Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

Hitsi että ottaa päähän tää et kierrot on miten sattuu! Normisti ollut se 33pvä, joskus heittänyt parilla päivällä, mut nyt pisin 47 ja tällä hetkellä menossa kp 35... jomoja ja vihlaisuja on mut menkat ei vaan hemmetti ala.. mahdankohan ovuloida ollenkaan vielä :S
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Joo siis tarkoitin että jos siellä päässä on lääkäri katsonut että testien väli olis ollut pidempi tms. ja siksi sanonut sitten että ei nouse oikein. Mutta huomennahan se selviää onneksi! :) täällä ollaan sormet ja varpaat ristissä että kaikki olis hyvin ja näkisitte pienen Alkion ja sykkivän...
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Oisko ne voinut kattoo väärin ne arvot? Et se toka olisikin 160 tms? Tai että eka olis ollut mitattu aikaisemmin ku mitä oli? Tuntuu jotenkin tosi hölmöltä kyllä!
  4. A

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 mäkin olin laskevinani noista et toihan on tosi hyvin kasvanut! Yli tuplaantunut parin päivän välein! Sanoiko ne siiis lääkäristä, että ei oo kasvanut riittävästi? Älä nyt vielä ainakaan kirvestä kaivoon heitä, mun mielestä toi on hyvin kasvanut! Ultrassahan se sitten selviää. :)...
  5. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus toi residua on käsittääkseni raskausmateriaalia joka jäänyt kohtuun. Sanoiko gyne tästä mitään?
  6. A

Toiveissa vauva 2021

Täällä kanssa imettävä! Esikoinen nyt 8 kk ja neljät menkat olleet. Tänään testattu tyylipuhdas nega, kp 31/x ja dpo x, odotettavissa olikin nega. :D meillä ehkäisynä keskeytetty yhdyntä, ja yksi pikkunen vahinko päässyt tässä käymään, mutta mun käsittääkseni about viikko oviksen jälkeen. Mutta...
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Heti seuraavasta kierrosta. sekin meni valitettavasti meillä kesken, sen jälkeen meillö oli 6 kk taukoa (varmaan koska asuin 4kk ulkomailla työreissulla yksinäni) ennen seuraavaa plussaa. @Korallikala mä ainakin oon sanonut tosta että helpommin raskautuu heti perään. Mulle lääkäri selitti sitä...
  8. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus täällö pitäs olla sellanen haba-hymiö, mutta koska ei oo niin pitää tulla sanallisesti kertomaan, että hyvä asenne ja vahva mimmi! Teillä tuntuu olevan sen verran hyvä ja vahva parisuhde, että selviätte tästä kyllä yhdessä läpi ja maaliin asti :)
  9. A

Toiveissa vauva 2021

mä kannatan että testaat tänään! :D tulin kurkkiin aamun testituloksia mut ei täällä ollut yhtään!
  10. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus jokainen tekee niin kuin näkee parhaaksi ja palautuu henkisesti niin kauan kuin siltä tuntuu, mutta mä ite henkilökohtaisesti menisin sinne gravidaan ihan vaan sen takia, että jos on kesken mennyt niin olis mahdollista saada lääkkeet ja sitä kautta koko homman nopeammin ohi ja uuteen...

Yhteistyössä