Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

Missähän tuo leikkipiste mahtaa sijaita? Onko se joku alue missä on kaikenlaisia leluja (viihtyykö myös 5-vuotias?), vai kenties jompikumpi näistä kahdesta:

Peuhaa touhualueella
HopLopin ja Naperokerhon osastolta löydät Suomen suurimman pomppulinnan, taaperoalueen, pelejä, kilpailuja ja muuta hauskaa tekemistä koko perheelle! Mukana menossa myös HopLopin oma Hopi-maskotti ja sekä Naperokerhon Napsu-Sammakko!
Tervetuloa mukaan seikkailuun!
Osasto 6m11
HopLop - Koko perheen sis
Pirkka - Napero | Pirkka.fi

Leikkimaailman osastolla tapahtuu
Kasvomaalausta, taikuri-ilmapalloja, pelejä, palkintojenjakoa, karaokea ja paljon hauskaa ohjelmaa. Tule tapamaan kaikki Leikkimaailman asukkaat mm. Merenneito Merili ja Taikametsän Taikuri!
Leikkimaailman osasto 6e17

Viimeksi muokattu:
Yleensä FP:lla on ollut oma osasto. Veikkaisin, että tuonne pomppulinnaosioon nää taaperot kyllä hukkuu ja keskustelusta ei tuu mitään. Tuolla osastolla on yleensä pöytiä ja kaikkia FP-leluja. En vaan nyt just löydä mistään messukartta.. :/

Nähdään me elokuiset Lapsimessuilla perjantaina 15.4. klo 11 Leikkimaailman osastolla 6e17, kun ei ole tullut parempiakaan ehdotuksia :) Tuntomerkkejä, miten me löydetään tuntemattomien joukosta elokuiset tuntemattomat? Voisi lätkäistä osaston/kellonajan tarkat tiedot vielä meidän omalle palstallekn niin kaikki näkee jotka on kiinnostuneita.

Tuntomerkit: Olen raskaana. ;)

Mutta siis.. Mulla on mukana musta-harmaat Teutonian vaunut ja niissä vaalea, pieni 2,5v tyttö. Vaunujen kuomun takana roikkuu vaaleanpunainen "tyttömerkki" ja vaaleanpunainen barbapapa-heijastin. Aisassa musta laukku. Mulla on tummat hiukset ponnarilla ja päälleni ajattelin vetäistä tämän paidan: Torelle Bonita äitiyspaita
ellen sitten onnistu kaataa siihen aamulla jo jotain sotkua.. ;)

Ihana paita, mäkin haluan tuollaisen :)

Laitatko sä Raitapaitainen noi messuinfot meidän omalle palstalle (voin minäkin toki laittaa), niin saat rustata sinne haluamasi tuntomerkit? Yritetään bongata sut messuilta.

Tuntomerkit: Tullaan 11kk ikäisen tytön kanssa, meillä on Brion harmaat yhdistelmävaunut, ja värikäs harso roikkuu vaunuissa, sekä lampaantalja vaunuissa. Ajattelin laittaa harmaansiniset mammafarkut ja tod. näköisesti violetti vetoketjullinen huppari :)

Pääsen osallistumaan messuille ja tapaamaan teitä muita elokuisia elohiiriä =)
Toivottavasti löydän tuon osaston missä on tarkoitus tavata, olen erittäin huono suunnistaja messuhalleissa.

Tuntomerkit: Tulen yksin ja laitan todennäköisesti päälleni mustat housut ja musta-harmaaraidallisen tunikan. Hiukseni ovat vaalean ruskeat ja kiharat.
Nähdään perjantaina.

Kivaa nähdä ylihuomenna!
Tuntomerkit: tuun 1,5v tytön kanssa sinipunaisilla matkarattailla. Päällä mulla on mitä nyt sattuu olemaan puhtaana :) Iso maha, vaaleet pitkät hiukset, luultavasti väsähtäneen näköinen :)

Eikös joku ilmottautunut pitämään elokuiset elohiiret- kylttiä paikan päällä? Se olis nimittäin tosi hyvä!

Yhteistyössä