Hakutulokset

1. D

Syyskuiset 2019

Mulla kans on mahakipuja varsinki nukkumaan mennessä. Mutta nyt on enemmän epävarma olo ku tein normaalin testin aamulla enkä herkkää ja siinä oli tosi vaalea se viiva, luulin että dpo 12-13 ois jo vahvempi.. tosin eihän tässä pitäs menkat vielä olla alkanu. Esikoisesta tuli vaan aikasin vahvat...
  2. D

Syyskuiset 2019

Ai niin ja @Karvakorvat kuulostaa tutulta miehen asenne. Mun mies innostu ekaks hirveesti ja sitte päätti että en mä edes ole raskaana ku pitäs olla tasavahva viiva, turha siis edes mainita asiasta enää o_O testistä pari päivää niin ootan ainaki pari lisää että vois olla vahvempi ja seki uskois.
  3. D

Syyskuiset 2019

Hei, tulenpa tänne kans ku en voinu vastustaa käydä kurkkimassa muiden tilannetta ;)Plussasin 31.12 haalean viivan, eikä oikeastaan mitään oireita! Oiski vasta vko 4. Keskenmeno takana 2017 niin en uskalla liikaa intoilla näin aikasin. Meidän esikoinen täyttää ens vkolla vuoden ja luulen että...
  4. D

Tammikuun Tarrasukat 2018

Täällä tuli sitte uuden vuoden lahjaksi plussa testiin.. :eek::LOL: keskenmenon kokeneena ei tosin vielä aleta liikoja miettimään asiaa.
  5. D

@Kath Alotitteko te unikoulun? Siellähän on lähdetty aikasin käveleen! Ja sanojaki jo tullu (y) Miten on joulunvietot menny? Me on oltu kotona ja kavereiden kans, rauhallisia mukavia päiviä. Aattona oli muutama vieras niin kiva ettei ihan kolmestaan oltu. Itellä tuli kyllä kaipuu suomalaista...
  6. D

@Honeydew Kuulostaa tosi tympeältä teidän viikko sairastelujen kans :unsure: joko siellä on syönti sujunu normaalisti? Meillä kans on ollu montaa päivää syömisen kans ongelmaa ja tissillä vaan roikuttu, mutta jospa se tästä. Täällä meni ne ekat kolme yötä unikoulua tosi hyvin, mutta sitte tuli...
  7. D

Mä sain niin tarpeekseni huononevista öistä, on nyt neljäs yö ku pidän ”unikoulua”. Kaveri opasti ku sillä toimi loistavasti, en uskonu että toimis ku ei sais edes tuttia käyttää, mutta kappas vaan pistin pojan sänkyyn tänä iltana ja nukahti inahtamattakaan ihan rauhassa varmaan alle 2minuutissa...
  8. D

@Kath Musta kuulostaa useassa asiassa että meidän pojilla on paljo samaa luonteessa :LOL: sama homma tuon syömisen ja paikallaan istumisen kans, nyt en enää oo niin stressannut siitä ja onneks on alkanu mennä enemmän sekä lusikalla että omin sormin.. onhan se sotkua ja turhauttavaa, vieläki...
  9. D

@Honeydew No sieltahan ne tuli, en laskenu enaa paivia mutta jotain yli 70pv oli kierto lopulta :whistle: Tai jaikohan vaan yks kierto valista ku oli niin hirvea stressi sen reissun aikana. Saa nahda josko nyt palautuis taas siihen reiluun 40pv. Taalla kans nukutaan kahdet paikkarit, ekat...
  10. D

Täällä tänään 9kk täynnä! Ihanan vauhdikas ja iloinen poika, päivät on täynnä hymyä ja naurua. Paitsi jos joutuu auton kyytiin tai muuhun tylsään paikkaan, sitte kyllä raivostuu ihan kunnolla :ROFLMAO: On kyllä niin kova tahto ja uhmaki välissä että huhhuh. Konttauski on alkanu sujumaan paljo...
  11. D

Raskausajan ahdistukset?

Meillä on nyt jo 9kk ikäinen poika. Siksi sanoinkin, että siihen matkalle ehtii kaikenlaisia fiiliksiä, suurimpana on kuiteskin se pakahduttava rakkaus ja kiintymys tuota pientä ihmeellistä olentoa kohtaan :love:
  12. D

Raskausajan ahdistukset?

Kuulostaa tutulta. Mulla oli varsinkin alku stressaavaa, ku juuri aiemmin olin saanu keskenmenon ja uuden raskauden ultrassa epäiltiin että vois olla sydämessä jotain ja sen takia meni muistaakseni vkoon 20 asti ainaki enneku varmistu että kaikki ois ok. Suurimman osaa odotuksesta olin...
  13. D

Kokemuksia imetysaikana raskautumisesta+oireista?

Mietityttää tällanen asia nyt kun itsellä on 9kk ikäinen poika, imetystä on kiinteiden ohella vielä monta kertaa päivässä ja yölläkin tarttee monesti tissiä rauhottumiseen kun on aika levoton nukkuja. Kuukautiset alko tasan 4kk synnytyksestä täysimetyksestä huolimatta ja oli kolmen kierron ajan...
  14. D

@Honeydew Onpa siellä paljo jo hampaita! Musta kans näyttää että saattaa pian tulla lisää, turvoksissa ainaki on ikenet.. kuulostaa tutulta tuo että lapsi ennemmin kainaloon ku käydä siellä rauhotteleen. Laskin just että kyllähän täälläki tulee jopa 4h unta putkeen mutta ku se on yleensä sillon...
  15. D

Meilla on menny niin huonosti yot jo pari kk, etten tiia miten edes aloittais jotain unikoulua. Huudattaminen ei oikein toimi ku ei rauhotu ollenkaan ilman apua :oops: 6kk kieppeilla alkoi tulla pidempia jopa 6h patkia ja sitte matkan myota meni huonoksi taas. 2h ilman heraamista on nykyaan jo...
  16. D

Onko muilla ollu viela 8kk neuvoloita? Meilla oli kaynti viime viikolla, paino oli 8kg ja pituus 74cm eli kahen kkn aikana tullu 0,7kg ja 3,5cm. Edelleen siis pituuskasvu huitelee korkealla ja paino tulee hitaammin, mutta paaasia etta kaikki hyvin :) Lento kotiin oli aika hirvea, 12h (+1h...
  17. D

Piti viela kayda lisaan etta taallakin on nyt tuo konttausasento loytyny ja kovasti ois haluja menna niin eteenpainki, muttei viela onnistu :LOL: valissa innostuu liikaakin ja sitten tulee kolhuja ja jokunen itku, mutta eikohan tama liene vasta alkua, sittenhan se vasta kolhitaan ku kavely...
  18. D

Taalla kans on tultu valikoivammaksi ihmisten suhteen, joidenki sylissa viihtyy ja nauraa ja toisten kans ei yhtaan. Voi olla ekaaki kertaa taysin vieraan sylissa rennosti, mutta esim isan puolen mummun sylissa ei viihdy yhtaan :oops: Mun aitin kans silla oli hauskempaa ku ikina.. Ilmeisesti on...
  19. D

@Kath No kuulostaa taysin samalta! Kiukkuitkut, 3 kertaa paikkarit vaihteleviin aikoihin ja tunti unia jo luksusta, tykkaa purra kaikkea, paikallaan olo lahes mahdotonta.. miten sa selviat ku on lisaks useampi lapsi?? :eek::ROFLMAO: Mekaan ei lapsen syntyman jalkeen oo kayty missaan kahdestaan...
  20. D

Mekin ostettiin sellanen silikoninen "tutti" johon saa ruokaa sisaan, ja on kylla hyva vehje vaikka tahan asti aattelin etta turha :whistle: varsinkin ku tuo pureminen on valissa aika rajua noilla kahdella hampaalla. Muuten ruokailu sujuu vaihtelevasti, pari kertaa paivassa tarjoilen kiinteita...

Yhteistyössä