Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

PS. Valvon niin paljon kuopuksen kanssa, etten erota normiväsymystä tästä raskauväsymyksestä…
  2. P

Kesäkuiset 2022

Tuntuu, että näitä oireita on tällä hetkellä enemmän kuin tarpeeksi: - etova olo - vatsavaivat - palelu - imetys sattuu - huimaus (matala verenpaine) - herkkä hajuaisti - paine alavatsalla, nippailut ja muut tuntemukset - ruokahimot (pitsa, jäätelö, tomaatti) - hiukset rasvottuu - alavatsa...
  3. P

Kesäkuiset 2022

Itse oon tahtonu nähdä mahdollisimman varhain, että siellä on kaikki kunnossa ❤️ Oon kuullut, että raskausoireita saattaa olla kohdunulkosissa ja tuulimunassakin, sekä ymmärtääkseni myös joskus kesken menneillä, eli mikään ei takaa sitä, että siellä on joku… Sitten kun liikkeet alkaa tuntua, on...
  4. P

Kesäkuiset 2022

Mä oon ihan samanlainen vilukissa, mutta nyt potenssiin kymmenen 😆 Helteillä olis kiva, jos vielä olis vielä viilennys omasta takaa 🙈 Mullei jotenkin edes toi säännöllinen rytmi auta, syödessäkin etoo 😅
  5. P

Kesäkuiset 2022

Vaihtelee neuvoloittain, mitä otetaan. Pk-seudulla ei tehdä joka kerta verikokeita, mutta pissataan tikkuun.
  6. P

Kesäkuiset 2022

Huh, meinasin että oltas päästy eroon etomisesta ja vilkkaana toimivasta vatsasta, mutta ne on tehneet paluun tällä viikolla, rv 7+0… Pari viikkoa oli parempi vointi! Palelee myös törkeästi koko ajan. Muilla samaa? En oo vieläkään saanu varattua neuvolaa, jotenkin se eka käynti tuntuu niin...
  7. P

Laskettuaika 2022

Ota puheeksi neuvolassa, pääset varmasti pelkopolille ❤️ Siihen kuuluu jonkin verran enemmän ultriakin, tai ainakin pk-seudulla. Itse kävin tokassa raskaudessa, kun esikoisen synnytyksestä jäi pahat traumat. Oon monesti kuullu puhuttavan vk 6+3, jollon pitäs kuulua! ☺️
  8. P

Laskettuaika 2022

Laskettu aika 2022 4.1. Skyela 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 5.5. possu. 6.5. Piipaa93 4.6. Coguine 5.6. Charrypie-86 10.6. Mimmimami 14.6. Bluebelle 15.6. Kirjoh89, Pandi 23.6 Pampula3 3.7. Apustaja
  9. P

Kesäkuiset 2022

Voi ihanaa, moni on käyny ultrassa ja siellä näkyy paljon sykkeitä! ❤️ Nyt odottaa jo kovasti omaa, viikon päästä mennään! Ja tervetuloa uusille! 😍 Kiva, kun meitä on sekä esikoistaan odottavia että monen lapsen vanhempia!
  10. P

Kesäkuiset 2022

Onpa kurjaa ☹️ Helpottuiko sulla yhtään edellisissä raskauksissa? Tsemppiä ❤️

Yhteistyössä