Kiitos positiivisista kommenteista! =)
olenkin saanut voivottelua ja kauhistelua osakseni aika tavalla...
Meillä ollaan kotosalla puolella porukalla. Isommat tytöt ovat äidillään, mies isäänsä auttamassa ja mä näiden riiviöiden kanssa kotosalla. Eilen tilattiin pizzaa ja keksin antaa noiden tehdä yövierailun olkkariin eli levitettiin parit patjat tuohon sohvan eteen ja sitten katseltiin illalla aivottomia ohjelmia ennen zippaamista. Mä istuin enemmänkin koneella, olen siis vieressä sen kanssa ja naureskelin, kun poika sai hepuleita "mähähäkkien" takia ja ihmetteli mikä mikäkin ötökkä on (ruohonjuuritasolla on oikein sopiva ohjelma illalla
).
Mennään tänään mun porukoille syömään joten tulee helpompi päivä mulle
Sitä kyllä kaipaankin, kun olen tosi poikki. Kroppa ihan jumissa ja natiainen se vetää sellaiset säännölliset jumpat moneen kertaan päivässä ja varsinkin jos yritän istua sohvalla. Koneella antaa istua jos olen oikeassa asennossa.
Olen niin lyhyt, että maha makoilee pitkälti reisien päällä joten hän tahtoo mamman suoristuvan
On aika extreme-laji nykyään saada syliin mahtumaan ketään.... poju haluaa välillä tulla ja tokalla oleva siskonsakin ja kyllä se sitten jotenkuten luonnistuu. Masukki ei pistä pahakseen nimittäin jos joku vähän tossa lähentelee, päinvastoin! Tyyppi hakeutuu kiinni siihen joka tuohon tulee ja innostuu jos toinen nauraa tai höpisee
Olin viikko sitten su vauvavahtina ja pakko todeta, että oli se hassua koettaa kanniskella pientä. Keksin monta helppoa asentoa, mutta muutaman kerran oli pakko todeta, että hyvä kun hällä oli kestovaippa pehmusteena, kun tyyppi monotti ihan urakalla... ihan kuin olis ollut mustis
Kelan paperit olen täyttänyt, mutta en vielä jättänyt. Toivon saavani uuden äippäpakkauksen joten hieman vetkuttelene
Hankinnoista: Kallein meillä oli ehdottomasti vaunut, mutta nekin oli lähes ilmaiset moniin verrattuna vaikka ostettiin uutena.
Telakallinen kaukalo hankittiin myös, mutta käytettynä eli edullisemmin...
vaatteita ollaan osteltu nyt ja saatukin
vaippoja....joo tunnustan "muutaman" ostaneeni, käytettynä kaikki muut paitsi
iso kasa villiksiä ja toki muutaman käytetytkin tuli ostettua, kun olivat vaan niin ihanat... samoin olen saanut vaippoja!!! Juuri eilen sain paketin jossa oli monta aio-vaippaa! Ja
pitkä trikoinen liina mulla on omasta takaa, samoin
kantoreppu(tsi, sopii parhaiten isommalle selkäpuolelle käyttöön) ja
kantopussikin ja nyt sain
rengasliinan.
Hoitopöydän lupas mun vanhemmat ostaa, että katsotaan nyt....
Kehto meillä on hommattuna, sellainen vankka vanha ja puinen
ja
pinnis odottaa vintissä, patja vain pitäis uusia...
Leikkimatto lelukaarella ostettiin, kun poika koulutti vanhan turhankin hyvin muinoin... leluja pitäisi vielä löytää sopivia, olen nirso
Sitteri ja syöttis on molemmat tallessa kuopukselta.
Siinä taitaa olla ne tärkeimmät....
Olen tehnyt suurimman osan löydöistä kirpparilta tai huutiksesta. Vaatteita ostin ystävältä, kun hällä oli niin ihania retrovärityksellä olevia
Jaahans, pakko mennä syömään jimpula ilmoitti, että olis nälkä, potkii niin maan perhanasti
-Miuski & "Ötökkä" 22+6
MUOKS: Palasin vielä lisäämään unohtuneet jutut eli....
Aivan ihana nassukka
Leolla!!! Katselin varmaan ikuisuuden ultrakuvaa tässä eilen
On se vaan niin ihmeellistä nähdä vatsanahan tuolle puolen.... :heart:
Ja ihania massuja on kaikilla! Mä en muista enää kenen kaikkien masuja olen ihastellut, oli täällä ja sitten noissa toisissa pinoissa tuolla, mutta siis vauvamasut vain ovat niin kauniita!!!
Sammeli: Mä olen käyttänyt myös omaa esikoista apuna, mutta hokasin tossa, että meillä on todella hyvän kokoinen peili jos vaan tajuan ottaa askeleita taaksepäin
Mä voisin kuvata mieluusti massuja eli jos jollakulla on paineita niin ei kun tänne vaan Naantaliin "kaffelle" kameran kanssa
Mä tarjoan seuraa ja kuvausapua mieluusti!!!
Olen niin jumissa ja vailla masunkasvatusseuraa.....
Ai niin:
Onko täällä muita jotka joutuva napsimaan allergialääkkeitä?