Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

Meilläkin esikoinen nukkui unipesässä alkuun, tuntui niin hassulta laittaa hänet valtavaan pinnikseen 😄 Kuopus ei sitten suostunu pesässäkään nukkumaan pinniksessä vaan pelkästään mun kyljessä ❤️ Pidettiin molempia lapsia sohvalla ollessa unipesässä ihan vauvoina, jotenkin se tuntu kivemmalta...
  2. P

Kesäkuiset 2022

PS. @Riinis_ Meillä on pinnis ja unipesä, mutta varmaan vauva nukkuu mun vieressä pitkälti ekat kuukaudet ❤️ Tai ekan vuoden, kuten kuopus, joka ei nukkunu yksinään kuin tunnin kerrallaan 😅🙈
  3. P

Kesäkuiset 2022

Meilläkin aika sama tilanne kuin @hanba ja @Bluebelle eli isommilta säilössä niin paljon, että taitaa uudet kärryt olla vain suurimmat jutut hankintalistalla! Niin ja sähköinen rintapumppu! 😍👏🏻 Turvakaukalon tilanne pitää tarkistaa, kun on tuplarattaat päätetty - voi olla et joku uusi adapteri...
  4. P

Kesäkuiset 2022

Kuulostaa tutulta vaivat @Charrypie - 86 🙈 Lisäksi kaikki yöt nenä tukossa! Väsymys on aika armoton, alotinkin nyt lisäraudan, kun edellisissä meni anemian puolelle 😬 @hanba Oi jännää, haitteko vaunut/rattaat jo? Ootko päässy testaamaan vielä? 😍 @Nml1 Mulla on ajoittain öklö olo, mutta tosi...
  5. P

Kesäkuiset 2022

Ihanan paljon viestejä täällä! Ja puoliväli häämöttää niin monella, jännää! 😍❤️ @Bluebelle Sekin olis varmasti kiva idea ❤️ Mä tilasin nyt kaksi serpentiiniä, joista toisen esikoinen saa poksauttaa, kun tullaan rakenteesta 😍 Ehkä otetaan myös video, jonka voi jakaa, jos tahtoo ☺️ @Aygey Me...
  6. P

Kesäkuiset 2022

Kurjaa, tää aika ei kyllä oo otollinen millekään juhlille 😩 Mitä jos hommaisitte joka tapauksessa pallon tai jonkun serpentiinin? Voihan ottaa videon ja lähettää sen kavereille ja sukulaisille! @hanba Heh, meillä repeis isovanhemmat liitoksistaan, jos ei kerrottas heti 😄🙈
  7. P

Kesäkuiset 2022

Huh, mullakin alkaa hikikarpalot nousee otsalla, kun mietin käsipumppujani 😄 Kolmas kerta toden sanoo ja aion panostaa sähköiseen pumppuun, joten kuulolla täälläkin 👏🏻 Ei oo juuri mitään ostettu, mutta juuri mitään ei tarvita vielä. Tuplat kummittelee mielessä kyllä 😄 Pari unisex bodya oon...
  8. P

Kesäkuiset 2022

PS. Täälläkin sormet syyhyäisi jo ostoksille, mutta koitan nyt malttaa mieleni. Kun tavaraa riittää entuudestaan 😄🤭
  9. P

Kesäkuiset 2022

Kyllä muakin pelotti ottaa kolmas rokote raskaana, kun vasta puolen vuoden sisään sitä on alettu suositella raskaana oleville. Lopulta sairaus itsessään pelotti enemmän 😞 @Pampula3 Täällä pohditaan myös jo kovasti sukupuolta ❤🙈 Vaikka se tulee sitten olemaan, mitä se on 😄 On ymmärrettävää...
  10. P

Kesäkuiset 2022

Ootte olleet @Nml1 kanssa onnekkaita, jos tauti oli lievä ❤️ Mulla on tiedossa valitettavasti erilaisia tarinoita, mm. tämän taudin takia keskosena syntyneitä vauvoja 😬 Kuulun itse valmiiksi riskiryhmään, joten oon aina raskaana ottanut kaikki suositellut rokotteet, nyt myös koronatehosteen...
  11. P

Laskettuaika 2022

Ihanaa, onnea! 😍
  12. P

Kesäkuiset 2022

Eihän niiden mahojen kanssa oikeen meinaa loppuvaiheessa pärjätäkään, mutta mahtavaa, että LA on kesällä: ei tartte solmia kengännauhoja tai kiskoa talvisaappaita jalkaa viimesillään 😄👏🏻 Mulla on kaksi talvivauvaa, joten oon ihan fiiliksissä tästä 🙈 Kaikki mahat on ihania ja parasta on, kun se...
  13. P

Laskettuaika 2022

Mä huomasin kakkosen synnytyksessä, että supistukset oli helpompi ottaa vastaan seisten ja keinutellen puolelta toiselle. Maaten meinasin kuolla niihin… Siksi meinasin välttää makaamista nytkin viimeseen saakka, mutta käyrillä on toki joskus pakko maata 😬
  14. P

Laskettuaika 2022

Esikoisesta en tosiaan tajunnut kuin suuresta määrästä punasta pöntössä, mutta kakkosesta irtos limatulppa aamusta, minkä jälkeen alkoi tulla runsaammin ja vetisempää valkovuotoa, aavistuksen vaaleenpunasta vessapaperissa, mistä arvasin. Esikoisesta tuli kyllä myös erittäin kipeät supistukset...
  15. P

Kesäkuiset 2022

@Charrypie - 86 Onnea poikalupauksesta ❤ Ihanaa, kun jo tietää sukupuolen! Puoliväli häämöttää 😄 @Nml1 Hyvä että raudat on tsekattu! 👏🏻 Ekat liikkeet on mullakin ollu kuplintaa ja tuuppauksia, painalluksia. Sen jälkeen se alkaa jo enemmän tuntua siltä, että joku tönii sua sisältäpäin ja...
  16. P

Laskettuaika 2022

En mäkään tajunnu esikoisen kohdalla homman nimeä: Meillä synnytysvalmennuksessa oli ollut eräs nainen, joka kertoi sillä revenneen istukan 3vk ennen LA niin mä soitin paniikissa synnärille, kun näin vaaleenpunasta pöntössä ”nyt mulla on varmaan revenny istukka tai jotain” 🤣🙈 No ei onneksi...
  17. P

Laskettuaika 2022

Onpa jännää, eli kohta syntyy! 😍 Jos ensi yönä ei ala supistelut kunnolla niin kannattaa silti olla yhteydessä synnärille siltä varalta, että tahtoo tarkistaa, onko lapsivettä tullu. Mulla on molemmat synnytykset käynnistetty, koska alkoi tihkua lapsivettä (vaaleenpunasta vettä pieniä määriä)...
  18. P

Kesäkuiset 2022

Löysin ennen joulua Cittarista Micaron ja Namituvan glykyrritsiinivapaata salmiakkia 😍 Törkeen hintasta kyllä (noin 5€/minipussi), ei tuu hamstrattua liikaa 😄 Kävin läpi myös lasten vanhoja vauvavaatteita, paljon on tallessa, mutta näköjään kokoa 56 ei juuri oo - mihin lie oon antanut nekin 😄...
  19. P

Kesäkuiset 2022

@hanba Kyllä ne liikkeet pian tuntuu enemmän ja kovemmin 😍 Mulla voimistuu koko ajan enemmän ja kohta säkin mietit et olispa vauva vähän rauhallisemmin mahassa 😆 Mullakin on etuseinämässä istukka, mutta enemmän noi liikkeet tuntuukin sivuilla ja ylhäällä. Oon myös tosi herkkä aivan kaikelle...
  20. P

Laskettuaika 2022

Äitiysvapaan palkka määräytyy sun työsopimuksen, alan työehtosopimuksen (jos sellainen on) ja mahdollisten työnantajan henkilöstölle tarjoamien etujen perusteella. Lain mukaan palkkaa ei ole velvollisuutta lainkaan maksaa äitiysvapaalta. Eli tarkista, mitä sun työsopimus ym sanoo. Jos oikeus...

Yhteistyössä