Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

Meillekin ne kerrottiin heti, hetki meni kun kone yhdisti ultran tiedot verikokeisiin, mutta tyyliin pari minsaa. Koska kävit verikokeissa, oliko ne tulokset valmiina? Mulla oli reilu 1,5vk välissä.
  2. P

Laskettuaika 2022

Oon täällä taustalla lukenut tämän ketjun juttuja, mutta kirjotellut vähemmän! ☺️ Täällä rv 13+1 eli tokalla kolmanneksella ja nt normaali ❤️ Julia Thuren on musta koonnut hyvän tarvikelistan, kurkatkaa täältä: https://www.juliathuren.fi/blogi/juliaihminen/taydellinen-lista-minun-versoni
  3. P

Laskettuaika 2022

Oon yrittäny tiirailla meidän kuvia, mutta kallistun aina vuorotellen poikaan ja vuorotellen tyttöön 😆 Aikasemmista lapsista oon jälkeenpäin (RU tai synnytyksen jlk) kattonu että ”no ihan selvä tapaus”, mutta ”helpompaahan” se on sitten, kun on jo RU:ssa kerrottu kumpi 🙈😆 Voidaan yrittää yhdessä...
  4. P

Kesäkuiset 2022

Kuulostaa pelottavalta, toivon mukaan olisi vaan kasvukipuja! ❤️ Onneksi ultra on lähellä, mutta muista, että saa sinne päivystykseenkin/neuvolaan soittaa ja kysellä neuvoa/apua! ☺️ Ehkä puhelu voi helpottaa omaa mieltä ❤️
  5. P

Kesäkuiset 2022

Oon niin pahoillani ❤️😞
  6. P

Kesäkuiset 2022

Toppahousut pitäs kyllä ostaa, en ymmärrä miten oon pärjänny tähän asti ilman 🙈😄 Meinasin et pitää neuloa joku masulämmitin, vähän niinkun säärystin, jos täytyy pitää housut auki 😉
  7. P

Kesäkuiset 2022

Uskon, että on normaalia! ❤️ Kasvua, venymistä ja vanumista 🙈 Muistelisin, että mulla alkoi erilaiset paineet, vihlasut ym (ja harkkasupistukset) kuopuksesta paljon aiemmin kuin esikoisesta… Jotenkin kroppa alko valmistaa itteensä nopeemmin kantamaan ja synnyttämään 😅 Ja oon huomannu nyt et jos...
  8. P

Kesäkuiset 2022

Ultrassa kaikki hyvin! ❤️ Ultran mukaan LA olisi 17.6., mutta sitä ei lähdetty muuttamaan eli LA on nyt virallisesti ja lopullisesti 15.6. Jos varhaisultran jälkeen multa hävisi yksi viikko, nyt sain sen takasin 😆
  9. P

Kesäkuiset 2022

Hei mulla on ihan sama juttu, reilu viikko eikä näy mitään… Otettiin samalla muitakin arvoja, mm. rauta, mitään ei näy! Onkohan tää paikkakuntakohtasta?
  10. P

Kesäkuiset 2022

Ihanaa, paljon hyviä uutisia! ❤️ Joulukuu menee nopeesti, sitten onkin jo monella RU 😍 Näkyykö jo masuja? Pieni tauko ollu kirjottelussa, mutta täällä odotellaan kovasti huomista nt-ultraa 😍 Aika levollisin fiiliksin - mulla on ajoittain ollut mahatuntemuksia, ei liikettä mutta jotain...
  11. P

Kesäkuiset 2022

Täällä tuntuu, että pahoinvointi ja väsymys vaan pahenee, nyt 9+0… Aika kyllä matelee, etenkin kun elin rv 8 ”uudestaan” 🙈 Onneksi aina helpottanut 2/3! Verikokeisiin pitäs jaksaa mennä vielä tällä viikolla, nt-ultra onkin jo joulukuun alussa 😍 Tsekataan nyt raudatkin, kun näytin kuulemma...
  12. P

Kesäkuiset 2022

Hurjasti voimia, niin kurjaa kuulla ❤️😩
  13. P

Kesäkuiset 2022

Oon todella pahoillani, paljon voimia sinne ❤️😩
  14. P

Kesäkuiset 2022

Jos todellinen laskettu aika heittää, voi olla myöhästä mennä vasta tossa vikalla viikolla. Siksi kannattaa olla ajoissa yhteydessä! ☺️ Lisäksi aikoja ei välttämättä saa millon haluaa, ainakaan Helsingissä ei saanu…
  15. P

Kesäkuiset 2022

Mulla ainakin ohjattiin työterveydestä neuvolan kautta selvittämään kaikki raskauteen liittyvä 😊 Täällä ei oo ollut radia, mutta tokassa raskaudessa määrättiin sokerirasitukseen vielä rv 37 koska epäiltiin suurta vauvaa. No, lapsi tupsahti maailmaan rv38 eli en ehtinyt edes käydä… Ja vauva oli...
  16. P

Kesäkuiset 2022

Heh, uskon! Ihan viikkoni ”murmelina” 🙈🤣
  17. P

Kesäkuiset 2022

Juuri tultiin ultrasta ja sieltä löytyi yksi pieni papu, jolla syke 😍 Vastasi viikkoa pienempää kuin kuukautisten perusteella laskettu, mitä mä arvelinkin pitkän kierron ja myöhäisten plussien perusteella! Nyt olisi siis 6+6 ja joudun elämään rv 7 kokonaan uudestaan 🤣 Vahvistuu sitten...
  18. P

Kesäkuiset 2022

Miten voit nyt? Mullakin oli eilen poikkeuksellisen kovat kivut 😩 En muista, että olis aikasemmissa ollut ainakaan näin varhain… Nyt 7+3, toki kolmas raskaus niin ehkä kroppa muistaa ja mukautuu raskauteen nopeemmin… Ens viikolla ultra 😍
  19. P

Kesäkuiset 2022

Kaksi alateitse, toivon mukaan kolmaskin! ☺ Ekassa synnytyksessä meni 2pv, tokassa 1pv eli ehkä kolmannessa 1/2 pv? 🤣
  20. P

Kesäkuiset 2022

Sama täällä, oon miettiny et voiko se olla ikä, mikä alkaa painaa 😅🙈

Yhteistyössä