Hakutulokset

1. P

Laskettuaika 2022

Onnea 💖💖💖
  2. P

Kesäkuiset 2022

Se on ihanaa, kun maha kasvaa 😍 Täällä pidetty myös pitkään korkeavyötäröisiä /löysiä housuja, jotka ei paina mahaa 😄 Mutta pikkuhiljaa vois kaivaa mammaleggaritkin esiin…
  3. P

Kesäkuiset 2022

Kyllä ne tuplat helpottas elämää 😄 Me päädyttiin oottaa tuplien kanssa kuopusta ootellessa (koska mies oli samoilla linjoilla sun miehen kanssa) ja sitten tuli korona eikä liikuttukaan lasten kanssa juuri mihinkään, lähin puistokin kodin vieressä. Vanha päikky oli niin kaukana et oli pakko mennä...
  4. P

Kesäkuiset 2022

Se on totta, bugisten istuinosat on kapeen näköiset! Ja Emmaljungiin verrattuna varmasti onkin kapeat, meilläkin on Emmat (Duo Edge) ja ne on leveät! Tosin ne on omaan makuun aika raskaat vaunut/rattaat… Syksyllä tarttis kaksi lasta roudata päikkyyn ja kotiin vauvan kanssa niin luulen, ettei...
  5. P

Kesäkuiset 2022

Tervetuloa ❤️ Onpa sukupuolen nähnyt aikasin!
  6. P

Kesäkuiset 2022

Noita vaunuja kyllä riittää ja melkeen pitäs päästä testaamaan! Mitkä teillä on nyt esikoisella? TFK onkin mulle ihan uusi tuttavuus! Mountain buggyja on ollu kavereilla, mutta niiden maahantuonti on kai loppunut 😬 Mua houkuttaisi ne Bugaboot juuri sen muunneltavuuden takia ja pitäs saada...
  7. P

Kesäkuiset 2022

Todella kurjaa, jos tuli sellainen olo, ettei sisko vaikuttanut iloiselta teidän puolesta. Ymmärrettävää ja luonnollistakin, jos on itsellä lapsihaaveita - saattaa olla ja varmaan onkin erittäin kipeä paikka ❤ Anna hänelle aikaa!
  8. P

Kesäkuiset 2022

Ihanaa joulua kaikille! ❤️ Oletteko jakaneet uutisia perheille? 😍 Meillä perheet on tienneet jo, joillekin kavereille kerrottiin nyt.
  9. P

Kesäkuiset 2022

Täällä meillä ihan sama, onneksi enää reilu kk rakenteeseen 😄
  10. P

Kesäkuiset 2022

Onpas erikoista! Varmaan paikkakunnissa eroa, mun muistikuva on, että Helsingissä sai varata vk 18-22 välille! 😄 Nyt meillä on helmikuun alku, olisko ollu rv 21.

Yhteistyössä