Hakutulokset

1. D

Toiveissa vauva 2021

Onko muuten kenellekään kokemusta siitä, onko macasta ja gelee royalista oikeasti hyötyä (ovulaation tueksi)? Ja mikäli sikäli on, mistä niitä saisi kätevimmin hankittua :D
  2. D

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, mikä plussapuhuri on meneillään! Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan:love: Itsellä vuoto loppui eilen, ja vuodon ajan olin vähän enemmän taustalla, kun se vetää mielen niin matalaksi. Nyt on haettuna kuitenkin greippimehua ja ovistikut valmiiksi. Nyt ei kun ovista...
  3. D

Toiveissa vauva 2021

Kyllä, ensimmäistä yritetään:) Kiitos!
  4. D

Toiveissa vauva 2021

Sulla olikin tullut jo selkeät plussat @Alinna86! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan ❤️:love:
  5. D

Toiveissa vauva 2021

Hei, voisin tulla! Yritän opetella vielä käyttämään tätä palstaa, eli antakaa armoa jos olen välillä hakoteillä teknisten asioiden kanssa... Pahoittelut myös sinulle @Alinna86 menetyksestäsi ja plussatuulia! Kyllähän se kkm oli todella kova paikka meille, mutta ei tässä auta kun pitää toivoa yllä!
  6. D

Toiveissa vauva 2021

Hei kaikki! Pitkään taustalla seuranneena ajattelin vihdoin liittyä joukkoon. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä uudessa kierrossa oleville ❤️ Omaa napaa: Olen itse 29 v ja mies 37 v. Meillä ya 10/19, huhtikuussa ollut keskeytynyt keskenmeno rv:lla 13. Kehitys oli päättynyt vko:lla 8. Nyt...

Yhteistyössä