Hakutulokset

1. D

Syyskuiset 2019

Täällä suositellaan foolihappoa jo ennen raskaaksituloa, en huomannu että kukaan ois maininnut mutta mä aloin heti popsia ku huomasin raskauden mahdollisuuden. Lisäksi kalsium/D vitamiini yhdistelmää ja sillon tällöin omega 3 ja rautalisä, niitäki mun kannattas ottaa varmaan päivittäin vaikka...
  2. D

Tammikuun Tarrasukat 2018

Nyt täälläki lääkäri takana, mitat on 78cm ja 9,5kg. Aika samoissa mitoissa on meidän pojat! Olipa tympeetä ku reppana tunnisti viime kuun rokotekäynniltä paikan ku mentiin sisään huoneeseen niin koko tutkimuksen ajan vaan itki :( yleensä on ollu iloinen siihen asti että saanu rokotukset. Lisäks...
  3. D

@Honeydew En oikein luota siihen ku mulle on joka kerralla sanonu hoitaja/lääkäri että ”ihan normaalia” ku oon yrittäny kertoa nukkumisongelmista :cautious: mutta nyt ehkä puhun tiukemmin asiasta jos eivät kuuntele. Ja oon kattonu että täällä on lasten uneen erikoistunut yksikkö läheisessä...
  4. D

Syyskuiset 2019

@Olivia_ Oi miten ihana yllätys, onnea teillekin! Vähän luulen nyt että tänne tulee vielä lisää kaksosia, jotain syyskuun taikaa ilmassa :LOL: vasta muutama käyny ultrassa ja meitähän on aika paljo odottavia täällä..
  5. D

Voi te ootte jo päässy neuvolaan, ihana kuulla miten meni ja hyvän kokoisia muksuja :D meillä se on edessä huomenna! En saanu lähemmäs 1v päivää aikaa ku halusin sen iltapäivällä että pääsee isukki mukaan niin nythän tuo poika on jo 12,5kk. Yöt on edelleen surkeat, nyt tyyliin tunnin välein...
  6. D

Syyskuiset 2019

@Tupuli Mä ainaki sanoin sydänäänien kuuntelusta, mutten asu Suomessa niin täällä käytännöt on vielä enemmän vaihtelevat. Nyt ku sanoit niin en kyllä muista yhtään kuunneltiinko niitä edes ihan eka käynnillä, saattoi tietty olla että ei täälläkään.. saa nähdä. Voisin pyytää sitä jos se on...
  7. D

Syyskuiset 2019

Pahoittelut myös teille @Karvakorvat :( Meitähän on nyt paljo täällä! Toivottavasti ei enää tulisi huonoja uutisia kellekään.. Mulla iski viikko sitte pahoinvointi kovana ja hiipu sitte pois viikon mittaan, eilen oli jo täysin normaali olo ja muutki tuntemukset hävinny (n) Ehin jo sanoa että...
  8. D

Syyskuiset 2019

Täällä on niin aktiivista etten nyt ehdi kaikkea kommentoimaan vaikka luen kyllä ahkerasti palstaa :D @Beibihaaveilija lle osanotot menetyksestä, mutta ihana että osaat olla positiivisilla mielin ja katse on kohti jatkoa (y) jos yhtään auttaa niin meilläki tuli tärppi (edellisestä) heti...
  9. D

Syyskuiset 2019

Hassua ku olin ihan varma että oli se sydän, sitähän tuli muutaman kerran kuunneltua viimeksi mutta tais olla jo pidemmillä viikoilla :X3:
  10. D

Syyskuiset 2019

Kiitos selvennyksestä (y) mä laskin jotenki 10.9. lasketuksi mutta sehän selviää sitte ultrassa. Voi tosiaan siirtyä myöhemmäksi, viimeksi ei ihme kyllä siirtyny vaikka mun normikierto onki 30-32pv eikä sen 28. Niin ja luin nyt tuosta dopplerin toiminnasta lisää, kyllä tais olla vaan ne...
  11. D

Syyskuiset 2019

@Beibihaaveilija kovasti tsemppiä sinne että kaikki ois kuiteski hyvin! Muistan kyllä hyvin ku itellä oli sama tilanne ja eihän siinä voi muuta ku epätoivoa tuntea :( tosi harmi että noin kauan joudut oottaan ultraan!
  12. D

Syyskuiset 2019

@Karvakorvat Joo oli pitkät kierrot viimeiseen kiertoon asti, siinä tuliki eka kertaa selkeä ovulaatio jo joskus kp17 paikkeilla, luulen etten ole ehkä edes ovuloinu sitä ennen kierroissa imetyksen aikana (n) viimenen kierto alko 3.12. eli ois 6+0 tänään! Eikö se niin lasketa? :whistle: Ja ei oo...
  13. D

Syyskuiset 2019

Kaivelin tänään kaapista dopplerin minkä hankin viime kerralla ja jäi vähälle käytölle, oli yllätys että kuulu tosi selkeästi sydänäänet jo nyt :love:
  14. D

Syyskuiset 2019

Se siitä oireettomuudesta, mulla iski pahoinvointi tänään ku 6+0 o_O enpä ole tätä kokenutkaan aiemmin, en ymmärrä miten te jaksatte kuukausia tällasta vaikka en oo vielä joutunu ees oksentaan..
  15. D

@Honeydew Miten siellä on nyt kävely lähteny sujumaan? Meilläki alko tulla ekat askeleet ilman tukea just päiviä ennen 1v synttäriä joka on huomenna! Vähä haparoivaa meno eikä vielä pitkiä pätkiä pääse mutta ihanaa tietysti seurata taaperrusta ja pojan omaa intoa uudesta taidosta :love: Täällä...
  16. D

Syyskuiset 2019

Toivottavasti täälläki jatkuu juttu ku mä en ainakaan oo fbiin menossa :) @gemmy Kuulostaa hyvältä että sulla on noin vahvat oireet vuodosta huolimatta. Onneks pääset saamaan varmistuksen pian! En nyt muista mitä muuta oli tarkotus kommentoida.. mulla on hävinny myös mahakipu eli ei tunnu...
  17. D

Syyskuiset 2019

@Adii Mulla oli viime raskaudessa aivan järkyttävä ummetus koko ajan, siitä tais jäädä muistoks (sisäinen) peräpukama ku vieläki joskus tulee vähä verta o_O imetys taas vaikutti ihan päinvastoin ku nopeutti niin kovasti aineenvaihduntaa. Toivon ettei tällä kertaa tulis tuota vaivaa vaikka kyllä...
  18. D

Syyskuiset 2019

Pahoittelut teille @Meisje81 :( toivottavasti ei kestäis kauaa uuteen tärppiin! Ja @gemmy tsemppiä ja tarrasukkia sinne! Mä olen nyt vähä kade ku moni pääsee jo pian kurkkimaan pientä ultrassa :rolleyes: Ite sain viimeks lähetteen ennen np-ultraa vain siksi että oli sama ihana kätilö ku km...
  19. D

Syyskuiset 2019

Ei kannata oikeasti murehtia liikaa oireiden vähäisyydestä! Varsinki ku on edes tissit hellänä ;) mehän ollaan kaikki vielä niin pienillä viikoilla ettei voi odottaa edes kauheesti oireita. Mullei viime raskaudessa ollu alkuun juuri muuta ku tissit vähä aristavat, ihan etsimällä sai etsiä...
  20. D

Syyskuiset 2019

@Beibihaaveilija No sitä minäki joskus ihmettelen, päivät tosin sujuu ihan kivasti ja jaksan olla pirteä ja leikkiä ym. Kyllähän mä välillä raivoan miehelle yöllä ku en millään taaskaan saa lasta jatkaan unia, luulin että tää helpottais kasvaessa :unsure: mun normaali unentarvehan ois sen 8h, 6h...

Yhteistyössä