Hakutulokset

1. H

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

21+0 Hei kyllä mäkin jo näytän pallomahalta! ;) Mut siis joo, en tiedä vaikuttaako se kun oon aika pitkä niin maha ns. katoaa pituuteen. Esikoisen aikana sf meni koko ajan ihan alakäyrällä ja lopuksi putos sen alle. Nyt on kyllä selkeesti isompi maha ku sillon.
  2. H

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Jeejee eka kuva tähän pinoon :) Eli 21+0 ja kakkonen tulossa.
  3. H

piinappulalle isot voimahalit :hug: Hyvä, että pääset puhumaan yksityiselle. Uskon että saat apua sieltä. Miuski ja Bump mulla oli myös tossa parisen viikkoa sitten liikkeet hukassa ja olin jo ihan varma että rakenneultrassa paljastuu kuollut sikiö mutta sen ultran jälkeen on alkanu tuntua ja...
  4. H

Neamma onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :) En ole ikinä kuullutkaan matalasta istukasta, eli siihen en osaa auttaa. Toivotaan että istukka nousee edes sen sentin ja jos ei nouse niin syntyy se vauva leikkaamallakin :) Toivottavasti tosta ei seuraa mitään komlikaatioita tms. hemari 20+5
  5. H

huikkis mulla on ollu tota paineen tunnetta myös jo ehkä parisen kuukautta. Siis sellaista, että tuntuu välillä kuin se vauva tulisi jo ulos! Kyykkyyn en voi mennä kun tuntuu että alapää putoaa. Supistuksiakin on aina likkeessä. Terkka ehdotti emätintulehdusta ja se mulla olikin. Siihen nyt oon...
  6. H

Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

Päksäkän idea on myös hyvä. Olisi kivempaa saada rauhassa jutella niin että kuulee toisen puheen ilman pinnistelyjä :) Toki kyllä lapsimessuillekin olen varmaan kuitenkin menossa. Edelleenkin mulle käikki käy :) Ihan hirveän kauas en ehkä pysty lähtemään, kun pitää tuo tyttö ottaa mukaan ja...
  7. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Salainen toive :) Mulla vähän sama, et tiedän kyllä varsin hyvin koska ovis tapahtui, kun käytin testiä ja muutenkin tunsin sen, mutta niin vaan sikiö on koko ajan vastannu muutamaa päivää isompaa. No, eipä tuo mitään. Osaan lopussa siihen asennoitua et...
  8. H

summersum onko toi nyt just se voimavara-kysely mistä mä tuolla jo mainitsin? Mä ainakin noihin ruuanlaittokysymyksiin vastaan vaan et joo, osaan laittaa ruokaa :) Siis samat kysymykset on mullakin lapussa vaikka en ensisynnyttäjä olekaan.
  9. H

Miikkulainen synttärionnea :) Ja mulla just menossa emätintulehdukseen viikon kuuri... Niin ja tosta sängystä, että just pari kuukautta sitten mun yks kaveri osti 1v2kk ikäiselle lapselle ihan tavallisen lasten sängyn kun heille tulossa toinen tässä kuussa. Nyt lapsi on 1v4kk eikä mitään...
  10. H

mammy eikä! hus mahatauti pois jo sieltä! painoa on edelleen toi alle 2 kiloa tullu. Pelottaa että millä vauhdilla ne kilot nyt sitten tän puolivälin jälkeen oikeen tulee... Kun kuitenkin pitäisi tulla kun bmi on 20. Hankintoja koitan tehdä aika rauhallisesti :) Kun niitä vaatteita kyllä...
  11. H

suzz taitaapi olla jo synnyttänyt :) Onnea suzz! ( Sattumalta vaan huomasin maaliskuun pinosta :) ) Tule kertomaan kuulumisia kun kerkeät!
  12. H

kiitti majj :) pikkusiskon vaatekaapista sen bongasin :D Hän on sen ite tehny :) lemongrass mustakin tää alkupuolisko on menny tosi nopeesti. Ihan hujahtamalla! Esikoista kun odotin niin alkupuoli meni hitaasti mut loppupuoli nopeesti. Saa nähdä meneekö nyt sitten toisin päin... hemari 20+1
  13. H

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Lunea mulla sama, et itselleni kun ylhäältä päin katson niin maha näyttää valtavalta! Mut sit muut sanoo että ihan minimaha on :) Vaikka ei tuo nyt enää sivultakaan ihan olematon ole tuo minun kumpu :) Ja kaunis mahanen sulla :)
  14. H

Miuski mulla toi ulkopuolinen olo on lähes aina merkki siitä että migreeni on alkamassa... Se on hassu olo, ei oikein kuule kunnolla, tai sellaista huminaa, tulee outoja ajatuksia että olenkohan oikeasti tässä jne. Maitoa riitti esikoiselle oikein hyvin :) Aika nappiin meni kysyntä ja...
  15. H

G: Vuodot raskausaikana

Ekassa raskaudessa tuli joskus rv 8 ja 10 kirkasta verta. Molempina kertoina vuoto kesti ehkä neljä-viisi tuntia ja oli tosi runsasta, runsaampaa ku menkkavuoto. Ekalla kerralla olin ihan varma että kesken meni, pääsin samana päivänä gynelle ja pieni syke löytyi :) Gynekin sanoi että no jopas...
  16. H

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Viimeinen kuva tähän pinoon :) Eli 20+0 ja kakkonen tulossa.
  17. H

Niin ja mitäs suzzille kuuluu? Vieläkö oot kasassa :) ?
  18. H

Salainen toive tsempit huomiseen ultraan! Täällä rakenneultra ohi ja kaikki kunnossa :) Istukka on etuseinässä, eli selittyy se miksi neiti tuntuu niin rauhalliselta, vaikka ruudussa näkyi todellinen elohiiri! Niin ja siis tyttö on tulossa, hyvin vahvasti siltä näytti :heart: Sikiö vastas...
  19. H

Rakenneultra ohi ja kaiki oli hyvin :) Sikiö vastas viikkoja 20+4, mut kätilö sano että usein voi olla paljon isompikin heitto tässä vaiheessa. Kaikki rakenteet löyty, saatiin kuvaa jalanpohjasta ja profiilia, joka oli täydellinen :) Ja mun tyttöolo osui oikeaan, ainakin kovin näytti tytöltä...
  20. H

Kiitos ultratsempeistä :) Heti aamusta lähden tarpomaan bussipysäkille ja ysiltä se sitten jo onkin. Jännittää kyllä vähän... Esikoista kun odotin niin olin paljon rauhallisempi odottaja. Nyt tuntuu että jännitän ja pelkään kaikkea.

Yhteistyössä