Hakutulokset

1. D

Tammikuun Tarrasukat 2018

Onpas hurjaa muutosten aikaa tama 6kk! Meilla on nyt viime viestista 1,5vkoa sitten jo puhjennut 2 alahammasta (ei onneks nayta vaivaavan pahemmin) ja alettu ryomimaan :LOL: Ja istuminen tuntuu melko tukevalta, muttei itse nouse viela siihen asentoon. Tuo sormiruokailu ois ihan kivaa, mutta...
  2. D

@Honeydew Vautsi enpa ole kuullutkaan etta ryomiminen voi alkaa tuolleen ennen kaantyilya :ROFLMAO: Oispa kiva kuulla miten muilla on edistyny tuo liikkuminen taalla.. Kokeiltiin sitte sormiruokailua, istutettiin poika meian kans syomaan poydan aareen. Ekaa kertaa tarjottiin kalaa (murusina)...
  3. D

@Honeydew Siellahan maistuu hyvin ruoka! Meilla sita ei edelleenkaan mene ku jotain pikkulusikallisia, kerran paivassa oon vaan tarjonnutki ku tuntuu ettei kauheasti kiinnosta muu kuin ruoalla sotkeminen o_O Oon vahan hukassa sen kans, ku jo kk on maisteltu ja silti ei suu edes aukea kun tarjoaa...
  4. D

@Honeydew Onpa iso poika teillä ;) Nuo rokotukset on kyllä tympeitä! Meillä ei ole ees käyntiä 5kkn kohdalla, piti vaan hakea toinen annos yhtä vapaaehtosta rokotetta. Ihanaa ku kaks viimestä kertaa on ollu niin hyvä hoitaja pistämässä että lapsi ei ees itkeny, hätkähti vain vähä. Kuumetta tuli...
  5. D

Ai niin, mites teillä muilla, onko alkaneet vielä kuukautiset? Mä imetän 2-3h välein, joskus menny ehkä 4h eli ihan täysimetystä ja silti ilmeisesti alkoi jo eka kierto. Tuli ihan pikkuisen vuotoa melkein heti ku 4kk tuli pojalla täyteen, muttei ollu mitään kipuja tai muitakaan tuntemuksia koko...
  6. D

Mulla on jääny viime aikoina täällä käynti ku on oltu pari viikkoa poissa kotoa. Siitä sen verran, että ihana kun monen tunnin lentomatkat meni mukavasti, vaikka vauvan nukkuminen jäikin vähemmälle ku toivoin. Mies ei ollut mukana kun käytiin olemassa mun perheen luona, joten eka kertaa koneessa...
  7. D

Onpa kiva kuulla 3kkn kuulumisia :) Harmittaa ku meillä jäi mitat saamatta, pistivät vaan sen yhen rokotteen eikä muuta. Mutta vajaan kahen vkon päästä jo 4kkn käynti ja siellä saa sitten kuulla pituuden. Mua vähä huolestuttaa ku paino ei tunnu nousseen oikein ollenkaan viimesten kolmen vkon...
  8. D

@Honeydew Nyt ollaan nukuttu huonommin, ei niinkään syömisen takia, vaan poika on ollu jotenki taas levoton ja pyöriny ja äännelly paljon unissaan o_O Ja oon tarjonnu tissiä, että jos sillä nukkuis rauhallisemmin vaikkei ois paljoa suostunu ottaankaan, eli ei ole tullu ku sellasia korkeintaan 3h...
  9. D

@Honeydew Mä olin puolestani herkimmillään raskauden ajan (mies tais saada hyvät naurut mun takia ku itkin mitä asioita sattuu), mutta kyllä senkin jälkeen on esim uutisia lukiessa tullu kyyneleet silmiin ihan hölmöistä jutuista. Onneks vauvan kans on ollu tasapainoinen olo, pelkäsin että tuun...
  10. D

@Honeydew Onpa harmi, että teillä on nukkumaanmeno itkemistä :unsure: Mutta eiköhän se mene ohi pian! Kokeilin nyt että annoin vain tutin yöllä ekan heräämisen yhteydessä ja yhteensä tuliki 5h nukuttua syömisen välillä, ennätys! :LOL: Pitää tehdä jatkossakin. Mutta ihan totta että kyllähän ne...
  11. D

@Honeydew Meillä on kans levoton nukkuja ja sen heiluminen pitää muaki hereillä.. tissi kyllä kelpaa ku sitä annan, mutta voihan se olla, että tarjoan turhanki usein. Toisaalta yöunille meno on tosi helppoa, yleensä simmahtaa itsekseen sohvalle 22-23 aikoihin ja siirrän sänkyyn. Tai jos näyttää...
  12. D

@Honeydew Vitsi mä olen kateellinen teidän 7h unille :eek:(y) Täällä tuntuu että öisin on tiheintä syöminen, päivisin ollaan kuiteskin sen verran liikenteessä, että tulee yli 3h taukojakin. Öisin on yleensä 2-3h välein vieläkin heräilyt! Vaikka tuntuu, että tankkaa mahan täyteen. Mutta ehkä tää...
  13. D

Eipä ole tullut kirjoteltua vähään aikaan, tuntuu että nykyään kädet on täynnä vauvaa koko ajan.. ensi viikolla tulee jo 3kk täyteen :eek: Kahen kkn iästä asti vauva on ollut selvästi vaativampi siinä mielessä, ettei viihdy ku ihan hetkiä yksin, saattaa kiukutella vaikka oisin vain parin metrin...
  14. D

Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

Hei! Mun teki mieli kommentoida tuolta tammikuisista imetysliivi-asiaa kun teidänki ketjua joskus tulee silmäiltyä ;) Ite ostin H&M:n liivejä ennen synnytystä ja ne on ollu huonoja ainakin mulle, ei istu tai tue ollenkaan niinku pitäs. En löytänyt kaupoista mieluisia, joten päädyin tilaamaan...
  15. D

@Kath Kyllä mä viihdyn tosi hyvin myös itsekseni, kivaa varsinkin käydä reippaalla kävelyllä tai ostelemassa vauvalle tai itselle jotain. Tai ihan vain kotonakin hengailla, en tylsisty pienen kans :rolleyes: Teillä tietty eri asia kun on jo useita lapsia pitämässä kiireisenä. Oli ihan hauska...
  16. D

@KeepGoing Mulla on oltava kaikki menot kalenterissa puhelimessa muistutuksen kera, muuten varmasti unohtaisin o_O En ole vielä päässy salille kun mies on ollu paljo reissussa, meni lähes koko viime viikko työmatkalla ja täällä ollessaki on ollu normaalia enemmän töitä. Ei oo tullu tilaisuutta...
  17. D

@Honeydew Meillä kakkaillaan 2-4kertaa päivässä, mutta oon myös kuullut että voi mennä yli viikko! Kerran oli vuorokauden tauko ja sekin tuntui pitkältä o_O Näyttäis olevan mun herkuttelu mikä aiheutti vähä itkua kakkailun yhteydessä, kunhan maltan olla syömättä paljoa sokerista pysyis...
  18. D

@Honeydew Sama juttu täällä, tuntuu niin normaalilta arki vauvan kans että ihan uskomatonta ajatella että vasta 6vkoa eletty pienen ehdoilla :love: Toisaalta mennyt äkkiä viikot. Meillä on tullut pientä itkeskelyä välissä kakkailun yheydessä, mutta onneks näyttää menevän myös äkkiä ohi :unsure...
  19. D

Synnytyksestä

Mulla on reilu kuukausi takana ekasta synnytyksestä, se oli erittäin positiivinen kokemus. Etukäteen vähän jännitti, mutta kun tuli lähdön paikka niin jotenkin sitä vain eli hetkessä ja odotti jo niin vauvan tapaamista, että jännityksen sijaan olo oli ennemminkin innostunut. Mulla supistukset...
  20. D

Pikaista paranemista @Milagro ja @Kath sinne teille ja toivottavasti @KeepGoing teillä vauva säästyy taudeilta! Taisin viikko sitte kirjotella viimeksi, täällä on sen jälkeen mennyt kaikki mukavasti :) On nukuttu ja syöty hyvin, ei ole korvikettakaan tarttenu kun oma maito tuntuu riittävän...

Yhteistyössä