Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

Kyllä pitäs näkyä! Toki kai se on varmempi, mitä myöhempään mennään ☺️🙌🏻
  2. P

Kesäkuiset 2022

Tervetuloa! ❤️ Voit tosiaan välttyä rasitukselta, jos ei mitään erityistä tolta listalta! Toki, jos et oo ikinä ollu rasituksessa, voihan ne sen takia laittaa, mutta noi selviää sitten vasta myöhemmin neuvolassa…
  3. P

Kesäkuiset 2022

Ihanaa, uskon että on liikkeitä! ❤️ Tokassa raskaudessa sitä on herkempi erilaisille tuntemuksille 🙏🏻 Mullakin tuntuu tuuppauksina, painalluksina ja epämääräsenä möyrintänä 😄
  4. P

Laskettuaika 2022

Tosi yksilöllistä. Mulla tuli todella heikko olo noin 30min jälkeen, pyörrytti, hiloilutti ja oksetti. Jouduin hakemaan apua, ja pääsin takahuoneeseen lepäämään. Selvisin lopulta oksentamatta hommasta. Ja arvot puhtaat, kaukana rajoista 🙌🏻 Eli vointikaan ei välttämättä viittaa mitenkään siihen...
  5. P

Laskettuaika 2022

Eikä, paranemisia!!! ☺️🙏🏻 Itse varmaan kävisin koronatestissä nyt - kivempi sanoa heti sairaalassa, että testi on ollu negatiivinen niin ei tartte heidän tehdä mitään erityisjärjestelyjä siksi, ettei tiedetä 🙌🏻 Tai jos nyt kävisi niin huonosti, että on positiivinen niin senkin voi heti...
  6. P

Kesäkuiset 2022

Mulla on molemmista ollu istukka edessä, nyt en oikeen tiedä 😆 En mäkään esikoisesta kovin aikasin tuntenut, mutta luulen, että nää raskaudet on ”herkistänyt” näille tuntemuksille ❤️ Vähän kyllä pelottaa et mikä villipeto sieltä on tulossa…….. 🙈😄 Uskon että säkin saatat tokan kanssa tuntea...
  7. P

Kesäkuiset 2022

Ihana mies!!! 😍👏🏻 Pitääpä vinkata omallekin 😄 Tai sitten tilaan vaan itse niin saa nopeemmin 🙈😆
  8. P

Kesäkuiset 2022

Täällä jonkin verran liitoskipuja ja vihlaisuja, tällä viikolla paineentuntua. Muistelisin tosin viime raskaudesta, että samaa painetta tuntu just näillä main ja se oli normaalia kasvukipua ❤️🙏🏻 Maha on pompannu esiin ja tunnen iltasin vauvan liikkeitä mennessä nukkumaan. Ei vielä ulospäin...
  9. P

Laskettuaika 2022

Baby oilia mäkin oon käyttäny jossain vaiheessa! @Bluebelle taisi myös tätä suositella ☺ Yksilöllistähän arvet on! Mulla ei oo mahassa juurikaan, mutta takapuolessa ja reisissä kyllä 😅 RV 14+0 eli uusi viikko vaihtu tänään 😍 Majakkasairaala kutsuu muakin, jännittää vähän uusi paikka… 🙈
  10. P

Kesäkuiset 2022

Mulle tuli ihan sama fiilis nt-ultran jälkeen! 😍🙏🏻 Vaikka tänään tajusin, että vielä 6kk raskautta jäljellä 😄
  11. P

Kesäkuiset 2022

Haa, meidänkin pitää ostaa esikoiselle sänky 😅 Kuopus nukkuu pinniksessä ilman laitaa (siskon sängyssä kiinni tosin niin ei putoa), tarkotus on siirtää hänet isosiskon lastensänkyyn ja isosiskolle uusi, isompi. He nukkuu yhdessä omassa huoneessa ❤ Pinnis sitten sivuvaunuksi makkariin vauvalle...
  12. P

Kesäkuiset 2022

Tuplista vielä: meillä on ikäeroa kaikilla 2,5v ja esikoinen oli sen verran menevä tyyppi, ettei rattaissa ees viihtyny enää. Siksi aateltiinkin että tuplia ei tarvita, vaan istumalauta riittää. Kummasti ne rattaat alko kiinnostaa, kun vauva pääsi niihin 🤣🙈 Eli jos mietitte tuplarattaita suht...
  13. P

Kesäkuiset 2022

Joko ootte alkaneet tehdä hankintoja tai suunnitella niitä? ☺ Mulla on melkeen kriisi, kun mitään ei tarvita 😆 Tuplat ehkä, mutta siihen pitää ylipuhua mies. Pärjättiin kahden kanssa ilman (koronan takia, kun ei liikuttu julkisilla), mutta en kyllä lähde kantamaan kahta lasta ja työntämään...
  14. P

Kesäkuiset 2022

Onpas kivaa että löytyy noin edullisia ultria - jossain paikoissa, kun ne on lähempänä sitä 200€ ja siihen hintaan ei tee mieli usein mennä 🤭 Jos on radia tai käy pelkopolilla, pääsee myös ylimääräiseen ultraan. Mulla tais olla kuopuksen kanssa loppuvaiheessa useempikin, kun seurasivat kokoa -...
  15. P

Laskettuaika 2022

Monessa sairaalassa suositellaan nykyään, että vauva saa olla ihokontaktissa vanhemman kanssa mahdollisimman paljon eli viettää aikaa äidin/isän paljasta ihoa vasten pelkässä vaipassa ❤ Sairaalasta löytyy myös vaatteita ja vaippoja vauvalle, äidille siteitä sekä maailman parhaita...
  16. P

Laskettuaika 2022

Pääasia et saa nukuttua ❤️ Sen huonon olon kyllä huomaa selällään!
  17. P

Laskettuaika 2022

Oi jännää! 😍 Ei pitkää enää! Mulla on irronnu molemmista tytöistä tulppa ja päivän sisään alkanu tihkua lapsivettä - ota siis herkästi yhteyttä synnärille, jos tuntuu et ”vuodat” jotain ❤️😅 Limatulpan irtoomisesta voi tosin kai mennä kaemminkin (viikkoja) synnytykseen, joten no panic - ehkä...
  18. P

Laskettuaika 2022

Ihana kuulla et kaikki oli hyvin ❤️ Samaistun tunteisiin, mun oli ennen nt-ultraa vaikea iloita vauvasta, kun pelkäsin niin kovasti menettämistä, mutta ultran jälkeen mieli keveni ja nyt oon jo tosi onnellinen tulokkaasta! ☺️ Täällä LA 15.6., ultran mukaan olis ollu 17.6., mutta sitä ei...
  19. P

Laskettuaika 2022

Sanoisin, että ei voi päätellä - kuopus näytti ihan pojalta ultrakuvien perusteella ja myös ekat 3kk 🙈 Sievä tyttö se kuitenkin on ❤️🤭
  20. P

Kesäkuiset 2022

No se on totta, ettei ne päivystyksessä tee välttämättä mitään vielä näillä viikoilla… 😞 Mutta lähempänä rv20 kannattaa herkästi olla sinnekin yhteydessä, mut otettiin noin rv21 näytille Naikkarille pienestä verenvuodosta kuopusta odottaessa.

Yhteistyössä