Hakutulokset

1. S

Laskettuaika 2022

Ihanaa @Onnellinen82 , onnittelut! Samoin myös Tuttuvierailijalle raskaudesta!
  2. S

Laskettuaika 2022

Onnittelut pienestä pojasta Suurperheenmama, ja parempaa vointia! 🌹
  3. S

Laskettuaika 2022

Oi ei Tuplapotti, kolari ja kaikki :/ Toivottavasti kaikki oisi tulevassa ultrassa hyvin! Tsemppiä kaikille. Itsellä jotenkin ollut sellainen väsynyt ja ärtynyt olotila, yöunet katkeilee enkä meinaa saada unen päästä kiinni jne. Viime yönä mies heräsi, kun olin alkanut ääneen murisemaan...
  4. S

Laskettuaika 2022

Onnittelut Piipaa93! Voimia ja terveyttä vauvalle ja kaikkea hyvää teille!
  5. S

Laskettuaika 2022

Onnittelut, Puhalluskukka! 🌹
  6. S

Laskettuaika 2022

Minttuni, ihanaa, onnittelut!! ((laittaisin sydänhymiön, mutta ne ei mulla jostakin syystä tule näkyviin))
  7. S

Laskettuaika 2022

Rappusista, itse hissittömässä talossa 3. kerroksessa asuvana sekä siivoustyötä tekevänä oon huomannut, että portaiden nouseminen ylös laittaa supistelemaan. Ihan kivuttomasti ja ohi menevästi, mutta selkeä yhteys noilla asioilla tuntuu olevan. Työmatkapyöräily ja muu puuhailu ei tätä niinkään...
  8. S

Laskettuaika 2022

Kovasti tsemppiä Piipaa93, Tuplapotti-30 ja Suurperheenmama myös! Toivottavasti kaikki menee hyvin, samaapa toivoo kaikille täällä!
  9. S

Laskettuaika 2022

Oho meneepä jännäksi, sain tuon juuri haettua ja pitäis tällä tai ensi viikolla tulla. Yksi tuttava oli saanut viime viikolla vielä vanhan :) (Muokkaus: vuoden-22 pakkaus saatu postissa 3.2. :) )
  10. S

Koronarokote raskaana ollessa

Mulla joka rokotuskerralla sama yhtälö, käsi vähän kipeä ja väsynyt olo seuraavana päivänä. Tokan jälkeen taisi nousta myös vähän lämpöä, mutta se meni nopeasti ohi. Taitaa olla aika yksilöllistä noiden oireiden kanssa, sekä raskaana että ei olevilla.
  11. S

...ja nyt saatu kolmas, 28 viikon kohdalla.
  12. S

Laskettuaika 2022

Paljon onnea vauvasta, Töppönen!! Toivottavasti toipuminen menee hyvin ja pääset kotiin pian! Kuulostaa kyllä raastavalta tilanteelta joutua eroon vauvasta noin. Hyvä, että ootte kuitenkin molemmat kunnossa! Minäkin oon Oysiin menossa synnyttämään, huhtikuussa tosin vasta.
  13. S

Sain toisen annoksen syyskuussa, olin 8.-9. viikolla.
  14. S

Laskettuaika 2022

Itse noista hankinnoista stressasin ehkä eniten vaunuja (jotka nyt hankittu), tuntuu tavallaan vieraimmalta asialta kun lapsia ei ennestään ole. Äitiyspakkauksestakin onneksi taitaa saada paljon apuja :) Pitää kyllä vielä tutustua noihin listauksiin vauvan tarvikkeista ajatuksella, sen verran on...
  15. S

Laskettuaika 2022

Jaksamista ja toivottavasti saat myös nukuttua! Joo, mullakin nämä "kovottelut" (tätä termiä käytti neuvolan hoitaja) on kivuttomia ja menee kyllä ohi viimeistään sillä, että lepää. Kuulemma normaalia, liittyy siihen, että kohtu tässä vaiheessa raskautta (mulla 27. viikko siis tällä hetkellä ja...
  16. S

Laskettuaika 2022

Saatiin tehtyä ensimmäinen vauvahankinta, hommasin käytettyinä hyvät yhdistelmävaunut kaikkine tykötarpeineen :) Vitsi, kun oli jotenkin tyytyväinen olo niitä kotiin päin kärräillessä (ostosmatka pari kilometriä niin taittui näin), säädin näiden kanssa sitten onnessani kellarivarastolla ja...
  17. S

Raskaus-monivitamiinit

Joo, niinhän tuo taitaa olla.
  18. S

Laskettuaika 2022

Ihana juttu, Skyela, että kaikki meni hyvin! Isot onnittelut vauvasta!
  19. S

Raskaus-monivitamiinit

Hei raskaana olijat /olleet /vauvahaaveiset tai muuten asiaan perehtyneet! Onko teille miten suositeltu raskausajan ravinto- /vitamiinilisiä ammattilaisten toimesta, tai miten olette muuten toimineet näiden kanssa? Tiedän foolihapposuosituksesta vähintään ekalle kolmannekselle (ja että sen...
  20. S

Laskettuaika 2022

Vaapukkaa, onnittelut!!

Yhteistyössä