Hakutulokset

1. D

Tammikuun Tarrasukat 2018

@Honeydew Mulla on vähän sama juttu, että hermostuttaa vielä lähteä pidemmäksi aikaa pois kotoa vauvan kans, vaikka ollaankin käyty useasti kaupoissa ja kahviloissa/ravintoloissa. Kaupat on huolestuttanu eniten just tuon takia jos tulee yhtäkkiä nälkä ja toinen huutaa tauotta eikä ole imetykseen...
  2. D

Tammikuun Tarrasukat 2018

Kiitos ketjusta @Honeydew :) Meillä mies ei voi ottaa lomia kun on oma yritys ja sellanen työ, että voi olla töitä (lähinnä puhelimessa puhumista) mihin aikaan tahansa päivästä. Mutta se tuo myös joustavuutta, pystyy tekeen hommia paljon oman rytmin mukaan, voi mm. vastailla puhelimeen ja...
  3. D

Tammikuun Tarrasukat *meidän kuu*

Haluaisko joku muu tehdä uuden ketjun ku mä en pysty tabletilla laittaan sellasesta linkkiä tähän ketjuun? Jos ei haittaa ettei tule linkkiä niin voin tietty tehdä kans. Ja varmaan parempi mennä tuonne 0-12kk alueelle, ettei tartte päivittää ryhmää ihan pian :)
  4. D

No mä en edes älynnyt että kuukausi taas vaihtui enneku luin kommentteja :LOL: Kyllä mäkin tosi mielelläni jatkaisin kokemusten jakamista teidän kanssa. Täällä oli paino noussut nyt 2,5vkon iässä 0,5kg syntymästä, ihanaa tietää että hyvin alkanut kasvu. Ja kiva ajatella, ettei voi johtua vaan...
  5. D

Täällä taitaa kaikilla olla kiireisempää arki vauvojen myötä :) Onnea vielä @Kesänlapsi35 llekin tytöstä! Miten teillä on sujunut imetys? Täällä maassa tuntuu olevan yleisempää ku Suomessa että äidit ei imetä, johtuu varmasti myös lyhemmistä äitiyslomista, eli vauvat joutuu usein melko pienenä...
  6. D

Paljon onnea vauvoista @Honeydew ja @KeepGoing! Olipas siellä hurjankuuloinen synnytys :eek: Mutta hyvä että kaikki sujui hyvin! :D @Kath Mulla on kans ollu nännit kipeänä ja iho vähän rikki, mutta rasvailu on auttanu aika hyvin. Yleensä sattuu enemmän kun alotan imettään mutta kipu menee ohi...
  7. D

Tsemppiä tänne vielä vauva vatsassa odottaville! Oiskohan @Honeydew lla jo synnytys ohi? @Kath Kuulostaa hurjalta, että sulla meni luomuna vaikka vauva oli väärässä asennossa :eek: ilmeisesti ei jäänyt mitään traumaattista kokemusta kuitenkaan? Täällä ois ollut laskettu aika tänään ja pieni...
  8. D

Onnea ekaksi @meliita lle tytöstä! Vihdoin laitan päivitystä kun on tänään kotiuduttu rauhassa. Meille syntyi lauantaina päivällä täydellinen pieni poika, 3362g ja 49cm. Tuntuu että kaikki meni lähes uskomattoman hyvin, alusta asti syntymään saakka ilman mitään ongelmia! Laitan pelkän...
  9. D

Mulla tuli aamupäivästä pari kipeää supistusta ja iltapäivästä asti niitä on ollu vaihtelevasti, kipeämpinä ja parhaillaan 10min välein. Kävin pariin otteeseen liikenteessä päivän aikana, mutta nyt yritän rentoutua kotona.. ei ole vielä tarpeeks usein tai tarpeeksi kipeitä että mihinkään...

Yhteistyössä