Hakutulokset

1. S

Laskettuaika 2022

Hyviä välipäiviä ja uuden vuoden odotusta kaikille ja pienille!
  2. S

Laskettuaika 2022

Mulla vähän pelottaa, kun en oo tuntenut tänään vauvan liikkeitä ollenkaan, edes paikallaan tai välillä makuullakaan ollessa. Ehkä tarvitsee vaan lepoa välillä, eilinen oli iltapäivään asti nimittäin yhtä poukkoilua (eilen aamulla hurjin meno tähän astisista :) ). Sen jälkeen ollut hiljaista...
  3. S

Laskettuaika 2022

@Skyela tsemppiä ja paranemista koko perheelle! Aika menee kyllä nopeasti. Mulla on nyt alkanut tuntumaan nuppuseni liikkeet entistä selvemmin, varsinkin makuulla ollessa (istuessakin kyllä, esim nyt :) ). Monesti öisin on kovin meno päällä, mutta ei oo tämä uniani vielä pahasti häirinnyt...
  4. S

Laskettuaika 2022

Paranemista Töppöselle ja jaksamista /hyvää vointia kaikille! Mustakin tuntuu hyvältä lukea kaikkien kuulumisia, kiitos teille niistä!
  5. S

Laskettuaika 2022

Itsellä oli nyt äskettäisessä rv 22 neuvolassa noussut paino ekasta neuvolakäynnistä noin kolme kiloa. Syön vaikka kuinka paljon ja ruokahalu ollut hyvä, mutta myös liikun paljon (työ on liikkuvaista ja työmatkapyöräilyä tulee myös kohtalaisia kilometrimääriä edelleen). Saattaa olla, että kun...
  6. S

Nyt pelottaa ja samalla ihanaa, vauva tulossa 43v:nä

Onnittelut täältäkin, toivottavasti kaikki menee hyvin!
  7. S

Koronarokote raskaana ollessa

Mulla oli ensimmäinen rokotuskerta kesäkuun lopulla, minkä jälkeen satuinkin tulemaan kuukauden sisällä raskaaksi. Toisen annoksen otin alkuraskaudesta. Ja influenssarokotteenkin nyt, kun sen sai työterveydestä. Koen itse asian niin (ei "saarnaustarkoitusta", älkää ottako niin, jokainen tekee...
  8. S

Koronarokotteen vaikutus raskautumiseen

Tulin raskaaksi kesällä ekan koronarokotteen saamisen jälkeen seuraavasta kierrosta, toisen otin syyskuussa kun viikkoja oli noin 9. Nyt rv 22, toistaiseksi kaikki mennyt hyvin.
  9. S

Laskettuaika 2022

Mä en oikeasti ymmärtänyt rakenneultrassakaan, mistä ultran tekijä osasi veikata sukupuolta :) Näytti kyllä, mistä kohti asiaa katsoi, mutta multa meni onnellisesti yli hilseen :) Tytön puolelle kallistui, varmana en uskalla pitää (kuten ei kai ikinä olekaan). Molemmat käy sinällään, oisi vaan...
  10. S

Laskettuaika 2022

Laskettu aika 2022 ⭐ 4.1. Skyela 17.1. Irtokehys 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 14.4. Sohvapeitto 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 5.5. possu. 6.5. Piipaa93 14.5. Andune 4.6. Coguine 5.6. Charrypie-86 14.6. Bluebelle 15.6. Pandi...

Yhteistyössä