Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

Oliko se nyt niin että pitää olla 3 viivaa jos o niin raskaana🤔
  2. M

Haaveena vauva 2022

Älä vielä luovuta. Ei välttämättä näytä noin alhaisilla dpo lla. Monilla näkyy raskaus vasta dpo 11-12.
  3. M

Laskettuaika 2022

Onko teillä myös nipt? Tavallisessa seulassa ei sukupuolta selviä?
  4. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Rfsu herkkä on todella huono testi. Antaa helposti haamun joka on viivan paikka. Jos muut testit ollut negaa ja myös verikoe nega niin luottaisin negatiivisiin testeihin. Verikoe tarkkuus on lähes 100%. Korona rokote on monelle tehnyt sen että menkat myöhässä. Mutta jos ei ala kuulumaan niin...
  5. M

Kesäkuiset 2022

Juu se on NT ultran jälkeen muutetaan se LA. Kun se on se ensimmäinen virallinen raskausultra. Mulla siis molempien lasten kohdalla on ollut se 3 päivän heitto NT ja rakenneultrissa.
  6. M

Kesäkuiset 2022

Meillä on niin että jos yli 5 päivällä heittää ultrassa niin laskettu aika muuttuu. Muuten sitä ei vaihdeta. Esikoisen kohdalla oli niin että joka ultrassa oli 3 pvä vanhempi mitä neuvolan mukaan. Olin ns tarkassa seurannassa ja ultria oli n 4 vko välein. Niissä kaikissa oli aina isompi mitä LA...
  7. M

Haaveena vauva 2022

Kannattaa muuten huomioida se että jos on miehellä kovin pitkä tauko ennen talletteluja. Niin siittiöiden laatu heikkenee. Oliko se nyt niin että siittiöt uusiutuu 5 pvä välein. 🤔
  8. M

Haaveena vauva 2022

Kyllä tuo plussalta näyttää. Mutta kannattaa tosiaan varmistaa digillä.
  9. M

Kesäkuiset 2022

Ihan varaamalla yksityiseltä gynekologi ajan. Joko netin kautta tai soittamalla. Joutuu itse maksamaan. Julkiselle puolelle pääsee huonosti. Pitää olla keskenmenoja tai ollut joskus kohdunulkoinen raskaus. Tai ei tiedä milloin hedelmöittynyt esim epäsäännölliset kuukautiset.
  10. M

Kesäkuiset 2022

Flo on hyvä sovellus raskautta yrittäessä. Mutta ei paras raskaussovellus. Kertoo aika huonosti mitä milläkin viikolla tapahtuu. On täysin englanniksi

Yhteistyössä