Hakutulokset

1. P

Ketä paikalla?

:xmas:Ja
  2. P

RAISIOLAINEN! Sinä juuri, auta hiukan

:D Juu ei ole linja-autoasemaa Raisiossa :D Mitä sellaisella tekisit?
  3. P

Mikä ystävääni vaivaa?

Ei varmaan ystävääsi vaivaa yhtään mikään. Sinua sentään tuntuu vaivaavan. Mikä sua sitten asiassa vaivaa ja miksi se sinua vaivaa kun ei ole sinun lapsistasi kyse?
  4. P

Kauppareissuista???

Mulle on ihan sama tuleeko lapset mukaan vai ei, saavat itse päättää, mutta yleensä käyn yksin kaupassa. Nykyisen kumppanin kanssa ei ole oikein tullut mieleen että osaisin pyytää sitä kauppaan kanssani. Jotenkin vaikea ajatella että mun pitäisi aina saada sinne ruokakauppaan joku toinen aikuinen.
  5. P

Miehen kaveri erosi viimekuussa ja nyt jo kolme lastensa kavereiden yh-äitiä

Enpä ole huomannut tuollaista ilmiötä omasta tuttavapiiristäni.
  6. P

Onko täällä muita jotka eivät seuraa kenenkään blogia?

En seuraa mitään blogeja. Ei kiinnosta.
  7. P

3-vuotiaat päiväkodissa, mitä puuhataan?

Tuo on mahtavaa perhepäivähoidossa :) Siellä se onnistuukin, mäkin pystyisin tekemään melkein mitä vaan jos olisi neljä lasta hoidossa. Meillä saattaa tilanne kuitenkin olla se että lapsia on 13-14 paikalla ja hoitajia onkin vain kaksi :( Slloin on kyllä valitettavan rajoitettua se mitä...
  8. P

Kestääkö monenkin työpäivä kokonaisuudessaan vain 8h?

Kahdeksan tuntia on meillä työpäivän pituus, välillä on lyhyempiä, kuuden tunnin päiviä.
  9. P

3-vuotiaat päiväkodissa, mitä puuhataan?

Itse olen pienten ryhmässä päiväkodissa töissä ja valitettavasti se kyllä on niin, että isommat, siis ne liki kolmevuotiaat tai juuri kolme täyttäneet jäävät monesta asiasta paitsi siksi että ryhmässä on niin paljon pieniä. Talvella ei esim. ulkoilu onnistu jos pieniä on monta. Pari kertaa...
  10. P

Voiko kelan hakemuksiin laittaa toiveen nopeasta käsittelystä rahatilanteen vuoksi?

Voi laittaa sellaisen toiveen. Minulle siitä on joskus ollut hyötyäkin.
  11. P

Uusi mies, oudot tavat?? Mikä avuksi?

Musta on kauheaa että joku nainen luulee että miehellä on oikeus kohdella häntä noin. Ei, se ei ole normaalia käytöstä, ei kahden kesken eikä seurassa. Eikä se ole myöskään pikkuasia. On myös noloa vieraitanne kohtaan että mies käyttäytyy noin moukkamaisesti heidän ollessaan paikalla.
  12. P

Elatusavusta

http://oikeusministerio.fi/fi/index/julkaisut/julkaisuarkisto/200702ohjelapsenelatusavunsuuruudenarvioimiseksi/Files/OMJU_2007_2_Elatusapuohje_suomi_87s.pdf Tuolla on ainakn jotain.
  13. P

Elatusavusta

Vanhemmat päättävät yhdessä kenen luona lapset asuvat ja kuinka paljon on tapaamisia jne. Jos ei päästä asiasta yhteisymmärrykseen niin sitten kannattaa mennä lastenvalvojan pakeille asiaa puimaan. Elatusapu määräytyy lapsen menojen ja vanhempien tulojen mukaan ja jos lapsi on paljon...
  14. P

16-vuotias saa päättää itse, kenen kanssa harrastaa seksiä??

En ymmärrä kuka ne seksikumppanit sitten päättäisi jollei nuori itse?
  15. P

erota vai jäädä järkisyistä?

No joo, huonot on lähtökohdat jos ajatus on että "tällaista tää on, ei se tästä miksikään muutu". Miksi te olette sitten alunperin yhteen menneet? Mikä teitä on yhdistänyt, mikä teidät on saanut toisiinne rakastumaan? Eroa ei tuossakaan tilanteessa tarvita jos avataan ne keskusteluhanat ja...
  16. P

pika-apuja hanskoista, kiitos!

No siis meillä on ainakin ollut ihan niitä perustrikoisia hansikkaita. Niillä pystyy kyllä mitä vaan tekemään ja on ihan hyviä, ei niistä meillä yhdetkään rikkikään ole mennyt. Tosin ne on niin halpoja että ei niin väliä vaikka menisikin rikki välillä, monet parit on korissa :)
  17. P

Lapset ja Eronjälkeinen elämä..

No lapsien kanssa vois keskustella silloin kun uusi kumppani(ehdokas) ei ole paikalla, että mikä siinä tyypissä oikein mättää. Sitten voi rauhallisesti selittää, että tilanne on nyt tämä että äitillä on tämä kaveri ja hän on täällä joskus ja piste. Lapsille voi myös sanoa, että äiti ja isi eivät...
  18. P

Miten ratkaisisit tilanteen? Työ ja hoitoasiaa...

No kuulostaa kyllä helpoimmalta ratkaisulta jäädä kotiin jos sellainen on kerran mahdollista.

Yhteistyössä