Uusia elokuisia oli aktivoitunut. Tervetuloa molemmille! :heart:
Päksäkkä kyseli kantoliinoista. Mulla oli kuopuksen kanssa käytössä juurikin se Hug a Bub ja tykkäsin kovasti. Nyt se oottaa tuola kaapissa uutta käyttäjää. Oli tosi helppo pukea päälle ja sen sai hirmu napakasti istumaan. Ne väritkin on musta ihania. Kuopusta tuli ekat 3 kk kannettua paljonkin, kun rauhoittui siihen niin hyvin iltaisin.
Päksäkkäkö oli miettinyt, että tokakin tulee viikon lasketun ajan jälkeen, kun ensimmäinenkin tuli. Mulla kans eka tuli tasan viikon yli lasketun, mutta kakkonen tulikin yllättäen jo päivän ennen laskettua aikaa. Olin ihan varautunut oottamaan vielä sen viikon. Kakkonen oli vähän äitiystävällisempi, koska se viikko lasketun ajan jälkeen on niin tuskasta odottamista.
Majj mua kans ärsyttää ihan sikana noi mahan koon kauhistelut ja painon kyselyt. Se ei yhtään ahdista, että esim työkaveri, jonka kans nähdään päivittäin ja jolla paino on myös noussut paljonkin raskauden aikana kyselee. Vaan just se on ärsyttävää, kun sellaset ihmiset, joiden kanssa ei ole paljon tekemisissä tai sit sellaset, joilla ei oo paino noussut yhtään kyselee ja utelee. Eikä niille riitä edes vastaukseksi, että "paljon" vaan täytyy tarkat kilomäärät eritellä. Tosi rasittavaa, kun sitten pitkin hampain kerrot ne kilomäärät joskus rv 15, niin kaveri sanoo, että "aijaa, mulla on paino noussut koko raskauden aikana yhtensä noin paljon". Argh! No, kiva sulle! Mä oonkin tällänen läskiporsas. :kieh:
Suppareita on täälläkin. Niitä tulee välillä ihan levossakin ja on napakoita, mutta ei mitenkään tunnu avaavilta tai kypsyttäviltä ja ne kestää vaan muutaman sekunnin. En ole edes neuvolassa niistä muistanut mainita, kun en ole huolissani. Toivottavasti kellään ei nuo supparit ole paikkoja kypsyttäviä vaan saatais kasvatella vauvoja vielä ihan rauhassa tuola masun suojassa.
Omaa napaa nopeesti ja sitten pitää mennä iltatoimiin. Mä oon nyt tän ja huomisen saikulla, kun päätä on särkenyt eilisestä saakka eikä se ota loppuakseen. Lääkäri oli sitä mieltä, että on jotain migreenityyppistä. Mulla se ei ole mitenkään niin voimakasta kuin normaalisti migreenissä vaan pystyn suht koht olemaan sen kanssa. Seistessä se aina jotenkin voimistuu.
Pujaja ja Nuppu 22+4