Hakutulokset

1. syystyttö

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

https://aijaa.com/2TV4cS No nyt en osaa kyllä varmaksi sanoa, olisiko tässä joku haamujen haamu :confused: Luulisi, että kp 34 näyttäisi jo vahvempaa, jos raskaana olisin? Toisaalta kierto on heittäny häränpyllyä sen 26 ja 35 pv välillä, eli periaatteessa ovis on voinut tapahtua myöhemminkin ja...
  2. syystyttö

Testasin tänä aamuna ja negatiivinenhan se oli :( Aina se vähän kirpaisee, vaikka itseään kuinka valmistelisi. Nyt vaan oottelen sit menkkoja, toivottavasti ei kierto venyisi. @Puukiipijä Pahoittelut menkoista. Tunnistan kyllä noi pettymyksen tunteet ja miten ne myös varjostaa alkukiertoa...
  3. syystyttö

Nyt mulla onkin ollut tänään hirveä paniikki päällä, oonko raskaana vai en. Mikään muu pyöri päässä, kun heti aamusta huomasin, että rinnat on kipeet ja turvonneet... :confused: Kp 32/26-35. Jokohan pitäs lähtee ostamaan testi. Dpo 15, ehkä, jos bongasin oviksen oikein - oireet oli aika...
  4. syystyttö

@Aurorials Hirmuisesti onnea! :love: @voittamaton Ihana kuulla, että kaikki oli varhaisultrassa hyvin!! :) @Emmae Mulla oli ennen yrityksen aloitusta kyllä tapana tehdä sitä, että laskeskelin päässäni, että jos nyt vahingossa tärppäisi, milloin olisi nyytti sylissä tai kuinka pitkällä raskaus...
  5. syystyttö

Onnea @Nadine88! Ja varovaiset onnittelut haamusta @Päppyrä! Tervetuloa jännäämään @yoona ja @Helmi30! Mä oon nyt vähän taustalla, kun reissujen vuoksi ei päästy tallettelemaan lähellekään oviksen aikoihin tässä kierrossa (tai jotain 3-4 pv ennen) Jos siis tärppäisi niin olis aikamoinen ihme...
  6. syystyttö

Mulla alkoi myöhässä menkat sit kuitenkin, eli voi päivittää yk 8.
  7. syystyttö

Kiitos vastauksista @Puukiipijä ja @Jennipä, ja pahoittelut teille ja sinulle @Pocahontas uuteen kiertoon joutumisesta. Kyllä se aina :poop::poop: tuntuu. :( Mulla ei sitten vielä ne kuukautiset alkaneetkaan. Outoa ruskeaa tuhrua. Pelkään kuollakseni, että mulla on taas kohdunulkoinen ja...
  8. syystyttö

@Jocrow Ihanaa, onnea kovasti!! :love:Katselinkin, että näyttää rfsu:n raskaustestiltä ja päättelin järkyttyneestä hymiöstäsi, että plussa taisi pärähtää nyt sitten raskaustestiin eikä enää ovisliuskaan :LOL: @Önnö Mulla pillereiden lopetus 10 vuoden käytön jälkeen meni itseasiassa tosi...
  9. syystyttö

@Jocrow Onko kuvassa siis positiivinen raskaustesti?:geek:
  10. syystyttö

@voittamaton Eikä, ihanaa!! Onneks olkoon! :love::love:
  11. syystyttö

@voittamaton @emppu11 Täällä nega, ei haamun haamua :( Menkkat siis varmaan alkamassa lähipäivinä. No, uuteen yritykseen...
  12. syystyttö

Voi @Kumiankka1, olen pahoillani teidän puolesta :cry:
  13. syystyttö

@voittamaton Sain oltua testaamatta! :LOL: Ja nauroin viestisi lopulle :ROFLMAO:
  14. syystyttö

@Hiutale89 Mulle oli kyllä iso merkitys sillä, kun uskalsin lähipiirille avautua tilanteesta ja moni sit kyseli, miten voin ja jaksan. En tiedä, olinko aina kaikista synkistä ajatuksista kyselijöille ihan rehellinen, mutta sain kuitenkin purettua ja käsiteltyä tapahtunutta. Samaa kokemusta en...
  15. syystyttö

@voittamaton Tiistaiaamu sopii :) Saanpahan hillittyä minäkin itseäni :LOL:
  16. syystyttö

@Hiutale89 Mukava kun kyselit vointiani :) Otin aika raskaasti sen kohdunulkoisen, kun niin monta viikkoa ehti jo toivoa, että kaikki olis hyvin ja saisi sen oman pikkuisen syliin kesällä. Aika mustissa fiiliksissä meni tammikuu, mutta nyt jo paljon paremmin. Olen taas alkanut pitää paremmin...
  17. syystyttö

Hei taas kaikille! Palailen tänne kirjoittelemaan nyt kun olen joulukuisen kohdunulkoisen jälkeen saanut luvan taas yrittää raskautta :) Eli mulle voi päivittää listaan yk 7. Lueskelin juuri mooonta sivua viestejä, eli onnea plussista @Möörtsi , @Kumiankka1 , @eevve! Ja haamusta @Hiutale89...
  18. syystyttö

@Hiutale89 Onpa hienoa, että kaikki oli tarkastuksessa hyvin ja pääsette jo uuteen yritykseen. Tsemppiä ja plussatuulia! @peanut_butter Meillä kävi aika samalla lailla, että mies hieman vauvakuumeili mutta pitkään "ei ollut valmis" tai "elämäntilanne ei ollut vielä sellainen", ja sitten kun sai...
  19. syystyttö

Käytin e-pillereitä n. 10 vuotta ennen kuin aloitettiin yritys, ja mun kierrot oli pillerien lopettamisen jälkeen tällaset: yk 1: 30 pv yk 2: 18 pv yk 3: 35 pv yk 4: 26 pv yk 5: 33 pv ja yk 6 sitten tärppäsi (mutta olikin kohdunulkoinen). Eli vaihtelua on ollut - en tosin tiiä, voiko tuota 18...
  20. syystyttö

Hyvää joulua kaikille! :) ON: Sain perjantaina metotreksaattipiikin tuon kohdunulkoisen raskauden "tappamiseen", kun se ei seurantajaksolla itsekseen häipynyt. Toivottavasti tehoaa, ens viikolla 2 verikokeet + ultra, joissa seurataan tilannetta. Sainpahan joululahjaksi myös viikon...

Yhteistyössä