@Karvakorvat Voi eii.. toivottavasti ei jatku pitkään huono olo!
Mulla vasta 5+1 niin ei edelleenkään juuri oireita satunnaisten, lähinnä nukkumaanmennessä tulevien mahakipujen lisäksi. Viimeks oli kauheasti vetistä valkovuotoa ihan ovulaatiosta synnytykseen asti niin odotin sellasta nytki...
@Josephina Joo tuo että on päivämäärät ja niiden alla nimet ym tiedot kullakin lasketun ajan mukaan ois selkeä systeemi! Sitä täällä taidetaan käyttää eniten. Ei tulis yhtään toistoa ku yhen päivän alle menee monta nimeä.
@Beibihaaveilija En aio fbiin tai wa-ryhmään niin mä ainaki tuun pyöriin täällä paljon (y)viime odotuksessa oli niin ihana höpistä kaikesta vaikka harmillisesti se hiljeni melkein kokonaan synnytysten jälkeen.
Mä oon kertonu vain siskolle, kerron pian myös äidille ja saa nähdä mihin asti maltan...
No niin pitihän se digi jo tehdä ku sen verran selkeitä vatsakipuja on ollu. Meinasin oottaa että tulis 2-3 mutta vasta 1-2, mieski sano että kyllä hän oikeesti usko jo aiemmin :LOL:
Daisy85, minä 33 ja mies 38, toinen, 4+5, la 10.9.
Me ei olla käytetty ehkäisyä koko aikana ekan syntymän jälkeen, siitä on nyt vuosi. Mutta ei kyllä olla yritettykään ja on jääny usein petipuuhat tosi vähille syystä tai toisesta, ekan kohdalla oli päivittäistä :p tiheä imetys on pitäny kierrot pitkinä ja vuodon vähänä eli en usko että edes...
Mä odotan vähän vahvempaa testitulosta enneku liityn listalle. Nyt ois menossa 4+4 mutta luulen että se muuttuis ultrassa ku mun kierto on pitkä, ovulaatio tais olla vasta kp 20. Teen tässä joku aamu sen digin ja sitte pistän tiedot listaan ;)
Ostin sitte valmiiks digin, ei maksanut ku 18e :cautious: Kuulemman pitäs tulla jo siihenki jos oon jotain saanu normaaliin. Saa nähdä maltanko huomista pidemmälle..
@Beibihaaveilija Ai kiva että jo dpo 15 näytti 2-3vkoa! Laskin just että tänään onki jo dpo 14 eli parin päivän sisään viimeistään pitäs ne menkat kai tulla. En vaan luota täysin laskuihin ku imetys sekoittaa kiertoa. Ja uskallan ehkä tehdä digin jo aiemmin ku kerran voi jo tuolloin näkyä :D...
@Olivia_ Asun ulkomailla niin täällä on eri merkkisiä testit ku Suomessa. Ja maksaa 9-15e niin en viitsis joka päivä alkaa testaileen :eek: clearblueta ois mutta sitä en oo ostanu ku kaikista kallein, jos ei ala menkat pian niin teen kyllä ekaa kertaa ikinä digin ettei tartte viivoja tutkia...