Hakutulokset

1. H

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

kakkonen tulossa ja kuva tältä päivältä eli 27+0
  2. H

*Elokuun nassukat huhtikuussa*

Tässähän tämä :) Näyttää kyllä kuvassa paljon paljon pienemmältä tuo maha...Tai siis mun silmään kun peilistä katson niin näyttää valtavalta :) hemari 27+0
  3. H

Täälläkin yksi sektiopelkääjä. Oon nyt kehittäny itselleni ongelman, ku tää vauva on selkeästi koko ajan poikittain mahassa ja todella pelkään et jääkin niin! Vaikka kaipa sillä nyt vielä pitäisi olla tilaa kääntyä...Perätilassa olevan vauvan mielellään synnytän alakautta, jos vaan mahtuu. Mut...
  4. H

Tuplavaunuiksi ostettiin Phil&Teds sportit. Vanha malli, mutta kun halvalla sain :) Kriteerinä oli että mahtuu bussiin ja junaan nätisti ja kulkee missä tahansa maastossa. Olisin vielä halunnu et sais aisan molempiin suuntiin, mut sellaista yhdistelmää ei enää ollu. Eli luulen et noi on parhaat...
  5. H

Huh, mikä lukeminen oli :) Pääsiäisen siis oltiin reissussa enkä päässy koneelle. Mistäs onkaan puhuttu... Myydenin lapsoselle ainakin parantumishalit :hug: Tosi ikävä juttu :( esikoista imetin ihan julkisesti. Eipä siinä mitään. Kyllä nyt vähän katsoin ettei ihan nännit vilku paljaana...
  6. H

Mietinkin Peppi et koska ajattelit liittyä tänne :) Tervetuloa!
  7. H

***Pikkukakkosta odottavat***

Tosta syntymäpainoarviosta, esikoista kun ultralla arvioitiin niin sanottiin et 3,5kg on ( ja siis tää ultra oli pari päivää ennen synnystä), mut käteen tuntui kuulemma pieneltä ja niin neuvolaterkkarikin sano koko ajan et pieneltä tuntuu. Ja syntymäpaino olikin sitten 2995g :) Eli luottaisin...
  8. H

Pikaisesti Hypylle ihania uutisia :heart: Oonkin paljon miettiny et mitä teille kuuluu kun viimeisin viestisi oli niin masentava, mutta ihanaa että kaikki on hyvin!! Oltiin viikonloppuna Hämeenlinnassa kun miehellä on siellä kakkosasunto ja meiltä unohtu tuon tytsyn kaikki vaatteet ja vaipat...
  9. H

***Pikkukakkosta odottavat***

Talvicci tuo villahaalari on sama ku 2009 pakkauksessa, Janus haalari, jos sitä tarkotat? Tänään lapsimessuilla pääsin tota pakkausta kurkkimaan :) Kivan näkönen musta. Harmi vaan et ei ajateltu ottaa sitä kun noita vaatteita on muutenki... Ihana masu sulla :heart: Hassua muuten, et toi...
  10. H

Mä kyllä tykkään tosta uudesta äippäpakkauksesta. Kivempi se ainakin on kun v2009. Et melkein harmittaa et me ei sitä oteta :) nukkumisesta esikoinen nukku vauvana mun vieressä niin kauan ku söi yöllä. Siitä lähtien oon yrittäny nukuttaa omassa sängyssä, mut joka yö joudun nostamaan viereen...
  11. H

Tottis mä katoin et vitsi, oot jo synnyttäny! Ja nyt vaan peukut pystyyn et vauva selviää näinkin aikaisesta syntymisestä. Mut ei onneks ollu kyse siitä :D mammylle toivotaan turvotuksen laskemista :hug: Miuski mies toi eilen kirjastosta kestovaippalehtiä ja yhdesä oli sun kirjotus :) Siis...
  12. H

Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

Kivaa nähdä ylihuomenna! Tuntomerkit: tuun 1,5v tytön kanssa sinipunaisilla matkarattailla. Päällä mulla on mitä nyt sattuu olemaan puhtaana :) Iso maha, vaaleet pitkät hiukset, luultavasti väsähtäneen näköinen :) Eikös joku ilmottautunut pitämään elokuiset elohiiret- kylttiä paikan päällä...
  13. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Talvicci mulle käy uus pino :) Äläkä nyt stressaa painosta. Sitä tulee ja sit se menee :D Eiks nii. Mäkin oon viimeks painanu näin paljon ku odotin esikoista viikolla 30! Nice... ei ihme et maha tuntuu isolta ja muutenki painava olo. Taitaa tällä kertaa mennä 70kg rikki... Ja joo, supistaa...
  14. H

Tervetuloa uusille! mammy on muuten tosiaan kasvanu parissa viikossa :) Hieno maha on :) Fanny joo samassa tilanteessa ollaan :) Ja siinäkin suhteessa et täällä myös ukko on niin minimaalisesti mukana perhe-elämässä että vihaksi pistää. Mut mä en vaan jaksa edes enää valittaa siitä. Ollaan...
  15. H

Hannaliina tottakai toi pelästyttää! Mäkin esikoisesta vuosin pariin otteeseen oikeen kunnolla ja ehdin jo itkeä keskenmenoa. Kivuttomuus on hyvä merkki :) tänne ei uutta. Aika tuntuu menevän nopeasti... muuttohommat stressaavat tosi paljon. Varsinkin kun nyt tuo ukko on päättäny et ei me...
  16. H

Talvicci: ootko huomannu yv:n :wave: tai siis salaiselle toiveelle on tullu.
  17. H

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

perjantailta 24+0 ja kakkonen tulossa :)
  18. H

galluppiin ei ole meidän 1,5v tytsy ollu vielä yökylässä. Kun ei ole ollu erossa musta kun maksimissaan 4h... Ja senkin vaan kerran. Oli mun äidillä hoidossa. Luultavasti eka kerta kun tuun olemaan esikosta yön erossa on tän toisen synnytys. Itkuhan siinä tulee. Ainakin mulle :) Ihania...
  19. H

Raitiksen ja majj:n tapaan täälläkin vauva hiljentynyt. Muutaman kerran päivässä aina huolestun että onkohan kaikki hyvin, mutta kyllä joka päivä jotain liikkeitä tuntuu. Ja koitan aina muistaa et istukka on edessä, se vaimentaa. Ei sais verrata esikon odotusaikaan mut en voi sille mitään et...
  20. H

Sammeli täällä myös pahoinvointi tullu takasin :kieh: Painottuu kylläkin iltaan eikä aamuun. Tosi rasittavaa. Kastamme lapsen, koska olemme uskovia. Isäni on pappi ja oon saanu kristillisen kasvatuksen. Isäni myös kastoi esikoisen ja toivin et kastaa myös tän tulevan. Tästä väännetään miehen...

Yhteistyössä