Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Mitähän ihmettä, antaako RFSU:n puikkotestikin näin räikeää viivanpaikkaa? Tikutettu ovulaatio ja tänään on vasta DPO5, voiko tää olla oikea?

Vielä lisää.
Dpo 5 ei hedelmöittynyt munasolu ole vielä edes kiinnittynyt joten ei voi edes erittää hcg-hormonit.

Alkio kulkeutuu kohtuun noin viiden vuorokauden kuluttua hedelmöityksestä, ja se kiinnittyy kohdun limakalvoon kahden vuorokauden kuluttua, eli hedelmöityshetkestä noin viikon kuluttua.
 
Näettekö toista viivaa?


En ymmärrä, hcg verikoe negatiivinen! Mutta eihän tämä voi olla ns. Väärä viiva vai voiko? Noin punertava kuitenkin.

Rfsun puikko mallinen testi kyseessä
Näkyy ihan selvästi. Valitettavasti rfsu saattaa näyttää tuollaista viivaa turhaankin. Kokeilisin toisen merkkistä testiä kuitenkin, olen kuullut, että jollakin ollut hcg verestä nega ja ollut raskaana.
 
vierailija
Näkyy ihan selvästi. Valitettavasti rfsu saattaa näyttää tuollaista viivaa turhaankin. Kokeilisin toisen merkkistä testiä kuitenkin, olen kuullut, että jollakin ollut hcg verestä nega ja ollut raskaana.
Okei. Olen tehnyt monia testejä ja tämä Rfsun herkkä puikko on ainoa mihin tulee haamuviiva, ajattelin että on vaan niin herkkä, mutta muihin ei viivaa tule ja verikoe negatiivinen.

Onpa kurjaa. Miehen kanssa jo iloitiin raskaudesta. Miksiköhän menkat on myöhässä. Koronarokotus otettu alkukuusta, vaikuttaako se?
 
Näettekö toista viivaa?


En ymmärrä, hcg verikoe negatiivinen! Mutta eihän tämä voi olla ns. Väärä viiva vai voiko? Noin punertava kuitenkin.

Rfsun puikko mallinen testi kyseessä
Okei. Olen tehnyt monia testejä ja tämä Rfsun herkkä puikko on ainoa mihin tulee haamuviiva, ajattelin että on vaan niin herkkä, mutta muihin ei viivaa tule ja verikoe negatiivinen.

Onpa kurjaa. Miehen kanssa jo iloitiin raskaudesta. Miksiköhän menkat on myöhässä. Koronarokotus otettu alkukuusta, vaikuttaako se?
Rfsu herkkä on todella huono testi. Antaa helposti haamun joka on viivan paikka. Jos muut testit ollut negaa ja myös verikoe nega niin luottaisin negatiivisiin testeihin. Verikoe tarkkuus on lähes 100%. Korona rokote on monelle tehnyt sen että menkat myöhässä. Mutta jos ei ala kuulumaan niin uutta testiä vaan kehiin. Parhaita on Precheck ja clearblue Digi.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Tulen utelemaan kun tänään kp 24 ja aamusta asti ollut omituinen olo, aamulla ei selkeästi huono olo mutta syömiset ei maistunu ja maha koko päivän kummallinen, eihän tässä vaiheessa voi mitään tuntea? Kehoo tekee taas toiveajattelusta oireita. Koitan välttää testausta 🤔
 
vierailija
Onko täällä kokemuksia OneStepin/Raskauskeijun herkistä raskaustestipuikoista? Tein tänään sen ja Clearbluen herkän testin, molemmista pärähti plussat testiajalla, mutta vähän jäi kaivertamaan tuo OneStepin haalea viiva. Cb:n testiin tuo viiva ilmestyi lähes heti. Nyt siis elellään dp 14.


Kyseessä siis tämä testi https://www.raskauskeiju.fi/herkka-raskaustesti-puikko-1kpl
Onestepit on todella huonoja testejä, ei niillä monet saa edes tasavahvoja vaikka kaikki hyvin raskaudessa.

Joten onestepit roskiin ja onnea.
 
  • Tykkää
Reactions: Minie
vierailija
Tää on ihan kauheaa oottamista. Kuukautisten pitäisi alkaa 8 pvn päästä enkä ole varma ovuloinko. Kummallista mahakipua ollut ja edelleen arkana alamaha. Testannut olen negaa, mikä ei ole yllätys näinä kiertopäivinä vaikka raskaana olisikin. Järkikin sen sanoo että nega on mutta silti kädet hakeutuu testiin ja eikun kokeilemaan 😆
 
vierailija
No nyt! RFSU varhainen näyttää 3 viivaa! Eli ootanko nyt kolmosia tai kaksosia? ;)

kontrolliviiva, keskellä testialuetta joku selkeä punainen mutta ohut ylimääräinen viiva ja siinä missä positiivinen tulos pitää olla, niin siinä on haalea haamu.

Kierron pituudesta ei tietoakaan, kp44 nyt menossa kuitenkin.
 
Onkohan enää mitään mahdollisuuksia normaalin raskauteen? Edellisen menkat 3.11. ja ovis kp 19 (testillä sekä aamulämmöllä todettu). Ensimmäisiä hailuroita haamuja/viivapaikkoja bongattu dpo10. Dpo 11 myös digi tehty joka kertoi raskaana 1-2. Nyt dpo14 ja hyvin hailakoita viivoja edelleen jotka ei ole vahvistuneet pariin päivään.. Pahoinvointi, joka alkoi dpo 7-8 välisenä yönä, on edelleen. Tuhruvuoto ollut tässä mukana myös dpo10 lähtien. Aiemmissa raskauksissa ensimmäiset haamut olen saanut jo dpo8-10 ja nopeasti vahvistunut. Onkohan tämän kanssa enää mitään toivoa vai ihan suosiolla nyt vaan vuotoa odottelemaan?

 
vierailija
Onkohan enää mitään mahdollisuuksia normaalin raskauteen? Edellisen menkat 3.11. ja ovis kp 19 (testillä sekä aamulämmöllä todettu). Ensimmäisiä hailuroita haamuja/viivapaikkoja bongattu dpo10. Dpo 11 myös digi tehty joka kertoi raskaana 1-2. Nyt dpo14 ja hyvin hailakoita viivoja edelleen jotka ei ole vahvistuneet pariin päivään.. Pahoinvointi, joka alkoi dpo 7-8 välisenä yönä, on edelleen. Tuhruvuoto ollut tässä mukana myös dpo10 lähtien. Aiemmissa raskauksissa ensimmäiset haamut olen saanut jo dpo8-10 ja nopeasti vahvistunut. Onkohan tämän kanssa enää mitään toivoa vai ihan suosiolla nyt vaan vuotoa odottelemaan?

Ootko kokeillut toisen merkkisiä testejä?

Kyllähän tuo tietenkin hieman huolestuttavaa on, ettei ole vahvistunut.

Kannattaa ehkä kysellä verikokeita.
 

Yhteistyössä