Hakutulokset

1. H

Paljon teillä paino noussu? :)

viimeksi neuvolassa rv 22+3 kiloja tullu 4,3kg lähtöpainoon. Bmi 20 ennen raskautta.
  2. H

Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

Siis toi 15.4 on jo ensiviikon perjantai! Oho! Kylläpäs aika kuluu :) Treffit siis pe 15.4 klo 11 leikkipisteellä, eikö niin. Toivottavasti löydän sinne tytsyn kanssa, oon tosi hyvä eksymään...
  3. H

*Elokuun nassukat huhtikuussa*

Ristiäiset pidetään, mutta kaikesta ollaan miehen kanssa eri mieltä. Pah. Paikasta, papista, tokasta nimestä, kummeista ihan varmasti (en edes uskalla ottaa puheeksi. Esikoisella on kummeja 6 (!) kun mies välttämättä halusi vielä veljensä vaimoineen, mutta tälle toiselle ei kyllä niin montaa...
  4. H

Hypylle voimia :hug: Toivotaan vielä että kaikki olisikin hyvin! Me alotettiin pottailut joskus 8kk iässä ja ne suju ensin pari kuukautta tosi hyvin. Sit oli kuukauden tauko ettei tytsy halunnu ollenkaan potalle. Sitten taas vuoden iästä lähtien on sujunut hyvin ja välillä on yhden vaipan...
  5. H

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

Talvicci kyllä se on voinu olla potku :) Itse tunsin ekan kerran rv 13 ihan varmasti, kun neuvolassa kuunneltiin sydänääniä ja vauva potkas siihen doppleriin :D Ja siis terkka sano et koko laite nytkähti :) Mulla oli kyllä tossa ennen rv 20 varmaan kuukausi kun en kunnolla tuntenu ja ehdin jo...
  6. H

Anteeksi Siobhan, ymmärsin kyllä sun pointin, mutta taisin itse kommentoida vähän varomattomasti...:ashamed: Mutta siis tosiaan, nyt jos syntyis niin olis jo mahikset pysyä hengissä :) Ihanaa ajatella niin :) Ja samaan hengenvetoon, kunpa nyt vaan pysyis mahassa kuitenkin vielä aika monta...
  7. H

simaa meinaan kyllä vappuna juoda ihan varmasti. En ehkä kovin paljoa, enkä mun isovanhempien tekemää ( se on aina tosi käynyttä :) ) mut noita kuapan simoja kyllä. isyyspakkausta en tehny viimeks ja vähän harmittaa etten tehny. En tiiä jaksanko nytkään tehdä. Eipä tuo ukko sitä osannu...
  8. H

näköjään pääsi esikoinenkin kuvaan mukaan :D Väärinpäin syöttiksessä, niinkuin aina kun itse sinne kiipee :) Ja sit jää "umiiiiiin"! Eli jumiin.
  9. H

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Tässä pikkukakkosmasu 23+0 :)
  10. H

tässä tämä masukuva :) eli 23+0 ja kiitos ulleli uudesta pinosta :)
  11. H

G: Pastöroidut pehmeät juustot -söitkö vai et raskausaikana

homejuustoa oon välttäny, pastöroituja tuorejuustoja oon syöny ihan vapaasti. Ja muutenkin kaikkia pastöroituja juustoja. Homejuustoa oon syöny esim pizzan päällä.
  12. H

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Hyppy onnea pojasta ja voimia huolien keskelle :hug: Toivotaan että osoittautuu turhaksi :) Päksäkkä no hyvä jos linkki toimi :) En tosiaan ole mikään tietokone-expertti... ja niin, en minäkään sinne paljoa kirjottele, tänne tykkään kirjotella. Mut kiva saada kasvoja näkyviin :) Mandalay...
  13. H

Fanny siis niin mullekin neuvolassa sanottiin ettei asetinta sais käyttää raskauden aikana, mutta kun ei tuota rasvaa nyt oikein muutenkaan taida saada... hmm... minkähän takia asentinta ei sais muuten käyttää?
  14. H

Tervetuloa kaikki uudet ja onnea plussista :) Memphis mulla oli kaks kertaa esikoista odottaessa alkuraskaudessa ihan kunnon vuodot ja olin ihan varma että kesken meni, mutta eipä vaan menny. Jos ei ole kipuja niin luulisi että voit olla ihan rauhallisin mielin. (.)täällä toinen viikon...
  15. H

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!! Varsinkin mammylle tytöstä :) Raskausarpia ei ihme vaan tullu ekassa raskaudessa. Reisissä on teiniajoilta jotain, mut maha on säästyny :) Toivottavasti ei nytkään tulisi...vaikka eihän se maata kaada jos tuleekin. Perusvoiteella rasvaan mahan...
  16. H

*Lokakuun `09 Mahanpyöriäiset Vuonna 2011*

Täällä käytiin tänään 1,5v neuvolassa ja tässä tuoreet mitat :) : pituus 81,6cm paino 9980g Ei menny siis 10kg rikki vieläkään :) 7cm oli tullu pituutta lisää puolessa vuodessa! Ei ihme että vaatteet tuntuu jäävän pieneksi. Puhetta meillä pulppuaa paljon. Enää ei voi sanamääriä laskea...
  17. H

neuvolakuulumisia täältäkin: rv 22+4 paino nyt +4,3kg lähtöpainoon pissa protskut + eli labraan... hb 119, rauta menny jo 3vk paineet 113/65 liikkeet ++ syke 120-150 :) sf 20 eli pikkusen keskikäyrän yläpuolella. Esikosta meni koko ajan alakäyrillä tai sen alla :) äitiyspakkausta...
  18. H

taiska en tiedä halvuudesta, mutta muuten suosittelen carriwellin imetysliivejä :) On tosi ihanat päällä. H&m:ltä saa halvalla, mutta en tykkää niistä yhtään. Kannattaa ostaa laadukkaan liivit, sillä niiden kanssa saattaa joutua elämään aika pitkään :) majj täälläkin vedellään suklaata, joka...
  19. H

Ihana kuva suzz :heart: Täällä koitetaan pärjätä ton alapäätulehduksen kanssa, joka ei näytä menevän ohi :( Labrassa hoitaja sano että " Tää ei kyllä näytä yhtään hyvältä..." , kun katso näytettä mikroskoopilla. Ei kyllä tunnukaan hyvältä. Alapää on tosi kipeä. Kunhan tää ei vaikuta vauvaan...
  20. H

majj aika hauska et sulle jää mun viikot muistiin :) Mulla jää kans hyvin muistiin usein sun jutut kun oot masukuvaa laittanu ja niin herttainen se on :) ulleli älä stressaa liikkeistä. Mäkin tunnen tällä kertaa huomattavasti vähemmän liikkeitä ku esikoista odottaessa ja monta kertaa...

Yhteistyössä