Hakutulokset

1. syystyttö

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Nemi_K Me ei kerrottu kenellekään, juuri samasta syystä, ettei halunnut muilta kyselyitä ja painetta ja toisaalta juuri tuo, että se tuntuu silloin sellaiselta omalta ihanalta jutulta! Ainoa poikkeus on, että kesällä avauduin vauvahaaveistani lyhyesti yhdelle vähän etäisemmälle miespuoliselle...
  2. syystyttö

Tervetuloa minunkin puolestanu, @Nemi_K! Kyllä vauvahaaveet pyörii mielessä aika jatkuvasti täälläkin. Huomaan myös olevani pahan sortin googlailija: luen raskausajan blogeja, katselen verkkokauppojen vauvatarvikevalikoimaa, kerään söpöjä kuvia ja ideoita seinälle Pinterestiin... Ei helpota...
  3. syystyttö

Tässä vielä listana mun oireet ennen plussaa (kopioin tuolta toisesta ketjusta). Jos kiinnostaa :)Toki nämä on yksilöllisiä! Ja tosiaan muistin päivät väärin, dpo 13 tein negan ja dpo 15 plussan. Dpo 1-6 Ei mainittavia oireita. Dpo 7 Parin pisaran verran vaaleanpunaista vuotoa. Dpo 8 Huomaan...
  4. syystyttö

Onnea plussasta @Ann33! :love::love: Mun tuossa keskenmenneessä raskaudessa tissit kipeytyi kamalasti, mutta vasta just vähän ennen plussaa (jonka tein dpo 13). Ja mulla siis ei ollut tissikipuja tai arkuutta menkoissa koskaan, joten osasin siitä vähän arvata ;) Mutta kannattaa ehkä ihan...
  5. syystyttö

Voi kurja, @Hiutale89! Varmasti tuntuu kamalalta :(:( Ja vaikka olisikin osannut epäillä jonkin olevan pielessä, on silti isku kun saa sen lopullisen tuomion, että lasta ei tällä kertaa tulekaan. Paljon voimia sinne sinullekin! Minulle ainakin olivat neuvolassa todella ihania ja empaattisia, kun...
  6. syystyttö

Niin ja nyt lähtee sitten yk7 seuraavaksi, kunhan raskaushormonit poistuu kropasta.
  7. syystyttö

Hei kaikille! Ensinnäkin valtavasti onnea plussanneille ja tervetuloa uusille, joita on liittynyt mukaan keskusteluun. Joku saattaa muistaa, kun piinailin täällä muutaman viikon loka-marraskuussa ja sainkin sitten plussan testiin 14.11. Valitettavasti kivut ja verenvuoto alkoi...
  8. syystyttö

Tein aamulla testin ja itku siinä pääsi, kun plussaltahan tuo näyttää: http://aijaa.com/EeCFIu :love: Oon ihan hämilläni, kun just eilen jotenkin jo vakuutuin, että menkat on alkamassa! Vaikka en näköjään pidemmäksi aikaa jääkään tähän ryhmään, niin pakko sanoa, että tää yk6, josta tärppäsi...
  9. syystyttö

Jos mulla lähtee uus yk käyntiin, uskallan liittyä listalle :) Nyt vielä oottelua... Mies, joka on tähän asti ollut viileän rauhallinen, yllyttääkin puolestaan nyt mua tekemään testin taas huomenna :LOL::ROFLMAO:
  10. syystyttö

Onnea @eevas! Haamuplussalta näyttää, ihanaa! :love: @Kajo88 Muakin välillä pohdituttaa maapallon tilanne ja millasessa maailmassa mun lapset tulee elämään. Ehkä uudessa sukupolvessa on toisaalta toivoakin, jos positiivisesti ajattelee. Mulla on kyllä välillä silti toivoton olo...

Yhteistyössä