvittelin etta nyt kun sitoumus tuli, that's it ja kaikki hyvin...
  20. Muua

On ehka mun moka joo... ihan tyhma olin kun en tajunnut etta siinakin on joku umpeenmenoaika. En ole aiemmin antanut maksusitoumuksella. No, tasta opin kylla todella paljon. Ja juu, vuokrasopimuksessa lukee etta on velvollimen ottamaan kotivakuutuksen.

Yhteistyössä