Hakutulokset

1. D

Toiveissa vauva 2021

Minustakin näkyy haaleasti väriä! Toivotaan että vahvistuisi :)
  2. D

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä myös yksi himotestaaja, nyt menossa kp 27/29, toiveissa esikoinen. Yritystä ollut jo pitkältä ajalta. Olen testannut nyt muutaman päivän one stepin herkillä, ja saanut häilyvää viivanpaikkaa. Tänään testissä näkyi kuitenkin viivalasit päässä omasta mielestä toinen viiva, mutta näyttää...
  3. D

Toiveissa vauva 2021

Toivotaan näin! Olen vähän jo asennoitunut, että uusi kierto alkaa. Kaapissa on kyllä muitakin testejä, joilla testailen, jos tiistaina ei vuoto alakaan. Näitä one steppejä tilailin halvalla ison paketin piinailun tueksi, ettei tule isoa koloa lompakkoon :D Toivottavasti myös @suhveli sinulla...
  4. D

Toiveissa vauva 2021

One steppejä on tosiaan montaa erilaista eri merkeillä, omani olen tilannut Raskauskeijulta :) Näillä näkymin en kyllä tilaa uudestaan, kun antaa pahasti viivanpaikkaa.
  5. D

Toiveissa vauva 2021

Tein aamulla uudestaan onestepin herkän testin, samaa viivanpaikkaa taitaa näyttää, kuin aikaisempikin testi :( Nyt tosin vasta kiertopäivä 26/29, eli toivoa voin vielä pari päivää pitää yllä. https://aijaa.com/oqXeVL
  6. D

Toiveissa vauva 2021

Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :love:
  7. D

Toiveissa vauva 2021

Olisipa ihanaa, jos näin olisi myös minulla! :love: Olen aina ajatellut, että harmahtava väri viittaa viivanpaikkaan, ja vain punertavaa väriä sisältävä toinen viiva mahdolliseen raskautumiseen. Kaipa näissäkin on eroja. Ja toiveita sitä aina nostelee kaikesta mahdollisesta ennen vuodon alkua...
  8. D

Toiveissa vauva 2021

En malttanutkaan odotella viikonloppuun, vaan testasin aamupissasta puhtaan negan onestepin herkällä. Erotin himmeänä viivanpaikan, mutta en sitä punaista haaveiltua toista viivaa. Vielä yritän pitää toivoa yllä, nyt dpo 10 ja kuukautisten alkuun 5pv. Oireitakaan ei ole, pientä särkyä reisissä...
  9. D

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, onnea @lillium! :love:
  10. D

Toiveissa vauva 2021

Dpo 7, ei vuotoa eikä juuri muitakaan oireita. Kunamunalimaa tuli muutama päivä pidempään kuin yleensä, mutta loppui siinä dpo 5 paikkeilla. Tänään ollut omituinen elohiiri vasemmassa kyljessä, ja koko ajan vessassa käydessä tarkistaa pyyhittäessä josko alkais näkymään kiinnyttymisvuotoa, mutta...
  11. D

Toiveissa vauva 2021

Kyllä minäkin näen tuossa haalean, punertavan toisen viivan :love: Toivotaan että lähtee vahvistumaan!
  12. D

Toiveissa vauva 2021

Minulle voi päivittää dpo 1. Tänään on särkenyt ja turvottanut alavatsaa, ja valkuaislimaa tullut hieman :oops: Yleensä kipuilu että limailu loppuu dpo -1 aikoihin, viimeistäänkin dpo 0. Toivotaan, että nämä olisivat hyviä merkkejä :X3:
  13. D

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 Äärettömän surullisia uutisia, olen todella pahoillani puolestanne. :( Valtavasti jaksamista ja voimia menetyksenne kanssa!
  14. D

Toiveissa vauva 2021

Itsellä oli hormonikierukan poiston jälkeen vuotoa n. 5 päivän ajan ja seuraava kierto alkoi 4 päivää myöhässä. Sen jälkeen kierrot olivat säännöllisiä. Kannattaa testailla uudestaan, jos kierto on edelleen myöhässä! :)
  15. D

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa sunnuntaita kaikille ja onnea plussanneille! Tsemppiä myös uudessa kierrossa oleville! Täytyy myös ottaa tuo punaviiniglögi testaukseen, tänään tuli ovistestiin tasapaksut viivat, joten huomenna olis sitten dpo 0. Yritän lisätä alle linkin ovistestin kuvasta, saa nähdä onnistuuko :D...
  16. D

Toiveissa vauva 2021

Mulle voi päivittää kp 3. Onko kellään ollut kokemusta normaalia niukemmasta kuukautisvuodosta ja/tai tietoa siitä, mistä se voisi johtua? Nyt itselläni tullut vuoto huomattavasti normaalia niukempana, ja meinaisi ilmeisesti loppua jo tänään. Normaalisti kuukautiseni kestävät siis neljästä...
  17. D

Toiveissa vauva 2021

Täänään amulla tehty herkkä r-testi, joka oli puhdas nega, ei edes haamujen haamua. Nyt menossa dpo 11, menkkojen alkuun 4pv. Ei tuo tulos sinäänsä yllätä, kun ei ole ollut minkäänlaisia oireita. Viime raskaudessa (joka meni tosin kesken) oli näillä päivillä rinnat kosketusarat ja vahva tunne...
  18. D

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Aniaj ja toivottavasti viiva jatkaa vahvistumistaan! :love: Mulla myös ovis on viivästynyt parilla päivällä, jos vuoto on ollut paria päivää pidempi normaalista.
  19. D

Toiveissa vauva 2021

Täällä menossa dpo 7, ja on ollut oviksesta astu tunne, että ei nappaa tässä kierrossa :( Eilen illalla ja tänään aamulla kuitenkin on ollut kohdun seudulla, vasemmalla puolella, kovaa vihlontaa parin minuutin ajan. Mitään muuta oireita ei kylläkään ole ollut, mutta kyllähän ne toiveet nousee...
  20. D

Toiveissa vauva 2021

On tullut pientä taukoa täältä, älyttömän kiireinen viikko töissä takana, eikä ole ollut puhtia oikein mihinkään ekstraan. Vähän sama olo kuin sinulla @minttuni, tuntuu että joka puolelta puskee vauva uutisia, ties mitä mainoksia ja välillä tarvitsee pientä paussia myös somesta. Nyt onneksi...

Yhteistyössä