Hakutulokset

1. H

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Mullakin aina ollu matala verenpaine, alapaine usein 50 luokkaakin. En ollu kuullukaan ettei sais niin matalaksi mennä... Ei ole siihen kukaan mitään komeentoinu kun sellainen aina ollu. Turussa ollaan mun isovanhemmilla tää vkl, siksi nyt näin lyhyt kommentti. Pakko oli vaan tulla poksumaan...
  2. H

omaa napaa ensin... tänään kävin taas labrassa ja selvis että se viikon kuuri tohon emätintulehdukseen ei ollu auttanu yhtään vaan päin vastoin oli vaan pahempi tilanne! Ja hoitaja katto mikroskoopilla ja sano et on kyllä jotain muutakin häikkää ja että aika ikävältä tulehdukselta näyttää. Voi...
  3. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Talvicci aivan ihana masu :heart: siellä se pikkuinen polskii :)
  4. H

summersun täällä yksi opiskelija :wave: Ehdin opiskella yliopistossa kaks vuotta ennen esikoista, mutta nyt oon ajatellu totaalista alanvaihtoa, eli alusta alotan. Haen varmaan nyt keväällä opiskelemaan, mutta sitten vaan lykkään alottamista vuodella eteenpäin. Siis jos satun sisään pääsemään :)...
  5. H

majj oli pakko käydä tuolla masukuvissa kurkkimassa sun edellistä kuvaa ja pakko sanoa että 2 viikossa kasvanu aivan hurjasti! Siis aivan mahtavan ihana vauvamasu :heart: Kaunis :) Ai niin mulle voi laittaa että tyttö on tulossa :) hemari ja helmiäinen 21+2
  6. H

Kuinka hyvä muisti n. 2-vuotiaalla yleensä on?

En tiedä 2-vuotiaasta, mutta meidän 1,5kk muistelee vieläkin kuinka ksylitolipastilli putosi pottaan joskus 2kk sitten :D Eli aika kaukaisia asioita muistaa jo tämän ikäinen. Varmasti myös riippuu paljon siitä, mitä lapsi pitää muistamisen arvoisena. Mun mielestä ainakin ne asiat joita tuo tyttö...
  7. H

Vilhelmiina :hug: tervetuloa mari-saa-vauvan :) Ja heti pakko kommentoida tohon et mies ei tykkää jos vauva syntyy sektiolla, että mua sitten ottaa aivoon se kun miehet yrittää sanoa sanansa synnytystapaan. siis tarkoitan sitä, että ei se mies tosiaan voi tietää mitä synnyttäminen on. Meillä...
  8. H

majj labrassa ottivat sen näytteen. Ja mullakin suunta uuteen näytteenottoon ensviikolla... Kun supistaa edelleen tosi ilkeästi. Musta on muuten hyvä opettaa lapset olemaan ravintolassa pienestä pitäen :) Mekin aina välillä tuon 1,5v tytön kanssa ollaan oltu ja hyvinhän ne ravintolareissut menee...
  9. H

Talvicci kuvaa peliin vaan :) Sulla oli viimeksi ainakin lopussa tosi kunnioitettavan kokoinen maha :) suzzilla suloinen prinsessa :heart: tsemppiä esikoisen kanssa. Noinhan siinä usein käy että esikosta tulee ihan vauva hetkeksi, mutta loppuu se aikanaan. Itse jotenkin ajattelen että "eihän...
  10. H

karvatonkoira onnea tyttölupauksesta :) Ja Saaralle onnea puolivälistä!

Yhteistyössä