Paljon voimia
@Persikka123 Toivottavasti vuoto olisi jotain harmitonta ja lääkärit vain tyhmiä ammattitaidottomia, jotka aiheuttaa vaan lisää stressiä muutenkin vaikeassa tilanteessa. Pistää vihaksi sinun puolesta
Kyllä itsekin on kokenut tosi töykeää palvelua ja sen takia ei mielellään enää kovin helposti vaadi hoitoa ym. Esikoisen vakavan sairauden selvitessä ultrassa hoitaja soitteli muille lääkäreille pitkin sairaalaa "tulkaa nyt kattomaan tänne tätä mitä täältä löytyi. En ole ennen nähnytkään" .. Tuota ennen vaan tokas mulle, että sun lapselta puuttuu puolet kallosta. Siinä vaiheessa menin shokkiin ja hengitys ei meinannut kulkea, kun maha painoi ja jouduin olemaan kauan selälteen. Sitten kun soitteli muille, niin en kauaa jaksanut ja ampaisin pystyyn, et eiköhän tämä ollut tässä, et en pysty enää olemaan, kun henki ei kulje. Sairaalan käytävällä sit odottelin itkien mitä seuraavaksi.
Viikko sen jälkeen pääsin synnyttämään. Mut pumpattiin aivan täyteen lääkkeitä, että en tuntisi mitään. Synnytyksen jälkeen tuli hoitaja ja sano "kuinka voit olla noin tunteeton äiti, kun lapsesi juuri kuoli?" .. Jäin sanattomaksi.. Jälkeen päin mietin, että kuinka en tajunnut sanoa, että olen niin lääkkeissä, että hyvä, kun edes tajuan olevani elossa. Ne hoitajan sanat kummittelee vieläkin mielessä ja mun usko lääkäreihin on mennyt kauan aikaa sitten. Ja tämä km pari vko sitten vahvisti sitä tunnetta, että lääkärit on paskoja, eikä ajattele miltä toisesta oikeasti tuntuu.
Anteeksi pitkä vuodatus, pistää vain niin vihaksi, että miksi ovat tuossa ammatissa, jos eivät osaa käyttäytyä niin kuin potilasta kohtaan pitäisi käyttäytyä