Aamulla herätessä..

..Mulla on kipeät nivelet sormissa ja tuntuu että ei pysty kunnolla laittamaan kättä nyrkkiin..jotenkin "tiukat" sormet vai miten sen sanois. Ja turvonneet ovat.Mutta onko tää niveljuttu nyt ihan normaalia? :/

Eeva1980
Ja mulla on öisinkin. Herään usein yöllä siihen, että niveliä särkee ja tuntuu että sormet suoraan sanotusti räjähtävät! Tekisi mieli leikata sormet irti ja itken öisin sängyn laidalla kun kipu helpottaa pystyasennossa. Mulla oli vuosi sitten samaa vikaa, meni itsestään ohi ja nyt (raskaana) jatkunut noin kuukauden. Lääkärituttava epäilin, että makuulla joku hermo painuu ja aiheutta sormiin kipuiluja. Turvotusta on, muttei niin, että tämä olisi sen aiheuttama... :'(

Mulla oli raskausaikana, varsinkin loppuaikana, hirveä turvotus ja neuvolassa sanoivat, että nivelkivut sormissa ja mulla myös polvissa johtuivat siitä. Synnytyksen jälkeenkin kipuja oli vielä pari kuukautta. Ja sormenpäistä lähti myös tunto turvotuksen vuoksi. Nyt vauva 4 kk ja mulla nivelet ok ja tuntokin palannut sormenpäihin.

Yhteistyössä