Hakutulokset

1. H

Äidit jotka eivät imetä?? :)

Olen itse imetyksen kannalla vahvasti, helppoahan se on. Mutta on jokaisen oma asia imettääkö vai ei. Mutta kysymykseen siitä että koinko painostusta niin kyllä ja vahvasti. Synnärillä ei tosiaan annettu vaihtoehtoa, vaan kirjaimellisesti kätilö tuli, otti tissistäni kiinni ja alkoi tunkea...
  2. H

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Leo aivan huikea maha! Kaunis :heart:
  3. H

Haavevauvat todeksi 2011-2012

tömpsikselle tulin vaan pikana kommentoimaan tota imetysasia. Imetin esikoista tasan vuoden ja se oli musta ihanaa :) mutta nyt mulla on jotenkin sellanen hassu olo että se olis muka ollu omistuista :O en tosiaan tiedä mistä tää tunne tulee, mut ajattelen että voi ei, taas se imetys. Luulen...
  4. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Dalila meillä oli ihan sama. Koti oli ihan kamalan näköinen monta viikkoa, harrastukset jäi välistä, en jaksanu nousta edes sohvalta ylös. Kamalinta oli se kun en jaksanu viedä esikoista ulos ja kun en pystynyt menemään keittiöön oksentamatta niin ruokailut oli ihan kamalia. Sanoinkin neuvolassa...
  5. H

**Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

Millukka voimia odotteluun ja piinailuu :hug: Toivotaan että kaikki olisi hyvin! Piinappula :hug: Tsempit mahatautisille! Ja tervetuloa uusi kirjottaja, jonka nimeä en nyt muista :ashamed: Huikkis huh mikä oksentelu sulla ollu :O Onneks on nyt hiipumaan päin. Ja paranemiset sinne...
  6. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Dalila tsempit pahoinvointiin :hug: Itsekin olin miettinyt isompaa perhettä, mutta tämä raskaus on ollut kyllä niin kamala että saa nähdä ryhdynkö tähän enää. Tosin nyt alkaa taas jo se alun kärsiminen unohtua :) Vaikka siis edelleen tämä on raskas raskaus. Niin ja mun oli kyllä pakko kertoa...
  7. H

ihanat kuvat leo :)
  8. H

Kelan tuesta saan minimirahat kun opiskelija olen. Ja itseasiassa oon tosi yllättyny kuinka hyvin sillä pärjää :) Tietty riippuu miten haluaa elää. Meillä käytetään kestovaippoja ja nekin oon tehny itse tai ostanu huutiksesta/kirpparilta. Uusia vaatteita ei meiän tytsy ole paljonkaan saanu...
  9. H

Joo toi synnytyksen jälkeinen ummetus on sekin kyllä tuttua...Naistenklinikalla oli jääkaapissa kuivattuja luumuja ja niitä vetelin minkä jaksoin mut silti oli ihan kamalaa mennä vessaan. Pelkäsin sitä kun sattu niin :( Sain muistaakseni jotain ulostuslääkettäkin, mutta silti oli kamalaa. Ei...
  10. H

Mäkin oon nyt viikon verran syöny noita Olo- jugurtteja, mut ei ainakaan vielä oo auttanu. No, ehkäpä ne kohta auttaa.

Yhteistyössä