Nyt pelottaa ja samalla ihanaa, vauva tulossa 43v:nä

Apua! Testi tai testit näyttää plussaa, osa hieman haaleampaa. Ikää mulla 43v. Aiemmin lapset 04,07,09 ja 11, eli viimeisimmästäkin raskaudesta aikaa jo reilu 10v.
Kierukka poistettin reilut 3 vuotta sitten ja mentiin sillä, että jos vielä yksi tulee niin kiva. Mutta nyt kun se testi tosiaan näyttää plussaa, alkaa iskeen paniikki. Tässä jo reilussa kolmessa vuodessa ehtiny jo aatteleen, että ei meille enää vauvoja tule. Miehelläkin vain yksi kives, ja mun ikä... miten tää on mahdollista! :eek: Pelottaa, jännittää...

• Rakkaus
Reactions: Nml1
Apua! Testi tai testit näyttää plussaa, osa hieman haaleampaa. Ikää mulla 43v. Aiemmin lapset 04,07,09 ja 11, eli viimeisimmästäkin raskaudesta aikaa jo reilu 10v.
Kierukka poistettin reilut 3 vuotta sitten ja mentiin sillä, että jos vielä yksi tulee niin kiva. Mutta nyt kun se testi tosiaan näyttää plussaa, alkaa iskeen paniikki. Tässä jo reilussa kolmessa vuodessa ehtiny jo aatteleen, että ei meille enää vauvoja tule. Miehelläkin vain yksi kives, ja mun ikä... miten tää on mahdollista! Pelottaa, jännittää...
Onnea😊 ja jos ihan luomusti vielä alkoi. Itsellä ikää 42 ja reilu vuosi yritystä mutta huonolta näyttää joten nauti ihmeessä!

Onnea , kaikella on tarkoituksensa

Täällä ikää 39v ja ei millään tärppää
Tässäkin tosiaan se 3½ mennyt. Aiemmin mulla oli ajatukena että se 40v olis max ikä saada vauva, vaan aina ei mene niinkuin suunnittelee. Toki riskit jo suuremmat huomattavasti kuin 10 v sitten odotuksessa. Ei ole vielä oikein sisäistänyt asiaa. Miten kerron työkavareille, että meille tulee vauva, varmaan kaikki ihan kauhuissaan. En tosin kerro kun ehkä np tai rakenneultran jälkeen, jos sinne asti päästään.

vierailija
Tässäkin tosiaan se 3½ mennyt. Aiemmin mulla oli ajatukena että se 40v olis max ikä saada vauva, vaan aina ei mene niinkuin suunnittelee. Toki riskit jo suuremmat huomattavasti kuin 10 v sitten odotuksessa. Ei ole vielä oikein sisäistänyt asiaa. Miten kerron työkavareille, että meille tulee vauva, varmaan kaikki ihan kauhuissaan. En tosin kerro kun ehkä np tai rakenneultran jälkeen, jos sinne asti päästään.
Minä oon tuo vierailija 39v.
Me ollaan yriittämällä yritetty nyt 1v 7kk :( Siinä vuoden yrityksen jälkeen tsekattiin gynellä tilanne ja siellä kaikki näytti siltä kun pitääkin :) mutta aina sekään ei riitä eikä kerro kaikkea :(

Amelia1978
Onnea ❤
Täälä on toinen 43v, joka uuden avioliiton myötä haaveilee vielä yhdestä lapsesta. Itselläni on jo 2 lasta ja miehellä myös edellisestä 2 lasta, molemmat toivotaan vielä yhtä yhteistä. Mulla edellisestä synnytyksestä aikaa 12 vuotta. Nyt ollaan 4kk yritetty. Kuukautiskierto on mulla säännöllinen 23-27vrk. Aiemmat kuukaudet mentiin vain aavistellen ovulaation ajankohtaa, mutta nyt olen ihan tikuttanut ja LH piikin pongasin tiistaina..ja muutenkin peittoja on heilutettu viime menkkojen lopusta saakka päivittäin 😁 Toiveet on suuret, mutta niin on pelotkin..johtuen ihan omasta iästä.. Toki kun kierto on edelleen säännöllinen ja lh.n nousukin on ollut, niin lievittää vähän pelkoa siitä, että ehkä raskautuminen onkin vielä mahdollista. Mun mies on 8v mua nuorempi 😌. Mun aiemmat raskaudet on alkaneet yhden kierron aikana, ei se tokikaan kerro mitään, kun ikääkin on nyt jo reilusti enemmän.

• Tykkää
Reactions: Mimmimami
Ja miten nopeeta aika vierähtää… täytän pian 40 ja saatiin juuri ekasta hoidosta plussa. 7 vuotta yhdessä miehen kanssa ja alusta asti tätä haaveiltiin, mutta vuodet hurahti erinäisten elämänmuutokseen hyörinässä eikä luomusti mitään kuulunut. Jossain 37 paikkeilla alkoi hiipiä ikäkriisi, huoli ja se tunne että vanhemmuuden suhteen ”hiekka valuu tiimalasissa”.

Amelia1978
Onnea
Täälä on toinen 43v, joka uuden avioliiton myötä haaveilee vielä yhdestä lapsesta. Itselläni on jo 2 lasta ja miehellä myös edellisestä 2 lasta, molemmat toivotaan vielä yhtä yhteistä. Mulla edellisestä synnytyksestä aikaa 12 vuotta. Nyt ollaan 4kk yritetty. Kuukautiskierto on mulla säännöllinen 23-27vrk. Aiemmat kuukaudet mentiin vain aavistellen ovulaation ajankohtaa, mutta nyt olen ihan tikuttanut ja LH piikin pongasin tiistaina..ja muutenkin peittoja on heilutettu viime menkkojen lopusta saakka päivittäin Toiveet on suuret, mutta niin on pelotkin..johtuen ihan omasta iästä.. Toki kun kierto on edelleen säännöllinen ja lh.n nousukin on ollut, niin lievittää vähän pelkoa siitä, että ehkä raskautuminen onkin vielä mahdollista. Mun mies on 8v mua nuorempi . Mun aiemmat raskaudet on alkaneet yhden kierron aikana, ei se tokikaan kerro mitään, kun ikääkin on nyt jo reilusti enemmän.
Täällä plussa tänään aamulla 😍
Eli 4.kierto tuotti meillä tulosta ja ihan luomuna.. Nyt vain kädet ristiin, että hartaasti toivottu pikkuinen pysyy matkassa mukana. Oviksen mukaan olisi nyt 4+1 menossa.

Yhteistyössä