Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

@Satsuma_ täällö kamppailtiin aikalailla samoissa fiiliksissä! Korona mua ei huoleta eikä kiinnosta sinänsä, mutta taloudellinen puoli vähän huolettaa. Meillä myös esikoinen nyt 1-vuotias, ja nyt plussattuanikin mietin, että oliko tää hyvä juttu vai ei. Välillä on fiilis, että aivan järjettömän...
  2. A

Raskaus ja hammastahna

Juuri niin kuin itse sanoit: ylihysterisoit turhasta. :) se on toki ymmärrettävää, itekin vedin raskausaikana hirveet itkustressuahdistukset, kun söin vahingossa meetvurstileivän ja vasta jälkikäteen tajusin sen olevan kiellettyjen listalla. Nyt lähinnä naurattaa. :D Sakkariininhan on todettu...
  3. A

Toiveissa vauva 2021

@saya ja @Titi-Love ihanaa ja onnea!! <3 Täällä kanssa päivän testi tehty! Alhaalta päin kp 27/31, 28/31 ja ylin tänään 29/31. Enää ei tarvi tihrustella, kyllä tässä raskaana ainakin toistaiseksi ollaan! :D ja tämän päivän testi vielä tehty vain tunnin pidätyksellä :) eli mut voi laittaa myös...
  4. A

Toiveissa vauva 2021

tuohan on ihan selkeä plussa! Näytä sille miehelle siitä paketin ohjeesta se kuva, jossa näytetään että myös hentosempi viiva on positiivinen tulos :D
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Ei malttanut sitä 48 h odottaa ennen toisen testin tekemistä. xD tässä tän aamuinen testi ylempänä, alempi se eilinen hailura. Eikös ookin ihan selvästi vahvistunut? https://aijaa.com/oYFe2e Taustalla kaksi km ennen esikoista, joten nytkin ajattelen että tarvii saada 2 km ennen vauvaa..nyt ei...
  6. A

Toiveissa vauva 2021

en tiiä varmaksi, koska en tikuta oviksia ja muutenkin nyt raskauden jälkeen ollut tuntemukset vähän epäselviä. Mutta noille kerroille olisin ovista voinut veikata, sitä harmittelinkin silloin et just nyt sit mieheltä tullut joku minilasti tms. :D
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Oli pakko tehdä vielä toinen PC, vaikka tiedänkin et ihan turhaan, ja samanlainen haamuviiva siihenkin piirtyi! Toissa päivänä oli ihan puhdas nega. Nyt pitäs vaan jaksaa jänskättää viikonloppuun asti ennen seuraavaa testiä. Hihi.
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Mulla kävi tässä kierrossa pariin kertaan noin! Piti ihan varmistaa mieheltä, että tuliko se oikeesti vai feikkasko vaan :D vasta sit aamulla/seuraavana päivänä tuli jotain pihalle.
  9. A

Toiveissa vauva 2021

Dpo ei mitään käsitystä, nyt on kp 27/31-33 JOS on normaali kierto. DPO vois olla tuntemusten perusteella dpo10, mutta en yhtään tiiä. Esikoinen nyt 1v, menkat alkoi jo 4 kk synnytyksestä mutta tähän mennessä ollut vasta 2 normaalia kiertoa. Pituudet heitellyt 25-50.
  10. A

Toiveissa vauva 2021

En ehdi tässä lukea uusia viestejä, koska taapero touhottaa noin 120 km/h heti näin aamuseltaan. Pahoittelut pikaisesta omanapailusta! Mutta kertokaa mulle, näkeekö joku muukin tässä hailuran hailuran haamun/viivanpaikan? :o https://aijaa.com/d9YSSb
  11. A

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussista!! Mä luotan asennossa tutkimustuloksiin, eli ei merkitystä asennolla. :) me pannaan siinä mikä tuntuu sillon parhaimmalta :D on: nyt kp 24/31-33 ja eilen tuntui menkkajomottelua ja tosi kovat vihlaisut toisella puolella alavatsaa. Tänään maha vähän sekaisin ja aamulla hirveet...
  12. A

Toiveissa vauva 2021

Mä epäilen vahvasti, että ovis olis nyt tai vasta tuloillaan, sen perusteella, että eilen tuli taas hirveet liitoskivut jos liikkui vähän väärin. Tuntui että koko häpyluu halkeaa. :S en ymmärrä vaan, et mistä tää tulee et hommailuinto lopahtaa just ennen ovista. Siihen asti ollaan ku puput...
  13. A

Toiveissa vauva 2021

Täällä hirveet limat ollut kaksi päivää, vasenta munasarjaa kolotellut ja tänään ihan jäätävät tuikkasit oikealla. Nyt vasta kp 15, joten en voi uskoa et jo olis ovulaatio! :o mutta talleteltu varmuuden (ja huvin) vuoksi . :D
  14. A

Toiveissa vauva 2021

@Meemuli mä en kyl näe valitettavasti yhdessäkään noissa yhtään mitään :/ mutta aikaisilla kiertopäivilöähän sä meet, EEhkö sieltä vielä plussa tulee :)
  15. A

Toiveissa vauva 2021

Onko hei kellään ollut yhdynnän jälkeen veren vuotoa menkkojen jälkeen? Täällä siis eilen loppunut menkat, ja tänään seksin jälkeen tulikin kirkasta verta. Aattelin eka et spermoja valuu mut olikin verta varmaan menkoista johtuvaa siis, hämmentävää vaan että ihan kirkasta uutta verta eikä...
  16. A

Toiveissa vauva 2021

mun mielestä ihan selkeä plussa. Ei nämäkään mitenkään turhaan haamuile (tai ainakaan mulla ole haamuillut koskaan), viivan paikat kyllä erottaa viivanpaikoiksi :)
  17. A

Toiveissa vauva 2021

@Lintuliini95 ihanaa, onnea!! :love: ON: AH NE MENKAT ALKOI! :love:Siis kierto 31 päivää! Ihan mahtava fiilis! Taas lähti toiveet ylös, että voihan tästä toinen vielä jossain vaiheessa tullakin. Tai ainakin tässä kropassa oikeesti tapahtuu jotain, kun normaali kiertokin oli vihdoin JA ovulaatio...
  18. A

Toiveissa vauva 2021

@Vehkis ja muut plussanneet, onnea! <3 Täällä kp 31 ja puhdas nega testiin. Gyne sanoi, että hedelmällinen limakalvo kohdussa ja ovulaatiokin tapahtunut, eli ei tässä ihan nollissa olla! :) tän perusteella myös menkat pitäis siis kohta alkaa ja kierron jäädä normaalin pituiseksi! :) aateltiin...
  19. A

Toiveissa vauva 2021

Kuinka helposti julkisella pääsee epäsäännöllisesti kierrosta prolaktiini- ja kilpparitesteihin? Sain lähetteen yksityiseltä, mutta hinta siellä kirpaisee jonkin verran.
  20. A

Toiveissa vauva 2021

Tuosta vuodenajasta. Mä niin paljon mielummin olisin kyl keskikesällä loppuraskauden kuin alkutalvesta. Vois vaan käyttää kaikkia mekkoja. Voi sitä ketutusta viimesyksynä, kun MIKÄÄN takki ei mennyt päälle, eikä olis yhtään huvittanut maksaa satasta jostain raskausajan toppatakista muutaman...

Yhteistyössä