Hakutulokset

1. T

km:n jälkeen kuumeilevat...

Heipsan!!! Voi ku on tylsä sää...harmaata vaan :/ just ku tänään on vapaapäivä niin on tällasta! Täällä alkoi sitten ekat menkat eilen keskenmenon jälkeen. Ei siis tärppiä tullut...no en niin älyttömän pettynyt ole, koska nythän vasta lääkärin antamien ohjeiden mukaan saa alkaa yrittää...
  2. T

Oikein mukavaa naistenpäivää kaikille!!! :heart: :heart: :heart:
  3. T

Täällä tulee huomenna neljä viikkoa keskenmenosta. Eilen ois ollu eka neuvola...hhm...pikkasen surkea fiilis. Olen täällä flunssasena sairaslomalla. Vielä ei oo menkat alkaneet. Lääkäri sanoi silloin, että oottele kuus viikkoa ja jos eivät ole alkaneet niin sitten voit syödä terolut-kuurin. Näin...
  4. T

Onnea Pippuri84 :heart: :heart: :heart: Tuo plussaamisesi antaa vaan uskoa, että jospa se tärppäis ittellääki nyt heti ilman yksiäkään menkkoja. Mulla on nyt viikko oletetusta oviksesta ja rinnat on jotenkin samalla tavalla pikkasen turvoksissa, ku sillo ekan tärpin jälkeen. Saas nähdä mitä...
  5. T

Heips! Täällä oli sellanen olo viikonloppuna, että ihanku ois ollu ovis. HHmm! Päätettiin sitten ton ihanan avokkini kanssa olla odottamatta niitä seuraavia menkkoja ja aloitettiinkin yritys jo viikonloppuna. Saas nähdä miten käy... Mietityttää kylläkin miten neuvolassa suhtaudutaan, jos...
  6. T

Minulle sanottiin, että vuoto voi kestää kaksviikkoakin mutta sen pitäs alkaa vähenee jo muutaman kunnon vuotopäivän jälkeen ja muuttua rusehtavaksi. Oon nyt päättäny että oottelen rauhassa ne yhet menkat ja sitten vasta uutta yritystä. Ajattelin, että syyttäisin sitten kummiskin itseäni, jos...
  7. T

Heips! Mulla vuoto loppui kokonaan tuossa eilen eli reilun viikon kesti. Pari viimeistä päivää oli sellasta tuhrua. Täällä mietiskelen kuumeisesti jo kuinka maltan odottaa niitä seuraavia kuukautisia ennen kuin alotetaan taas yritys. Nyt on jo parempi fiilis eikä enää oo itkettäny...mielessä...
  8. T

Minullakin oli jonkinlainen tunne, että kaikki ei ole hyvin ja varmasti se menee kesken... Tuon tunteen sai kenties aikaan muutaman päivän oudot mahakivut ennen keskenmenoa. Avokki otti tilanteen varmaan aika lailla samalla tavalla kuin sinun miehesi Repa. Suri tietenkin mutta ei siinä määrin...
  9. T

Minäkin voisin liittyä tähän pinoon. Olin tuolla lokamassuissa kuin myös Repakin. Keskenmenon sain 8.2.07 ja viikkoja oli tuolloin 5+5. Vieläkin on vuotoa...ja itettänyt on melkein joka päivä. Tänään taitaa olla ensimmäinen päivä jolloin en ole vielä itkenyt.
  10. T

Donna sylkitesti

itse sain kyseisen laitteen postissa maanantaina. Kierrot minulla on olleet välillä 28-52 eikä tuo vauvan yrittäminen ole vielä tuottanut tulosta ni päätin tilata kyseisen laitteen. Oon nyt parina päivänä testaillu sillä ja on tullu vaan sellasia "palleroita" näkymään mikä tarkottaa etten ovuloi...
  11. T

Kotihoidontuki

mä oon jäämässä kotio muutaman kuukauden kuluttua kun mammaloma loppuu ja oon laskenu et kyllä mulle pitäs jäädä n.600? verojen jälkeen käteen.Siis kotihoidon tuki 294? + hoitolisä 168? + lapsilisä 100? +kuntakohtainen lisä 200?
  12. T

G:sähkölasku okt:ssa

meil on tällä hetkel 120m2 alakerrassa ja autotalli 65m2.Sähkölasku tulee 2 kuukauden välein ja on pyörinyt siinä 150?-200? välillä siis koko summa sähkönsiirtoineen päivineen =) meillä ei siis ole edes lattialämmöt päällä vaan takalla lämmitetään 1-2 kertaa päivässä pakkasista riippuen.
  13. T

mitä tarkoittaa...

kun neuvolakortissa on merkitty lapsivuodeaika epäsäännölliseksi??
  14. T

talopaketit

\ juu isukilla rakennusliike niin sinä tiedät...tiesitkös sitä et jos sä meet tekee jotakin sinne ite niin takuut raukee :laugh: ja jos 1.5 kerroksisen talon päätykolmion nostaa 2 miestä käsin niin morjens...eikös yleensä käytetä nosturia :laugh: putkia jäätyilee ja talonpohja ja sokkelit on...
  15. T

keravan kannisto

mä oon kanniston kasvatteja..asunu siellä 20 vuotta ja on mun mielestä hyvä paikka on päiväkoto ihan siinä ja koulukin,mut se taidetaan kyllä nyt lopettaa,mut saviolla on sit koulu ja ei sinne niin pitkä matka ole ehken kilometri.On kauppa ja likellä keskustaakin vielä ja saviollkin on...
  16. T

paperinarumaton pesu

Just laitoin lattiaan kolme paperinarumattoa pesulan jäljiltä :D Täytyy sanoa että eivät ole entisessä kuosissa, jotenkin kulahtaneen näköiset ja sellasen lerpun tuntuiset.. 160x230 matto maksoi vajaa 40 euroa ja sitten pesetin yhtaikaa 140x200 ja 80x200 ja ne teki 34 euroa.
  17. T

Lelujen "säilömisestä"

Vielä lisäisin, että miten te muut teette tarpeettomien lelujen kanssa? Myyttekö, annatteko eteenpäin vai säilytättekö? Meillä ainakin on haikeeta niistä luopua..
  18. T

Lelujen "säilömisestä"

Meillä tyttö alkaa nyt tulla siihen ikään, että haluaisi leluja pois huoneestaan. Muumitaloja yms. ollaan pakattu laatikkoon ja varastoon, mutta nyt mietityttää noi nuket ja vaatteet. Tytöllä on mm. se baby born ja baby Annabel. Säilyykö ne kylmässä varastossa laatikossa? Tarkoitus olis...
  19. T

Eiköhän aloiteta lomien jälkeen uudelleen

Tämä taitaa olla niitä asioita, joissa se ensi kesä tulee äkkiä =)

Yhteistyössä