Hakutulokset

1. E

Pekka asuu Hyvinkään aseman parkkipaikalla autossa tyttärensä kanssa

Osaatko mennä Migrin sivuille, osoite on migri.fi? Sieltä kun menet kohtaan Tietoa virastosta ja sitten tilastoihin, niin löydät nämä. Ei ole vaikeaa, voin vannoa. :) Siellä on erikseen turvapaikkatilastot ja oleskelulupatilastot, sieltä näet kaikki vastaukset näihin kysymyksiisi...
  2. E

Pekka asuu Hyvinkään aseman parkkipaikalla autossa tyttärensä kanssa

Suosittelen lukemaan tilastot huolella. Tuohon reiluun 1300:een sisältyvät ne toissaijaiset oleskeluluvat, ihan niin kuin Migrin tilastoista voit nähdä. http://www.migri.fi/download/57237_Tp-paatokset_2014.pdf?4bf1ef12f7ced288
  3. E

Nyt tarvitsisin vertaistukea, henki salpaantui kun luin tätä.

En itse löytänyt "Tajukankaasta" mitään taustatietoja, joten en osaa ottaa häntä vakavasti. Hänestä ei löydy mitään referenssejä, jotka osoittaisivat hänen olevan vakavasti otettava lähde, häntä ei ole siteerattu missään, eikä ole mitään evidenssiä siitä, että hänen kirjoittamaansa kannattaisi...
  4. E

22v tyttäresi ei koskaan seurustellut, yksin raskaana, miten suhtaudut?

Minulle tilanne olisi tosi outo. Minulla on luottamukselliset välit tyttäreeni, ja tiedän kyllä hänen ihastuksensa ja seurustelunsa. Hän yleensä tulee kertomaan minulle tai myös isälleen, jos elämässä tapahtuu jotakin tärkeää. Sen takia olisi tosi surullista ja huolestuttavaa, jos hän yhtäkkiä...
  5. E

En tiedä sinun ajatusmaailmaasi, mutta itse olen oppinut, että asioita ratkotaan ja päätöksiä tehdään faktojen perusteella, ei sen perusteella mitä joku feikki-ihminen kirjoittaa blogissaan.
  6. E

Voisitko vastata kysymykseeni eli mitä tarkoittaa, että teet työtä median kanssa? Löysitkö taustatietoa "Tajukankaasta" eli kuka hän on ja millä meriiteillä blogiaan tekee? Mitä ne "Tajukankaan" lähteet sinusta ovat? Minä en löytänyt niihin viitteitä käytännössä lainkaan, hän vain luetteli...
  7. E

"Teen työtä median kanssa." Voisitko täsmentää, mitä tuo tarkoittaa? Suosittelen lämpimästi, että käytät tietolähteenä muita kuin MV-lehteä tai "Paavo Tajukangasta", jota ilmeisesti ei ole olemassakaan - hän on vain maahanmuuttajavastaisten hörhöjen keksimä hahmo. Vai löydätkö hänestä mitään...
  8. E

Paljonko perheeltänne syntyy biojätettä?

Kuinka paljon teillä syntyy kotona viikossa biojätettä? Meillä tulee 4-henkisellä perheellä vajaa pieni roskiksellinen. Lähinnä siinä on porkkanan ja perunan kuoria, kahvin poroja jne. Meillä ei mene ruokaa juurikaan huonoksi ja jätteisiin, vaan syömme käytännössä kaikki elintarvikkeet mitä...
  9. E

Helluntailaiset ja esiaviollinen seksi

Hyvänen aika, ja tämä siis on tapahtunut Suomessa ja joskus 2000-luvullako?! Kuka sinut puhutteli ja missä ja miten? Miten kukaan edes kyttäsi missä olet yötä? Olivatko nämä helluntailaisia vai mitä? Tuo on kyllä minusta suorastaan rikollista toisten ihmisten yksityiselämään puuttumista, jos...
  10. E

Valtamedia ei uutisoinut Helsingin mielenosoituksesta

Siis miten uutisoitiin ennakkoon? Eihän siitä ollut kerrottu etukäteen kuin jollekin pienelle porukalle, miten siitä lehdet olisivat osanneet etukäteen kertoa? Kai sinne olisi tullut enemmän mielenosoittajaväkeäkin, jos siitä olisi ollut joku iso kutsu vetämässä. Ei kai toimituksissa voida...
  11. E

Onko lastensairaala huijausta? :O

Kyllä, lastensairaalan talouskuviot ovat minusta kyllä suuren luokan huijausta.
  12. E

Kuinka suvaitsevainen olet?

Armanin ohjelma kertoi Bangladeshista, ei Pakistanista. Ne ovat aika lailla eri asia.
  13. E

Myös Helsingin Sanomissa on aiheesta uutinen ollut jo kauan: http://www.hs.fi/kaupunki/a1305986713124?ref=hs-nprio-A1 Mutta toki en tiedä, mitkä media ap laskee valtamediaan.
  14. E

Ainakin minä kuuntelin Ylen radiouutisista raportin Narinkkatorin miekkarista. Siinä myös haastateltiin yhtä mielenosoittajaa. Mutta eikö Yle ole sinusta valtamediaa? Tässä myös uutinen Ylen nettisivuilta...
  15. E

Aborttiko edessä?

Olet varmaan ap ihan sekaisin ja ymmärrettävistä syistä. :) Aika paljon on tapahtunut lyhyessä ajassa, ja vielä näyttäisi tapahtuvan lisää. Minulla ei ole ollut vaikeita raskauksia, mutta lapsemme syntyivät melko lähekkäin. Sanoisin, että jälkikäteen ajateltuna pääsimme kuitenkin vähemmällä...
  16. E

World Vision- tai Plan-kummeja paikalla

Minulla on kummilapsi Latinalaisessa Amerikassa World Visionin kautta. Lapselta tulee pari-kolme kertaa vuodessa kirje, ja samoin minä lähetän hänelle kirjeen + jonkin pienen lahjan (vaatetta, kyniä, vihkoja etc.) + valokuvia meidän perheestämme hänelle pari kolme kertaa vuodessa. Maksan kuussa...
  17. E

Mihin ottaisit lainaa?

Minusta 3000 euroa matkasta kuulostaa aika paljolle, jos matka pitää rahoittaa lainalla. Minä kyllä mieluummin säästäisin etukäteen ja lähtisin matkalle vasta, kun rahat ovat kasassa. Oletko laskenut, paljonko 3000 euron summa kasvaa korkojen ansiosta eli paljonko lopulta joutuisit maksamaan...
  18. E

Ärsyttää mediassa esiintyvien maahanmuuttajien kiihko

No, mutta pakolaisten kulut ovat pieniä jopa eduskuntatalon remonttiin verrattuna, vaikka olisivat esimerkiksi 60 miljoonaa. Olennaista on se surullinen seikka, että nyt Suomen köyhät ja vähäosaiset vihaavat muualta maailmasta tulevia köyhiä ja vähäosaisia. Isokenkäiset ovat pelanneet tämän...
  19. E

Ärsyttää mediassa esiintyvien maahanmuuttajien kiihko

Onkohan vihan kohde ihan oikea - köyhä pakolainen? Eikö oikea vihan kohde ole kotimaisissa päättäjissä, jotka ovat tehneet Suomen köyhistä köyhiä? Suomen hallitus ja eduskunta ovat ihan itse laatineet lait ja järjestelmät, jotka ovat kurjistavat köyhien asemaa. Nyt nämä samaiset päättäjät -...
  20. E

kun meette perheenä ravintolaan syömään

Aika ahdistava koko kysymys. Miksi aikuinen ei saisi juoda lasillista tai kahta viiniä ruoan kanssa ravintolassa? Sanoo nimim. Juuri tulimme ravintolasta lasten kanssa ja kyllä, äiti joi viiniä ruoan kanssa. Jotenkin kylmäävä ajatus, että alkoholi voi olla niin järjettömän kokoinen asia, että...

Yhteistyössä