Toiveissa vauva 2021

Voi että miten jännää täällä taas on ❤❤ @Alinna86 toivotaan että huomenna näkyis jo paremmin tai sitten parin päivän päästä jos malttaa odotta❤ Ja toivon kaikille muillekkin piinailijoille oikein kunnon leffaviivoja☺
Itse täällä dpo 2 ja ihan innoissani taasniin on mieli sellaisessa mielentilassa että nyt olisi tärpännyt...❤ Lapset kyselee jatkuvasti että koska se pikkusisko oikeen tulee.....:ROFLMAO::love:
 
Toivotaan kaikkien haamuille vahvistumisia:love: Ja vitsi toivon @Persikka123 niin paljon, että siellä on terveydenhuollossa nyt jotain höpöilty ja pikkutyyppi löytyisi ja olisi kunnossa!

Alotin eilen oviksen tikuttamisen kun oli kp 11 ja tänään yllättäen sitten pärähtikin tikkuun kaksi viivaa! Eli huomenna kaiketi dpo 0. On tässä vähän ovisoireita tänään ollutkin. En silti odottanut ovista ihan vielä, kun viime kierrossa venähti sinne kp 17. Mutta iik, jännäääää päästä/joutua piinailemaan ekaa kertaa elämässä :love::oops:
 
Tänään oli omakantaan tullut se viime keskiviikon tulos joka oli 1641. Päivät on oikein jolloin kokeet on otettu.
Joo siis tarkoitin että jos siellä päässä on lääkäri katsonut että testien väli olis ollut pidempi tms. ja siksi sanonut sitten että ei nouse oikein. Mutta huomennahan se selviää onneksi! :) täällä ollaan sormet ja varpaat ristissä että kaikki olis hyvin ja näkisitte pienen Alkion ja sykkivän sydämen! <3
 
Hitto että juimas kovasti äsken oikeelle puolelle alavatsaa. Mulla siis edelleen menkat loistaa poissaolollaan ja 6 päivää sitten olin bongaavinani oviksen. Olispa kiinnittymiskipuja. Koskahan tässä nyt sitten lähtis testihommiin... Viikonpäästä? Jos yhdet menkat jää kokonaan välistä niin ovis on sitten kalenterin mukaan ylihuomenna. Tarviipa ottaa tämäkin huomioon :). Kaikki mahikset on nyt käytettävä ja toivottava, ettei tää nyt oo mikään kummosempi häiriö.
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

07.07.2020 - TIISTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 55/?
Futurmama..................kp 49/29-34
Puolu...............................kp 48/30-32
bellaella22050909..........kp 47/23
Wanti......................kp 45/34-48
Keisarinna85..............kp 40/24-27
Melissa86.....................kp 38/30-36
Tiukuna......................kp 33/29-31
Sinisilmät.........................kp 29/27
LaTila...................................kp 28/27
Mamtobe............................kp 28/28
Eeva650.........................kp 27/28-42
Shibali..............................kp 24/24-30
Minttuni...........................kp 23/25
Taikinatonttu.............kp 23/?
Kikkakolmas..............kp 23/28
Goodway.......................kp 22/23
Wbä...................................kp 21/26-28
Minouche……………….kp 20/22
lulube..............................kp 19/29
Lillanna.............................kp 18/28-42
Brunet82.......................kp 18/26-28
Kirjoh89....................kp 14/28
Helmikorvakoru.......kp 13/27-28
Hipposka.....................kp 12/29-32
3milia...............................kp 12/25-28
Jjenn...............................kp 12/29-33
Kasikuus......................kp 12/27-28
Nokare..........................kp 11/29
Napsunen....................kp 11/35-37
Rimaleli..........................kp 11/30
Mäyh.................................kp 10/26-28
Iinesankka....................kp 9/?
Mysteerio.......................kp 8/30
Zennuli..........................kp 7/25-28
Lovecoco.....................kp 7/30
-Lounatuuli-.................kp 4/28-35
Töppönen_....................kp 3/26
Alinna86.........................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Sinisilmät.....................dpo 16
Tiukuna…………………dpo 14
Eeva650....................dpo 8
Shibali...........................dpo 8
Kikkakolmas..........dpo 6
lulube.............................dpo 4
Brunet82.....................dpo 3
KirJoh89......................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Voi että, toivotaan viivoille vahvistumista ja piinailijoille tsemppiä :love:

Joku muukin tais aiemmin kirota, kun ei kierrot voi olla keskenään samanlaisia. Kp10, lämmöt laski nyt aamulla ja kirkasta verta tiputtelee.. oletan ovulaatioon liittyväksi eli oiskohan tänään nyt dpo-1? :unsure:Kellä ollut ovikseen liittyvää tiputtelua, onko kestäny vain yhen päivän ja kuinka runsasta ollut? Tämmöstä mokomaa ei oo mulle aiemmissa kierroissa sattunu. Rinnatkin on edelleen kipeet ja oli tuskasta käydä hierottavana(n)

On tää naisen kroppa ihmeellinen, kun ensin kierto lyhenee lähes viikolla ja sitten ovulaatiokin olis tulossa 3-5päivää oletettua aiemmin:D
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Kävin hakemassa lähetteen keskussairaalaan sektioarven ultraamiseen. Neuvolalääkäri varoitteli että saattaa mennä pitkään, mutta yksityiselle en nyt malttaisi mennä. Sanoi että mikäli raskaaksi tulisin, niin heti alkuraskaudessa ultraus tehtäisiin sitten. Raskauksia ei tosiaan ole kielletty, arven ultraus olisi kiinnostanut oman mielenrauhan vuoksi. Mutta kai odottelen kutsua lääkärille nyt sitten, toivottavasti ei kovin pitkät jonot ole...
 
Voi että, toivotaan viivoille vahvistumista ja piinailijoille tsemppiä :love:

Joku muukin tais aiemmin kirota, kun ei kierrot voi olla keskenään samanlaisia. Kp10, lämmöt laski nyt aamulla ja kirkasta verta tiputtelee.. oletan ovulaatioon liittyväksi eli oiskohan tänään nyt dpo-1? :unsure:Kellä ollut ovikseen liittyvää tiputtelua, onko kestäny vain yhen päivän ja kuinka runsasta ollut? Tämmöstä mokomaa ei oo mulle aiemmissa kierroissa sattunu. Rinnatkin on edelleen kipeet ja oli tuskasta käydä hierottavana(n)

On tää naisen kroppa ihmeellinen, kun ensin kierto lyhenee lähes viikolla ja sitten ovulaatiokin olis tulossa 3-5päivää oletettua aiemmin:D
Minulla on ollut yhdessä kierrossa kierron puolivälin tienoilla noin viikon verran tiputtelua. Mutta tosiaan sitä ei muissa kierroissa ole ollut, että mistä lie sitten johtunut. Minä ainakin kirjoitin tuosta, että ärsyttää kiertojen vaihtelu. Nyt ollut kyllä tavallinen kierto, selkeät pms oireet päällä. Harmittaa, kun viime kierrossa luulin oireettomuuden merkkkaavan jotain.
 
  • Surullinen
Reactions: Mäyh ja 3milia
Voi että, toivotaan viivoille vahvistumista ja piinailijoille tsemppiä

Joku muukin tais aiemmin kirota, kun ei kierrot voi olla keskenään samanlaisia. Kp10, lämmöt laski nyt aamulla ja kirkasta verta tiputtelee.. oletan ovulaatioon liittyväksi eli oiskohan tänään nyt dpo-1? Kellä ollut ovikseen liittyvää tiputtelua, onko kestäny vain yhen päivän ja kuinka runsasta ollut? Tämmöstä mokomaa ei oo mulle aiemmissa kierroissa sattunu. Rinnatkin on edelleen kipeet ja oli tuskasta käydä hierottavana

On tää naisen kroppa ihmeellinen, kun ensin kierto lyhenee lähes viikolla ja sitten ovulaatiokin olis tulossa 3-5päivää oletettua aiemmin
Mulla on kerran ollut joskus pari vuotta sitten kanssa oviksen aikaan tiputtelua. Oli lähinnä sellasta että pyyhkiessä näky viiru paperissa tai tuli pikkareihin kirjaimellisesti muutama tippa. Kesti muistaakseni vaan sen yhen päivän. Eikä oo toistunu sen jälkeen:unsure::)
 
Voi että, toivotaan viivoille vahvistumista ja piinailijoille tsemppiä

Joku muukin tais aiemmin kirota, kun ei kierrot voi olla keskenään samanlaisia. Kp10, lämmöt laski nyt aamulla ja kirkasta verta tiputtelee.. oletan ovulaatioon liittyväksi eli oiskohan tänään nyt dpo-1? Kellä ollut ovikseen liittyvää tiputtelua, onko kestäny vain yhen päivän ja kuinka runsasta ollut? Tämmöstä mokomaa ei oo mulle aiemmissa kierroissa sattunu. Rinnatkin on edelleen kipeet ja oli tuskasta käydä hierottavana

On tää naisen kroppa ihmeellinen, kun ensin kierto lyhenee lähes viikolla ja sitten ovulaatiokin olis tulossa 3-5päivää oletettua aiemmin
Mulla on aika useinkin semmosta vähäistä veristä vuotoa ovislimojen joukossa. Tosin oon kyllä miettinyt, että voisko ne olla vielä jotain kuukautisten jämiä kun on melko lyhyt kierto ja kuukautisvuoto muuttuu melkein suoraan ovislimoiksi. :unsure:
 
Mitkähän on myöhäsimpiä dpoja millä voi vasta kiinnittyä ? Mieli tekee temppuja ja alkaa miettiin että voisko toi ”menkkoja enteilevä vuoto” ollakkin kiinnyttymivuotoo vaikka ei kirkasta ookkaan kun on niin niukkaa kuitenkin ja menkkaoireet loistaa poissaolollaan ja huomenna pitäis menkat alkaa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92 ja Santso
Mitkähän on myöhäsimpiä dpoja millä voi vasta kiinnittyä ? Mieli tekee temppuja ja alkaa miettiin että voisko toi ”menkkoja enteilevä vuoto” ollakkin kiinnyttymivuotoo vaikka ei kirkasta ookkaan kun on niin niukkaa kuitenkin ja menkkaoireet loistaa poissaolollaan ja huomenna pitäis menkat alkaa :unsure:
Minulla useampia kaveri sanonut, että menkkojen alkamisaikaan tullut niukkaa vuotoa. Luulleet menkoiksi, mutta onko sitten ollut kiinnittymisvuotoa. Joillain kuulostaa tulevan selkeästi ennen menkkojen alkua, joillain niihin aikoihin. Voiko se kiinnittymisvuoto valua ulos vaikka pari päivää kiinnittymisen jälkeen? Mitään tietoa ei asiasta ole. Minulla joissain pitemmissä/ovuloimattomissa kierroissa alkaa tiputtelulla, menkkaoireita ei ole, mutta vuoto alkaa hiljalleen.
 
Kävin hakemassa lähetteen keskussairaalaan sektioarven ultraamiseen. Neuvolalääkäri varoitteli että saattaa mennä pitkään, mutta yksityiselle en nyt malttaisi mennä. Sanoi että mikäli raskaaksi tulisin, niin heti alkuraskaudessa ultraus tehtäisiin sitten. Raskauksia ei tosiaan ole kielletty, arven ultraus olisi kiinnostanut oman mielenrauhan vuoksi. Mutta kai odottelen kutsua lääkärille nyt sitten, toivottavasti ei kovin pitkät jonot ole...
Mulla meni 5kk, että sain ajan :( Toivottavasti sinä saat nopeammin.
 
Mulla on aika useinkin semmosta vähäistä veristä vuotoa ovislimojen joukossa. Tosin oon kyllä miettinyt, että voisko ne olla vielä jotain kuukautisten jämiä kun on melko lyhyt kierto ja kuukautisvuoto muuttuu melkein suoraan ovislimoiksi.
Mulla @Mäyh tätä samaa. Alkaa yleensä ruskealla/pienellä verisellä vuodolla 3pvä ennen ovista. Aatellut kans, et menkkojen jäämiä ja ihan kuulemma on normaalia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh ja minttuni
Mitkähän on myöhäsimpiä dpoja millä voi vasta kiinnittyä ? Mieli tekee temppuja ja alkaa miettiin että voisko toi ”menkkoja enteilevä vuoto” ollakkin kiinnyttymivuotoo vaikka ei kirkasta ookkaan kun on niin niukkaa kuitenkin ja menkkaoireet loistaa poissaolollaan ja huomenna pitäis menkat alkaa
Mulla oli tässä kierrossa niin et kolme päivää ennen kuin tavallisesti kuukautiset olis alkanu tuli tuhrua, sitä tuli niin vähän et ilmeni vain pyyhittäessä ja kesti kaks päivää. Tästä kierrosta siis plussasin, eikä mulla normaalisti ole minkäänlaista vuotoa ennen kunnon kuukautisia. Testit näytti tuolloin vielä negaa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Mamtobe

Yhteistyössä