Huomenia!
Yritämpä taas aktivoitua, lähes päivittäin olen käynyt lukemassa, mutta kirjoitetuksi en ole saanut :ashamed:
Hypylle ensinnäikin isot onnittelut siitä, että kaikki olikin hyvin!! Ihanaa, että asiat päättyivät onnellisesti :heart:
Myydenin pojalle pikaiset parantumiset!! :hug: Ikäviä tuollaiset
Itse pyrin pitämään tuota meidän lurjusta niiin tarkasti silmällä kun joukossa lapsia, koska tiedän, että jos sattuisi puremaan lasta tms. niin piikillehän se lähtisi.
Onneksi meitin koira ei ole aggressiivinen mutta sitäkin innokkaampi ja vielä kun noin nuori niin touhottaa mahottamasti, varsinkin lasten kanssa. Ja siinä voi ihan vahingossa sattua ja tapahtua vaikka koira ei ns. kimppuun hyökkäisikään, leikkisi vaan.
Kaikille uusille tulokkailla tervetuloa :wave:
Miuskille voimia täiepisodin jäkeen ja tsempit äippäpolille!!
Karvattomalle myös paranemisia!
Julki imettämisestä, itse olen niin siveyden sipuli, että tuskin ihan julkisesti kehtaan imettää vaikka olisi harsot ja systeemit
Mutta imettäköön ken tahtoo missä tahtoo
Ihania masukuvia olivat monet laittaneet! :heart:
(.) ei ihmeempiä. Pihalla oltu tiiviisti koko pääsiäisen tienoo ja rakennettu tuota kuistia (lue: ukko rakentanut, minä seurannut sivusta)
Ja koiran kanssa kävelty pitkin metsiä kun lumet lähteneet lenkkipoluilta. Omat olot olleet ihan ok, nyt ruennu tuleen pariin otteeseen päivässä aivan törkeän huono olo aivan yhtäkkiä, leikö tuo verensokeri päässyt laskemaan, menee kyl ohi kun hetken istuutuu ja rauhottuu. Lisäksi välillä tuntuu, että joku imis kaikki voimat pois, tulee aivan nuutunu fiils..
No, ehkä sitä pitöisi pikkuhiljaa osata rauhottua noita viikkoja kuitenkin jo jokunen kasassa..
Nyt maalaushommiin :wave:
Piianappula + Mini Pena 24+6 :heart:
(työnimi vaihtuu..
miehen isän nimi on Pentti ja miestä sanottu aina pikku Penaksi yhdennäköisyys ehkä hieman pelottavaa, mies mm. luuli olenvansa itse joskus 80-luvun alkupuolella otetuissa valokuvissa missä oli isänsä
, ei paljoo tarvi miettiä miltä tuo ukko vanhana näyttää ja todennäkösesti tämä masukki muistuttaa myös paljon isäänsä/pappaansa.)
Toppapuvuista just ite ostin 74 cm toppapuvun Penalla, taitaa olla siis, että ompi turhan suuri
Nooh, täytyy ajoittaa seuraavan tulo sitten alkukesään
Oli niin komia puku, etten voinut jättää ostamatta. No katotaan, säilyyhän tuo sitten jollekkin muulle jos niikseen on.
Niin ja nyt saatu hommattua mm. pinnis, syöttis, sitteri, 2 turvakaukaloa :ashamed: (okei, sorruin vähän siihen, että ostin kun halavalla sain, kummatkin kuitenkin priimakunnossa ja toinen viime vuoden mallia, toinen sitten jokusen vuoden vanhempi, kummatkin telakalla autoon kiinnitettäviä ja yhteensä pulitin noista pauttiarallaa satasen eli ei paha mun mielestä. Meillä kun kuitenkin kaks autoo jatkuvasti käytös niin ompahan sitten kumpaankin oma
), ja muutamia pieniä vaatteita :heart:
Niin ja kelan paperit pitäs varmaan jossain välis saada postiin niin sais sen äippä pakkauksen, tykkäsin muuten ite siitä 2011 pakkauksesta ja toivon, että saisin sen. Ja se syntymättömän vakuutuskin pitäisi käydä hakees.. :x Perhana, kun nää asiat unohtuu aina moneks viikkoa ja sit tulee kerta ryminällä mieleen. Tiiän niin, et sinkoilen tuolla ympäri keloja ja vakuutuyhtuöitä viimeisinä päivinä.. Puuh..