Hakutulokset

1. T

Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

:wave: Kyllä sitä kehtaa tulla vaikka välillä plussaakin tulee.. Mullakin tulee!! Yritetään kuitenkin pinnistellä, eikä luovuteta kokonaan :flower: Mulla vaan tuo karkki himo koko ajan pukkaa päätään, niin muistaako kukaan oliko se kromi joka vei sitä makean himoa pois ?
  2. T

No niin, tänään oli 76.9 kg joten alaspäin on menossa, hyvä hyvä :flower: Lähtö oli silloin kuun alussa 79 kg. Hitaasti menee :kieh: Minä en jaksa näillä helteillä kävellä ja tuo pyörä ei näköjään ole yhtä tehokasta.. No, kun ilmat jähtyy niin sauvat ja menoksi :wave:
  3. T

Kyllä tämä tästä!! Mulla nyt puntari näytti 77.1, joten alaspäin on taas suunta :x Jotenkin tuntuu, että aina kun mulla paino laskee niin haluttaa karkkia sitten siitä edestä :headwall: Oikea sokerihimo :p Mutta se hetki suussa on ikuisuus pyllynposkissa.. Minä yritän koko ajan kuvitella...
  4. T

Tuutikki-possu oli lihonut puoli kiloa viime viikosta :kieh: :kieh: :headwall: No, niinhän minä vähän epäilinkin.. Mulla ei ole mahakaan toiminut koko viikonloppuna, joten ei sekään helpota asiaa..No, nyt taas pitää herätä ja olla tiukkana. Eikun eteenpäin :wave:
  5. T

Tuutikki unohti koko pirun punnituksen :/ No täytyy huomenna muistaa.. aamulla vaan oli kauhee rumpa kun piti koko poppoo saada koululle ja yks meni vielä kahdeksaksi.On jotenkin vielä kesä rytmi kaikilla päällä :) En usko kyllä että on ihmeitä vaakan suhteen tapahtunut. Oon yrittänyt syödä...
  6. T

Mukana ollaan :wave: Tällä viikolla on ollu vähän nihkeetä.. en ole herkutellut, mutta oikeeta ruokaa on varmaan menny liikaa.. huomennahan sen näkee :kieh:
  7. T

Kokemuksia OYS:in osasto 60 I?

Heips! Mulla on pojan kautta kokemusta, pojalla Tourette. Hoitajat musta ovat ollet ok ja osa lääkäreistä, mutta kyllä on huonojakin kokemuksia. Parin henkilön kanssa ei meillä oikein kemiat kohtaa.. :kieh: poika pitäs suunnilleen panna piiloon ihmisiltä :kieh: Onneksi mulle on kasvanut paksu...
  8. T

Miun puntari näytti tänään 77.2 kg joten alaspäin mennään :wave: Lähtö oli 1.8 79 kg.. Hyvä, hyvä me :flower:
  9. T

Hyvin täällä pyyhkii :wave: Himoja on ollut, mutta onneksi en ole sortunut.. tämä eka viikko aina vaikein. Tuo tumma suklaa ei minulla auta, kun otan sen palan niin syön kohta puoli levyä.. :whistle:
  10. T

Pirkuleen perjantai :kieh: Lapset ostivat tänään karkkipäivän pussit ja sipsipussin.. voi tätä houkutusten määrää :x Nyt mennään tunti kerrallaan, niin en sorru, en, en.. :saint:
  11. T

jos nyt onistuisin

Hipsippä tuonne "eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen" -ketjuun. :wave: Siellä meitä on nyt muutama aloittelemassa uutta elämää :D
  12. T

Voi kun kiva kuulla muidenkn aina välillä repsahdelleen =) Minä ku oon aina yksin näitä urakoitani yritellyt.. Kävin ostaan light cokista, että saan tän pahimman makean himoni kesytettyä..mulla kun pyörii tän eka viikon aina kaikki syömiset mielessä :headwall: Tsemppiä kaikille :flower:
  13. T

Mulla pyörii nyt mielessä vaikka mitkä syömiset.. Karkkia tekis mieli, marianne-kuulia, hopeatoffeeta.. ups :whistle: No, sortua ei saa ja täydellä höökillä eteenpäin.. Leipasin vielä perheelle omenapiirakkaa, joten houkutuksia olis, mutten sorru :x
  14. T

Heipä hei! Ilmottaudun mukaan remmiin!! Oon Ellun kans samaa sarjaa, mulla pituus 164 cm ja paino 79 kg :p Tarkoitus olis saada kymmenisen kiloa pois ja sitten katon miltä peilistä näyttää, ehkä siitä vielä pari-kolme jos vaan rahkeet riittää. En laske mitään pisteitä, yritän jättää...
  15. T

Ärsyttääkö jokin??

Voi että tuli tämä ketju hyvään saumaan!! Kaikki on tänään miehen vikaa :kieh: Oon siivonnut koko huushollin YKSIN vaikka tuo laiskimuskin oli kotona :kieh: Muutenkin nämä kotityöt on lähes tulkoon mun harteilla ja kaikki. Sitten kun ei osata laittaa edes tavaroita paikoilleen vaan jätetään...
  16. T

miten eroon viinasta???

onko täällä ketään jonka mies olisi päässyt eroon viinasta? meillä on mies ryypännyt tai vetässyt kännit valehtelematta joka viikonloppuna, joko perjantaina tai lauantaia ehkä jo yli vuoden ajan. tuntuu kyllä että tätä olis jo kestänyt kauemminkin.alan olla aika väsynyt. yhteen aikaan hän vielä...
  17. T

Peräpukamien hoito

Itse luulin kärsiväni peräpukamista, kunnes menin kirurgin vastaanotolle. Kyse olikin peräaukon haavaumasta(fissura ani), vaikka oireet samanlaiset kuin pukamissa: verenvuotoa, kutinaa, kipua, ym. Sain lääkityksen ja nyt odotellaan haavauman paranemista. Kannattaa siis mielestäni mennä hyvissä...
  18. T

Ekat menkat synnytyksen jälkeen

Minäkin kuulisin mielelläni, millaiset kuukautiset muilla on ollut synnytyksen jälkeen??? Itselläni synnytyksestä n. vuosi aikaa. Kuukautiset alkoivat tytön ollessa 8 kk vanha. Ovat olleet siitä saakka TOSI runsaat ja kivuliaat (toisin kuin ennen synnytystä). Pitäisiköhän hakeutua lääkäriin vai...
  19. T

Aamulla herätessä..

jos odotat vauvaa tuo on ainakin ihan normaalia.mulla oli aamusin sormet ihan nakit ja tosi kipeät. kyllä se helpottaa. :hug:
  20. T

Onko kellään miehiä, joiden sperma huono, hoidot?

Mun miehellä todettiin että osa siittiöistä oli hitaita,osa ui väärään suuntaan ja osa sitten ei liikkunut ollenkaan,mitään hoitoa hän ei saanut mutta meillä on kolme tervettä lasta eli ei ollut ainakaan meidän kohdalla asialla vaikutusta lapsiin.

Yhteistyössä