Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

ai no katos ku en hei tiennytkään! xD mähän ihan kuvittelin et lapset vaan tulee sillon ku tahtoo, varsinkin kun ekakin tuli jopa 2 vuotta ehkäisyn jättämisestä ja kahden keskenmenon jälkeen :D
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Mö sain tänään jonkun älyttömän idean testata herkällä testillä, kp 29/x ja negahan se oli. Niin kuin tiesinkin olevan. Ja jostain syystä tuli ihan järjetön suru ja ahdistus. Että ei meille toista lasta ole tulossa. Haluisin lapset pienellä ikäerolla, ja ahdistaa ja itkettää ja vituttaa kun ei...
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Mä oon ollut kuukauden päivät täältä palstalta pois. Kevyesti about 100 sivua tullut uutta tekstiä, eli en ole lukemassa viestejä. xD plussalistan tsekkasin, ja mitämitämitä?!?! @Kasikuus teilläkö on vihdoin plussa?! <3 ihanaa! Ja ilmeisesti tällä kertaa kaikki kunnossa? Onnea sinne, ja kaikille...
  4. A

Toiveissa vauva 2021

Ekaa kertaa ikinä oon nyt merkannut ylös yhdyntäkerrat, ihan vaan huvin vuoksi. Käytössä on vaan tuo puhelimen oma softa kierron merkkaamiseen niin siihen samaan merkkasin. Surkuhupaisaa huomata, että ollaan tosi säännöllisesti harrastettu seksiä joka toinen päivä, paitsi ennustetulla...
  5. A

Toiveissa vauva 2021

ON: täällä on nyt neljättä viikkoa maha kipeä, oon jo ihan varma että vähintään joku kasvain löytyy tuolta mahasta :rolleyes:kipu ei ole kovaa mutta ärsyttävää ja niin tukkoinen olo, tuntuu ihan siltä et kn jotain ylimääräistä mahassa. Lääkäriaika on parin viikon päästä ja oottelen et saisin...
  6. A

Toiveissa vauva 2021

isot pahoittelut keskenmenosta! <3 mulla on km jälkeen vuotanut ihan normi menkkojen ajan. Yksi päivä ollut runsaampaa ja sitten ihan menkkoja vastaavaa. Mutta mulla on aina tyhjennetty lääkkeillä, myös sillon kun alkoi spontaanisti vuoto, eli se voi vaikuttaa asiaan. Kierto palautui kyllä heti...
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Täällä nyt kp 20 ja ovis vois olla tänään tai pian tuntemusten ja ennusteiden perusteella. Mutta otapa selvää kun kierrot on mitä on. :D naama kukkii, et ainakin jotain tässä kropassa tapahtuu hormonien suhteen. :D ja sekös saa vielä kovemmin toivoon sitä plussaa PIAN, että toi ihon...
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Täällä hep! normaalistikin ennen menkkoja on keltaista valkovuotoa, mutta alkuraskaudessa oli vielä keltaisempa.
  9. A

Toiveissa vauva 2021

Mulla kemiallinen oli nega ennen ku vuoto alkoi. Menkat oli ehkä noin viikon myöhässä, tuli ihan selkeä plussa eikä todellakaan tarvinnut edes miettiä tai tihrustaa et onko plussa. Testin tein, koska rinnat oli ekaa kertaa ikinä niin kipeät että oli pakko ottaa särkylääkettä. Seuraavana päivänä...
  10. A

Toiveissa vauva 2021

Tulin vaan kertomaan, että mulla alkoi menkat!! Vihdoin normaali 33 päivän kierto! Ehkä tää tästä alkaa vihdoin normalisoitumaan! :love::love::love: @pandanen oiskohan sulla toi kuitenkin ollut kemiallinen, kun noin silleen viivan antoi? Mullakaan noi ei kyl turhaa viivaa oo antanut, yhden...

Yhteistyössä