Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

@pumpuli1 ihan selkeä viiva siellä on eli plussa! Jee! Huomisesta alkaa kehoremontti täällä kun arki palaa, nyt ei oo enää imetyskään tiellä et ei vois poistaa hiilareita ruokavaliosta! Raskaana paino nousi 15 kg ja niistä 4 kg on jäljellä. Saakeli. Nyt saa lähtee meneen. :D katsotaan niin...
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Onpas siellä @Kasikuus lupaavia oireita kuitenkin! @KirJoh89 onpas harmi, että olikin sitten nega. :/ mutta kyllä se vielä tulee! Onko muut yhtä herkkiksiä kuin minä? :D meillä on tuon esikoisen kanssa yleensä aamuisin lastenohjelmat päällä (vaikkei tuo 8kk vielä niitä katsomalla katso), ja...
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Joo en mäkään tarkoittanut sitä, että jokaisen äidin on pakko olla ilman lastaan joka päivä jne., niin kuin jotkut selvästi halusi ymmärtää. Pointti lähinnä se, että hirvittää ne, jotka ei oo ollut erossa vauvasta sen takia, ettei isä muka osaisi hoitaa. Kaikki nyt tajuaa että poikkeukset on...
  4. A

Syyskuiset 2019

Hei onko teillä hampaiden tekeminen aiheuttanut yhtäkkistä kieltäytymistä ruoasta? Meillä ennen on poika vedellyt helposti ison pilttipurkillisen verran ruokaa naamariin, suu auennut nopeampaa ku ehtii syöttöän. Nyt pari päivää on ottanut yhden max. Kaks lusikallista ja sit alkanut kiukku ja...
  5. A

Toiveissa vauva 2021

@Puolu oon niin samaa mieltä tosta puolison mukaanottamisesta! Mua vähän aina ”kylmää” ne kun kuulee miten äiti ei oo ollut ku max. 30 min kerrallaan ilman lasta poissa kotoa ekan vuoden aikana kun ei uskalla jättää lasta isälle (/puolisolle) siksi aikaa... meillä onneksi mies on ollut alusta...
  6. A

Toiveissa vauva 2021

Juu ja siis kyllä saakin pelätä ja stressata, onhan tuo perheenlisäys aina iso muutos elämään! Mä pelkäsin sit kaikkee muuta, mitä jos en opi rakastamaan lasta, mitä jos se ei olekaan terve, mitäs jos sitä ja tätä. :) pelkääminen ja stressaaminen on osa valmistautumista muutokseen.
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Meillä ainakin vaan lähentänyt meitä entisestään. Mutta ollaan kyl niin loistava tiimi miehen kanssa, että ei ollut mitään pelkoa siitä miten parisuhteen käy. Tietysti se intiimiys jäi pienelle tauolle lapsen tulon myötä, en uskaltanut esim.harrastaa seksiä pariin kuukauteen. Pelkäsin et sattuu...
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Täällä nyt kp 5 ja ihan kummallisia tuntemuksia taas. Välillä selkeetä vihlontaa oikealla puolella munasarjoissa j koko alavatsalla, en mä nyt näin aikasin voi ovuloida. Ja jäätävä pissahätä koko ajan, jäi aamulenkkikin vajaaksi kun piti suunnata kotiin pissalle. :D
  9. A

Toiveissa vauva 2021

Jonkun ajatusleikkiin: uskon himojen ja ällötysteb menevän niin kuin edellisessä raskaudessa. Eli pahoinvoinnin aikana kirpeät ja happamat hedelmät (sitruuna, greippi) ja ei-makeat hiilarit (karjalanpiirakat, näkkäri jne.) JA kahvi. Sit taas myöhemmässä raskaudessa omena, päärynä, mansikat...
  10. A

Toiveissa vauva 2021

Onpas tosi törkeetä tollanen toisten asioita levittäminen. >:( ihania plussatarinoita! <3 oon kyllä niin onnellinen teidän puolesta! Mun menkat päätti jatkaa vielä, melki vuorokauden tauon jälkeen. :D Mulla on muuten ollut tässä kierrossa koko menkkojen ajan ja ehkä viikko ennen niitä kanssa...
  11. A

Toiveissa vauva 2021

Mun menkat päätti ainakin väliaikaisesti loppua kolmantena päivänä ku seinään. Eihän täs voi ku nauraa näille kieroille oikeesti, pituus 35-47 pvä normin 33 sijaan ja vuoto näköjään 3-7 päivää normin 6 sijaan. :D no, kai tää on vielä sitä raskaudesta palautumista sit. :D voi tietty olla et nää...
  12. A

Toiveissa vauva 2021

Se mitä tätä ja aiempia palstoja oon lukenut, niin en kyl ikinä luottais noihin lämpökäyriin tippaakaan mihinkään suuntiin. :D musta tuntuu et kaiken maailman dipit ja piikit menee ihan miten sattuu, tyypit on plussaillu vaikkei pitäis ja toisaalta taas ei oo vaikka näyttäis siltä et jotain...
  13. A

Toiveissa vauva 2021

Tää rakkauden määrä on aivan järjetöntä, täällä mä istun sohvalla kahvia juoden ja vaan tuijotan kun tuo herra 8kk seisoo polviseisonnassa TV-tason laatikoita tyhjäten ja mietin, että miten toinen voikaan olla niin käsittämättömän rakas. :love:Ja samalla mietin, että olisihan se kiva jos noita...
  14. A

Toiveissa vauva 2021

Mä oon tuotepäällikkö, raskausaika vähän rajoittaa matkustamista ja joillain asiakkailla käymistä. Myös fyysinen puoli tulee oleen aika koville: mulla ei ainakaan edellisessä raskaudessa paikat kestänyt paikallaanoloa ja istumista ollenkaan.
  15. A

Toiveissa vauva 2021

Hei mäkin voisin ehkä nyt tulla listalle: 28v., 2. lapsi, ya 07/2020 ja tänään kp 1. en muista tarviko muita tietoja? Me kyllä vaan tjottaillaan, ja yrityksen aloituskin on nyt vähän niin ja näin, ei vielä jakseta stressata ja harrastetaan seksiä kun tekee mieli ja sillä tavalla kun tekee mieli...
  16. A

Toiveissa vauva 2021

AH VIHDOIN alkoi menkat! Vähän jännittää et ovuloinko ollenkaan kun kierrot mitä sattuu ja kytkin 42 pvä... mutta josko sitä tässä kierrossa vois jo jättää ehkäisyn pois :cool:
  17. A

Toiveissa vauva 2021

Ihan btw, mikä ihme tää tätijuttu on? Et menkkoja sanotaan tädiksi? :ROFLMAO:
  18. A

Toiveissa vauva 2021

Sama homma täällä, kp 40 menossa. Ihan sairaan ärsyttävää, me ei llla vielä yritystä aloitettu vaan mennään keskeytetyllä yhdynnällä mut hemmetti et on ärsytttävää vaan odottaa et millä sekunnilla ne menkat alkaa... ja menkkajomoja ollut joviikon ajan. >:(
  19. A

Toiveissa vauva 2021

Haamu = positiivinen tulos =punaista väriä. viivanpaikka = negatiivinen = väritön viiva :giggle:
  20. A

Toiveissa vauva 2021

jee! :D mulla tosin on imetys vielä vähän käynnissä (imetän 2 krt/pvä) ja menkkoja ollut raskauden jälkeen nyt kai viidet. Esikoinen nyt 8 kk. Uskon, että johtuu siis mulla tosta et nää kierrot on mitä on :D

Yhteistyössä