Hakutulokset

1. syystyttö

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Önnö Mulla oli ainakin kroppa sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen niin, että yksi kierto (olisiko ollut 2. tai 3.) oli vain 18 päivää ja siinä en taatusti ovuloinut. Muutenkin tunsin ovulaation yli puoli vuotta vain jonain kuukausina ja aina samalta puolelta, ja silloin se sattui tosi...
  2. syystyttö

Pahoittelut @Toiveli ja @Puukiipijä uuteen kiertoon joutumisesta myös. Kurjaa :( Tsempit teille! @Önnö onnea tähän sun ekaan varsinaiseen yrityskiertoon! Voihan se ihme tapahtua koska tahansa :) Ja ihan jännää päästä piinailemaan.
  3. syystyttö

Mulla aukes hanat eli voi päivittää yk10. :poop: fiilis, varsinkin kun tulee nyt vuosi yritystä täyteen :( Ja tulevien kuukausien reissujen ja työjuttujen takia tiedän, ettei olla välttämättä edes ovisten aikaan samassa kaupungissa eikä siksi joka kuukausi saada talletteluja oikeeseen aikaan...
  4. syystyttö

Äää, kylläpä tekee mieli itsekin testata kun @Abby87 mainitsit digin ja @Toiveli toivottavasti pääset kohta testaamaan myös. Kaks päivää jos vielä menee ilman menkkoja niin sit liityn kyllä testailijoihin :D Piinaavaa! @Abby87 teitkö testin, mitä näytti?
  5. syystyttö

@Päppyrä No johan on! Ärsyttävää kyllä, kun terveydenhuollon ammattilaiset, joihin pitäs voida luottaa, mokaavat jonkun lähetteen tms. :( Kohdunulkoinenhan voi olla vaarallinenkin paikasta riippuen jos se kasvaa kovin. Hyvä ettei käyny pahemmin. Jaksamista hoitoon ja kärsivällisyyttä jos tulee...
  6. syystyttö

Ja @Abby87 varovaiset onnittelut täältäkin, kyllähän siellä haamu näkyy :) Toivotaan viivan vahvistumista!
  7. syystyttö

@Päppyrä Voi kurja! Kuulostaa vähän samalta kuin mikä mulla todettiin kohdunulkoiseksi raskaudeksi, mutta voi kai olla myös keskeytynyt km. Hyvä että nyt selviää kuitenkin ja saat hoitoa. Outoa kyllä, ettei olla seurattu kunnolla, musta tuntuu että juoksin ultrassa ja verikokeissa koko ajan...
  8. syystyttö

Onnea @Lilja<3 ! :love: Mä oon päättäny testipäiväksi ens sunnuntain, joka on kp 32 ja oviskipujen perusteella määritetystä ovulaatiosta dpo 18. Ei sitten tulis liian aikasin testailtua. Vaatii lehmän hermoja kyllä... @Kumiankka1 Ymmärrän kyllä senkin että testaa heti kun vois jotain näkyä...
  9. syystyttö

ON: Mulla on nyt dpo 10, siis jos ovis oli sillon kun sen kivuista bongasin, ja tässä kierrossa on kyllä rintavarustus niin kipee ettei järkee. Vaikea nukkuakin jossain asennoissa! Toivon, että se ois merkki plussasta, mut toisaalta en uskalla päätellä oireista mitään kun aiemmissakin kuvitellut...
  10. syystyttö

Onnea viivasta @emppu11 :love: Ja täältäkin tsempit @Önnö varsinaiseen yritykseen ja piinailuun! Mulla ehkä dpo 8 ja kaikenlaisia oireita kuvittelen. Vähän luovutusfiilis kuitenkin, että tuskin tärppää. Testailuja venytän niin pitkälle kuin maltan!
  11. syystyttö

Onnea @Karla89 ja varovaiset onnittelut myös @Kaasa! Tarrasukkia kummallekin! :love:
  12. syystyttö

Onko muilla kuinka säännöllinen tai epäsäännöllinen kierto? Mun edellinen kierto venyi lähes 40-päiväiseksi, vaikka ennen on ollut siinä 30 päivän molemmin puolin. Siitä päättelin, että ovis tapahtuu mulla ehkä suhteellisen myöhään, ja tikulla oon joskus saanutkin kiinni kp 17-kp 18. Joka...
  13. syystyttö

@Abby87 Voi miten suloisia pentuja! Mä oon suunnilleen kierron samassa vaiheessa, tai vähän myöhemmin, ovista nyt odottelen. Pitäis mulla osua loppuviikolle :) @Päppyrä Toivottavasto hcg laskee ja pääsette uuteen yritykseen! Mulla hcg silloin jumitti, koska kyseessä olikin keskenmenon sijaan...
  14. syystyttö

Hanat aukes kp 38 eli pisin kierto tähän asti. Mulle voi päivittää yk 9.
  15. syystyttö

@Päppyrä Dposta ei ole hajuakaan, koska en oikeastaan miettinyt tässä kierrossa raskautumista juuri ollenkaan. Olin kp 17-20 reissussa ja ajattelin, että ovis osuu siihen kuten yleensä, joten toiveita tärpistä tässä kierrossa ei juuri ollut. Testejä en tehnyt enkä oloja juuri kuulostellut, joten...
  16. syystyttö

Testasin tänä aamuna negan, kp 37 mennään eikä menkkojakaan vielä kuulu o_O No, päivä kerrallaan...
  17. syystyttö

@Abby87 Voi kurja! :( Minkämerkkisiä testejä ne oli, jos saa kysyä?
  18. syystyttö

@Päppyrä Otan osaa menetykseen. Vaikka km tapahtuisi aikaisilla viikoilla, suru ja pettymys voi olla aivan yhtä suuri. Minulle tarjottiin kohdunulkoisen kohdalla myös tilaisuutta käydä keskustelemassa surusta neuvolassa, ja kävinkin. Vaikka oli sydäntäsärkevää mennä neuvolaan tämän asian kanssa...
  19. syystyttö

Joo, totta :LOL: Hitsin viivat. En enää ikinä osta mitään hemmetin liuskoja :ROFLMAO: Muoks. Edellisenä päivänä tehdyssä testissä tohon oranssin nuolen osoittamaan kohtaan ei siis ilmestynyt mitään vaan oli ihan valkoinen siitä. Väri voi tosin kai levitä vähän erilailla eri testissä, jos tuossa...
  20. syystyttö

Nii joo, ja olen siis ulkomailla, ja ainakin testiliuskan ohjekuvan mukaan toisen (positiivista merkitsevän) viivan pitäisi siis tulla tonne kauemmas eikä siihen kontrolliviivan viereen :) https://aijaa.com/3UMpD8

Yhteistyössä