Hakutulokset

1. S

Laskettuaika 2022

Hui, kaikkea sitä onkin avuttomalla ensiodottajalla edessä :) En oo itse edes ajatellut oikein synnytykseen asti. Luulen, että alkaa olla enemmän mielessä vuodenvaihteen jälkeen, kun hyvin jos menee ollaan jo silloin pian vikalla kolmanneksella. Ei oo vielä tullut tehtyä hankintojakaan...
  2. S

Laskettuaika 2022

Mustakin on luonnollista, että koettu keskenmeno lisää pelkoja. Ja myös se, että jokainen kokee asiat siten kuin kokee, tuskinpa on oikeaa ja väärää tapaa tässä asiassa! Jos välttyy stressiltä, tuskin on huono asia. Itsellä taas kun pelkoja jonkin verran myös osin aiempiin kokemuksiin...
  3. S

Laskettuaika 2022

Mulla nyt suunnilleen 21 viikkoa kasassa. Luottavaisuus vaihtelee voinnin mukaan, jos kipuja, niin huolestuttaa, mutta toisaalta liikkeitä on nyt tuntunut aika hyvin. Itsellä yleensä päivät niin täynnä toimintaa, ettei tavallaan ennätä murehtimaan, öisin ja iltaisin joskus iskee pelot kuten entä...
  4. S

Laskettuaika 2022

Kovasti tsemppiä, voimia ja lepoa sopivissa suhteissa teille joilla vaivoja! Ja kaikille muillekin toki Oletteko muuten miten säännöllisesti tunteneet/huomanneet ihan vaan ollessa noita lapsen liikkeitä? Varmaan yleisesti niin, että ne tulee sitä selvemmiksi, mitä pitemmällä on. Kai se...
  5. S

Laskettuaika 2022

Oi, kuulostaapa tutulta! Itse panikoin viimeksi tänään, kun mahasta ja muualtakin vihlonut ikävän tuntuisesti useammassa vaiheessa päivää. Aina noita säikähtää. Pitää vaan ottaa rauhallisesti minkä voi ja toivoa, että kaikki menee hyvin! Mulla alkaa 19 viikkoa kolkutella, rakenneultra-aika...
  6. S

Laskettuaika 2022

Moi :) Uskaltauduinpa rekisteröitymään. Tuntuu, että oisi kiva jossakin vaihtaa ajatuksia (taikka vaan ajatella "ääneen") raskaudesta, mulla kun ei oikein ole samassa tilanteessa olevia tuttuja. Ihana avomies on kyllä, jolle voi onneksi jutella lähes mitä vaan :) Odotan ekaa lasta, rv 18...

Yhteistyössä