Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2022

Tsemppiä kaikille teille, jolla on pahoivointia ❤️☹️
  2. P

Kesäkuiset 2022

The more the merrier 🤩 Laskeskelin, että tein KP31 vielä negatiivisen Clearblulla (hailu viiva näky, jos oikeen tiirasi, mutta laskin negaksi) ja KP33 tuli plussa, joka vahvistui KP34. Tästä mäkin päättelin, että LA siirtyy vähän edemmäksi, mutta oottelen rauhassa, mitä neuvolassa ja ultrassa...
  3. P

Kesäkuiset 2022

Meillä oli molemmilla lapsilla niin suuret erot eri ruumiinosissa RU:ssa (jopa pari viikkoa) ettei olis voinu sanoa enää, miten paljon laskettu aika heitti 🤣 Mutta tässä meillä näkyi kyllä ne geenit molempien kohdalla...
  4. P

Laskettuaika 2022

Onnea ja tsemppiä - tavallaan ymmärrettävää, että mies on yllättynyt, jos on asennoitunut niin, ettei tule enää lapsia. Joskus suojellaan myös itseämme niin ☺️ Ja onkin vaikea muuttaa ajattelua, mutta ajan kanssa varmasti miehesikin on mukana onnessa täysillä 😍
  5. P

Laskettuaika 2022

On täysin normaalia, että oireet vaihtelee ❤️ Onneksi ultra on pian niin pääsette tsekkaa tilanteen! 🙌🏻 Täälläkin oireet vähentyneet viikolla 6+0 eteenpäin, enää ei ole pahaa oloa oikeestaan ollenkaan ja välillä melkeen energisempi olo kuin väsynyt! Himotuksetkin on muuttuneet 😆
  6. P

Kesäkuiset 2022

Viisi tai yli taitaa se muuten olla meilläkin! 🤔 Nt-ultran mukainen koko on mun käsityksen mukaan kaikista luotettavin - sen jälkeen alkaa näkyä geneettiset erot! Siksi nt-ultran kohdilla se LA yleensä siirretään, jos siirretään.
  7. P

Kesäkuiset 2022

En muuten tiedä, onko tosta lasketun ajan siirrosta mitään yleistä sääntöä vai onko vaan paikkakuntakohtanen! 🤔 Olis mielenkiintosta kuulla kokemuksia ja miten käy!
  8. P

Kesäkuiset 2022

Meillä oli spontaani, mutta lähes vuosi ehdittiin yrittää. Mulla myös menkat 8.9. viimeksi. Teillä varmaan pitää aika hyvin paikkansa LA, jos saanu hoidoissa alkunsa. Meillä esikoinen oli vähän pienempi kuin mitä LA, mutta sitä ei siirretty. Kuopus taas oli paljon isompi ja LA aikaistui melkeen...
  9. P

Kesäkuiset 2022

PS. Tervetuloa muillekin uusille! 😍🙌🏻
  10. P

Kesäkuiset 2022

Onnea ja tervetuloa ❤️ Montakohan meitä on, jolla on LA 15.6.? 😍 Oot varmaan kolmas tai neljäs, jos oikein laskin! 😅 Ite veikkaan, että siirtyy reippaasti eteenpäin, mutta sen näkee vasta nt-ultrassa.
  11. P

Kesäkuiset 2022

Mäkään en oo vielä varannu aikaa neuvolaan - jotenkin se tekee tästä niin konkreettista, varhaisultra sentään on buukattu 🙈😅 Mutta ehkä ens viikolla…
  12. P

Kesäkuiset 2022

Ah, no sittenhän voi olla hyvät mahikset 😍👏🏻 Mä varasin varman päälle vasta rv 8+0 niin pitäs kuulua, vaikka kierto olis ollu pidempi kuten oon itse ajatellut. Sain plussan paljon myöhemmin kuin menkoista laskettuna olis pitäny saada ja ovulaatiokin oli musta pidemmällä tässä tärppikierrossa ☺️...
  13. P

Kesäkuiset 2022

Ah, en huomannu äsken tätä. Mutta ei sitä kyllä välttämättä halua maksaa, jos on hyviä ilmasiakin tarjolla! 👏🏻
  14. P

Kesäkuiset 2022

Häh, mulla on ainakin ihan ilmanen versio Preglifesta… 😅 Mutta jos on tottunu Flohon ennen raskautta niin varmasti toimii nyt raskaanakin! 👌🏻
  15. P

Kesäkuiset 2022

Ah, no sitten voi mennä tiukille - toivotaan silti että kuulus jo äänet 😍 Kai 6+3 on joku sellanen raja et pitäs kuulua, ennen ei välttämättä ☹️
  16. P

Kesäkuiset 2022

Ja tuntuu kyllä että aika matelee… 😆
  17. P

Kesäkuiset 2022

Onko teillä muuten jotain sovelluksia jo käytössä? Ite tykkään Preglifesta 😍
  18. P

Kesäkuiset 2022

Tervetuloa! 🙌🏻 Eiköhän se syke näy ensi viikolla - mulla on kuukautisten perusteella laskettu aika 15.6. ja ainakin Aavan raskauslaskurin mukaan rv 6+0 tänään. Jos sulla on LA 14.6. niin pitäisi olla jo rv 6+1 eli viikon päästä 7+1 😉
  19. P

Kesäkuiset 2022

Voi ei, oon tosi pahoillani ❤️ Paljon jaksamisia!
  20. P

Laskettuaika 2022

Hei vaan tosiaan kaikille, plussattu reilu viikko sitten ja kesäkuista odotellaan! 😍 Meidän kolmas yhteinen lapsi ❤️

Yhteistyössä