Toiveissa vauva 2021

Mä nyt palaan taas kummastelemaan tänne. Toivottavasti ette oo kyllästyneet jo. Tänään siis olisi pitänyt alkaa menkat. Dpo13 ei menkkaoireita. Aamulla taas pahoinvointia. Myöskin lämmöt edelleen koholla ja kohdunnapukasta voi päätellä että menkat ei oo alkamassa ihan hetkeen (kun on edelleen niin korkealla etten yllä).

Asennoiduin eilisen testin perusteella (Tein PC:n liuskatestin) et en mä nyt voi mitenkään olla raskaana. Olihan dpo jo 12. Mut nyt tää outo olo pistää taas mielen ihan sekaisin.

Ihania haamuja siellä muilla
Mitä jos kiinnittyminen vaan ollut myöhemmin - eikö ainakin johonkin dpo10 kiinnittymisen pitäisi olla mahdollista?

@Shibali , @3milia ja @Wintersun nyt rupes itteenikin ärsyttää ne hoitohenkilökunnan kommentit hcg arvoihin liittyen, kun wintersun laitoit ton laskurin. Ei mulla tullu mieleenkään kyseenalaistaa sitä hoitajan ja lääkärin kommenttia.

Mää niin nyt toivon et ultrassa näkyis jo jotain positiivista meille, niin kauan tätä on jo toivottu. Ei vaan saa nyt liian suuria pilvilinnoja rakentaa itselle.. Huolettaa myös se kuinka oireeton oon ollu.
Oisko ne voinut kattoo väärin ne arvot? Et se toka olisikin 160 tms? Tai että eka olis ollut mitattu aikaisemmin ku mitä oli? Tuntuu jotenkin tosi hölmöltä kyllä!

Koska sulla on @Persikka123 se ultra? Tsemppiä kovasti, mä niin toivon että olisikin kaikki hyvin <3

Hmm, just kun sanoin tänne että en oo ehtinyt tarkkaileen oireita eikä oo mitään ollu, niin siitä joku pari tuntia niin tuntu voimakas vihlasu muutaman kerran alavatsalla. Ihan kuin kiusatakseen mua, että varmasti huomaan :D :ROFLMAO: No mutta, mullakin ollu niin kaikenlaista oiretta negakierroissa eikä mikään oo siis plussaa enteillyt, niin en usko enää mihinkään muuhun kun niihin kahteen viivaan, jos ne tulee useeseen testimerkkiin ja useempana päivänä...

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: 3milia ja Santso
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja minttuni
Voi että miten jännää täällä taas on ❤❤ @Alinna86 toivotaan että huomenna näkyis jo paremmin tai sitten parin päivän päästä jos malttaa odotta❤ Ja toivon kaikille muillekkin piinailijoille oikein kunnon leffaviivoja☺
Itse täällä dpo 2 ja ihan innoissani taasniin on mieli sellaisessa mielentilassa että nyt olisi tärpännyt...❤ Lapset kyselee jatkuvasti että koska se pikkusisko oikeen tulee.....:ROFLMAO::love:

Toivotaan kaikkien haamuille vahvistumisia:love: Ja vitsi toivon @Persikka123 niin paljon, että siellä on terveydenhuollossa nyt jotain höpöilty ja pikkutyyppi löytyisi ja olisi kunnossa!

Alotin eilen oviksen tikuttamisen kun oli kp 11 ja tänään yllättäen sitten pärähtikin tikkuun kaksi viivaa! Eli huomenna kaiketi dpo 0. On tässä vähän ovisoireita tänään ollutkin. En silti odottanut ovista ihan vielä, kun viime kierrossa venähti sinne kp 17. Mutta iik, jännäääää päästä/joutua piinailemaan ekaa kertaa elämässä :love::oops:

Tänään oli omakantaan tullut se viime keskiviikon tulos joka oli 1641. Päivät on oikein jolloin kokeet on otettu.
Joo siis tarkoitin että jos siellä päässä on lääkäri katsonut että testien väli olis ollut pidempi tms. ja siksi sanonut sitten että ei nouse oikein. Mutta huomennahan se selviää onneksi! :) täällä ollaan sormet ja varpaat ristissä että kaikki olis hyvin ja näkisitte pienen Alkion ja sykkivän sydämen! <3

Hitto että juimas kovasti äsken oikeelle puolelle alavatsaa. Mulla siis edelleen menkat loistaa poissaolollaan ja 6 päivää sitten olin bongaavinani oviksen. Olispa kiinnittymiskipuja. Koskahan tässä nyt sitten lähtis testihommiin... Viikonpäästä? Jos yhdet menkat jää kokonaan välistä niin ovis on sitten kalenterin mukaan ylihuomenna. Tarviipa ottaa tämäkin huomioon :). Kaikki mahikset on nyt käytettävä ja toivottava, ettei tää nyt oo mikään kummosempi häiriö.