Hakutulokset

1. A

Toiveissa vauva 2021

mut vois poistaa listoilta, kun on aika selvä ettei näissä kierroissa tapahdu mitään! :) palataan sit, jos nää joskus palautuu :) annan vuoden aikaa lapsihommille, sen jälkeen saa olla ja otetaan ehkäisy käyttöön. En halua (tällä hetkellä) isoa ikäeroa lapsille, ja haaveena olis saada lapset...
  2. A

Toiveissa vauva 2021

Taas on kyllä kummallinen tää maha, nyt nippailee vasemmalta munasarjasta ja välillä särkee koko alamahaa. Ja kp taitaa olla jotain 31/4x. :D että ei tässä oikein pitäis ovuloidakaan, varsinkin kun olotkaan ei oo ihan sen mukaiset. Kyllä naisen keho on pwrseestä... xD Kolesterolista en osaa...
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussasta! <3 tää antaa mulle hei niiiin paljon toivoa! Kierrot huitelee siellä 40 päivän toisella puolella, ehkä mullakin siis kuitenkin mahdollista raskautua :D
  4. A

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille! mulle tuli tänään yhtäkkiä surku siitä, etten ole raskaana ja että tuskinpa edes tulen raskaaksi. Joo, kierrot voi vielä tasaantua jne., mutta jotenkin sellanen fiilis että tuskinpa. Ja se harmittaa, ja samaan aikaan tosi huono omatunto kun tuossa pyörii jo tuo maailman...
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Mäkään en kyl koronan takia laittas hommia tauolle. Korona ei kokonaan poistune, ja sen jälkeen tulee kuitenkin taas uusi hengitystieinfektioepidemia tai -pandemia. Ei nää virukset yhteen koronaan lopu tällä maapallon ihmismäärällä :D
  6. A

Toiveissa vauva 2021

@lillium @Sdff meidännpiti kans oottaa et vauva ois vuoden tai mä palaisin töihin. Mutta kuinkas kävikään :D nyt menty tää kierto ilman ehkäisyä ja toi ”vauva” täyttää 9 kk ens viikolla. Mulla menkay alkoi kun oli 4 kk, mutt veikkaan etten ovuloi ku kierrot niin pitkiä mut ovisolo kuitenkin...
  7. A

Toiveissa vauva 2021

Kateus on ihan luonnollinen tunne, mutta kyllä sille myös voi jotain. :) sitä pystyy kyllä työstämään pois, jos vaan jaksaa ja haluaa. Mutta ei tietysti tarvi. :) mulla itellä helpotti aikoinaan se, että aktiivisesti vaan ajatteli, että ei ole millään tavalla multa pois, jos joku muu saa lapsen...
  8. A

Toiveissa vauva 2021

Mun kaveri lähti just hetki sit synnyttään! Oon niin innoissani etten meinaa paikallani pysyä! Niin innoissani et näin yöllä unta, että tein positiivisen raskaustestin. Se oli digitesti, joka ilmoitti viivan vahvuuden sanoilla. Mä sain haamun, niin testissä luki ”ihan vähän raskaana”.:ROFLMAO...
  9. A

Toiveissa vauva 2021

@kakkulapio mulle sanoi aikanaan lääkäri, että jos ei puoleen vuoteen oo alkanut niin sit voi harkita lääkärillä käyntiä. Et sekään ei vielä tarkoita et joku olis pielessä, mutta että ennen sitä ei kannata käydä kun on ihan normaalia. :) mulla palautui vuodessa silloin normaaliksi, menkat kyl...
  10. A

Toiveissa vauva 2021

@Kuumeilija40 voi että ihana mikä uutinen tuo kosinta!!
  11. A

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut! <3 mulla taustalla 2 km, ja ne tuli molemmat peräkkäin. Välissä ei siis ollut menkkoja ollenkaan vaan heti seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi, mutta sekin meni kesken. Sen jälkeen meni 5 kk (josta 3 kk asuin ulkomailla yksinäni työkomennuksella), ja tuo raskaus meni loppuun asti...
  12. A

Toiveissa vauva 2021

Mä päätin testata tän kierron vasta syyskuussa, jos menkkoja ei näy! :D nyt siis oikeestaan eka kierto ku on kumit ja keskeytetty jätetty kokonaan ja uskon kyl et en ees ovuloi vielä, saas nähdä koska tää keho palautuu. Mut kyl täs jotain hormoneja hyrrää ku on haluja niin paljon. :D ja hitto...
  13. A

Toiveissa vauva 2021

Jos mulla tärppäisi tästä kierrosta, ois laskettu mitä tahansa 19.4.-7.5. jos menkoista laskee. :ROFLMAO: Ja ovulaatioista ei mitään hajua, joten jos tärppi tulis niin varmasti päästäis julkiselle varhaisultraan. Tosin pidän hyvin todennäköisenä, etten ovuloi ollenkaan kun kierrot on niin...
  14. A

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussista, ja @Persikka123 isot pahoittelut! <3 onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin leikkauksessa, ja kiva että sait(te) lähetteen hoitoihin sit samalla suoraan! Täällä taas vauvakuume puskee päälle :D ihme ilmoja oli eilen, vaikka oli vasta kp 14. Ehkä tästä tulis vihdoin normaali...
  15. A

Toiveissa vauva 2021

Täällä taas heittelee tunteet lapsen ”tekemisestä”. Oon ollut nyt ihan väsynyt viimeiset pari päivää, ja nyt mies ei kotona niin tietenkin poika heräs 5:30. Ja heti ajattelin et EI TODELLAKAAN toista lasta. Ja varmaan tänään taas myöhemmin tulee et voi ihanaa olis toinen lapsi :ROFLMAO:
  16. A

Toiveissa vauva 2021

@Kuumeilija40 ihanaa että vahvistuu! <3 älä huoli oireettomuudesta, mulla oli alkuraskaudessa oireina vaan menkkajomot ja sit vasta rv 8 alkoi pahoinvointi ja väsymys! Yritä nauttia oireettomuudesta, paljon kivempi olla ilman kipuja ja halailematta vessanpönttöä heti alkumetreiltä lähtien! :)
  17. A

Toiveissa vauva 2021

Musta taas toi @Kuumeilija40 on vaan selkeesti viivanpaikka mutta toisaalta tosta merkistä ei kyl oo kokemust. :/ Onko muilla synnyttäneillö kierron jossain vaiheissa liitoskipuja/kipuja häpyluussa? Mulla on , ja myös eppariarven aluetta särkee :S
  18. A

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei oo ees isot rinnat (perus 75c-80b henkkamaukkamitoilla), mutta oon kyl niiiiin onnellinen kun imetys on nyt vähentynyt 2krt/pvä ja oon vihdoin saanut mun omat tissit takasin <3 ne maitolollot oli ihan hirveet. Toki ne on nyt vähän tyhjemmät kuin ennnen imetystä, mutta vähänhän ke...
  19. A

Toiveissa vauva 2021

Tissikivuista: mulla oli kemiallisessa aivan järjettömän kipeät rinnat. Piti ihan ottaa särkylääkettä. Sit eka ”oikea” raskaus oli kans niin kipeät ettei voinut esim. maata mahallaan ollenkaan ja jotkut rintsikatkin sattui. Meni kesken. Toka raskaus niin oli rinnat kipeät vähän mutta lähinnä...
  20. A

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus onpas siellä ollut kamala päivä :( ehkä tosiaan vois olla raskausoire, sormet ristissä täällä! Lauantainako oli sulla menkkojen odotettu alku? Jos kalja tuli ylös niin ehkä suklaa tai jäätelö ajais pahan mielen pois ;) Hienoja plussia oli tullut monelle, onnea kaikille! <3 tohon...

Yhteistyössä