Hakutulokset

1. E

Keskiviikon rv pino!

Jotain rv 21 ja paalle.
  2. E

Kuinkahan kamala kuolema tulee kun sairastaa keuhkoahtaumatautia

Jaa-a... :'( Mun 77-vuotias vaarini sairastaa keuhkoahtaumatautia ja on nyt toista vuotta happipullojen varassa. Neljän seinän sisällä se elämä on ja kulkee. Fyysinen kunto on ihan olematon :/ Onneksi mieli on vielä virkeä, vaikka masennusta on aika ajoin. Vaarini lopetti piipun...
  3. E

G: Miten usein miehesi käy suihkussa?

Joka ikinen päivä (kuten minäkin).
  4. E

1,5 v lapsi yksin hotellihuoneeseen, ja vanhemmat ravintolaan syömään

Mun mielestä se ei ole tiukkapipoista olla jättämättä lasta yksin hotellihuoneeseen, vaan ihan normaalia järjenkäyttöä. En IKINÄ jättäisi. Mulle on tärkeämpää lapsen turvallisuus, kuin laatuaika miehen kanssa. Jos laatuaikaa tarvitsemme, lähdemme matkaan kaksin ilman lapsia.
  5. E

Lopetetaan TUPAKAN poltto!

Mä en kuulu tähän ketjuun, kun en ole ikinä polttanut, mutta tsemppaan taustalla d =) b Pystyisinpä linkittämään 77-vuotiaan vaarini kuvan tänne. Lopetti sikarin/piipun polttamisen vajaa 20 vuotta sitten poltettuaan n.40 vuotta. Nyt on toista vuotta happiletkuissa kiinni (kotona on...
  6. E

Tämän päivän päivällinen ?

Laittelen wrappeja.
  7. E

Pärjääkö Pumpaska mielestänne kisoissa?

Ei pärjää, ei.
  8. E

Meneekö kenenkään perheessä alle kouluikäiset nukkumaan jo klo19?

Jos meillä ei olisi minkäänlaisia nukkumaanmenoaikoja lapsilla tai muuta rytmiä päivässä, niin arki olisi täyttä sekasortoa. Lapsellekin eduksi, kun on nukkumaanmenoaika ja päivä on sopivasti rytmitetty.
  9. E

Meneekö kenenkään perheessä alle kouluikäiset nukkumaan jo klo19?

Meidän nuorin (tyttö 2,5v) nukahtaa siinä ennen klo 19 joka ilta ja pojatkin (4v ja 6v) 19.30 (viimeistään 20.00). Heräillään 6.00-6.30. Päivät on täynnä kaikenlaista ja varsinkin nyt, kun esikoinen aloitti eskarin ja keskimmäinen kerhon. Päikkäreitä tyttö ei nuku. Ruokailujen suhteen...
  10. E

Annoin lapselleni luvan lyödä toista lasta

Mä olen opettanut saman esikoiselle ja opetan saman muillekin. Tulen varjosi alle siis :D
  11. E

Unelmia olla pittää...Mitä tekisit jos saisit täysosuman lotossa?

Pakkaisin kimpsut ja kampsut perheen kanssa ja lähtisimme täältä pk-seudulta mun lapsuuden maisemiin - meren, järvien ja luonnon rauhaan. Ostettaisiin vanha talo isolla tontilla, jonka remppaisimme mieleiseksemme (unelma oliis kunnostaa vanhasta tallista/navetasta ihana asuintalo).
  12. E

Mikä eniten ärsyttää kaupan kassassa?

Tympääntyneet ja hitaat kassatädit ( tai -sedät). Vakkarikaupassa yhdellä kassatädillä on tapana jäädä juoruamaan tuntemiensa asiakkaiden kanssa ja se on tooooooosi ärsyttävää.
  13. E

Mitä hedelmiä teillä syödään?

Kaikkea :) Nyt hedelmävadissa mangoa, papaijaa, mandariineja, keltaisia luumuja (eivät kyllä haistakaan oman puun luumuja), omppuja, rypäleitä, banaaneja. Vesimeloni tekee myös kauppansa.
  14. E

Mielipiteitä pojan nimestä??

Ei ole mun mieleeni.
  15. E

Nyt on käyty varhaisultrassa

Onnea, onnea! =) :flower: Mulla on 26s pvä toinen ultra ja jännittää, vaikka ekassa ultrassa kaikki oli hyvin ja tunnen jo liikkeitäkin pikkuisen :) Tässä on niin paljon kaikkea, kun esikoinen aloitti eskarin ja kakkonen kerhon ja tuntuu, että kaikki jännittää mua niin paljon kovasti :)
  16. E

Mitä mä oikeen teen ton poikaen kanssa (vaippa asiaa)

Voi olla, mutta mulla ei ole siitä kokemusta. Tuosta muovitetusta froteesta on ja olen todennut hyväksi :)
  17. E

Perunasalaatti

Kaikista paras (ja yksinkertaisin) perunasalaattiohje on äidiltäni. Keitetyt perunat pieniksi kuutioiksi, sipuli pieniksi kuutioiksi, paljon tilliä, suolaa ja kermaa :p :p :p
  18. E

Mitä mä oikeen teen ton poikaen kanssa (vaippa asiaa)

Meillä parhaiten pissaa öisin piti Muumi-housuvaipat ja pojilla käytin niitä. Teippivaipat falskasi aina, oli merkki mikä tahansa. Kantsii muuten myös hankkia sellainen muovitettu frotee lakanan alle. Sen voi muistaakseni pestä 90 asteessa ja kuivuu nopeasti. Säästyy patja pissalta ja...
  19. E

SODASTREAM TARJOUS

Sitä juomauutetta ei saa laittaa liikaa. Mä laitan esim. puolet siitä määrästä, mitä neuvotaan. Ja ostan melkeinpä pelkästään Lemon Freshiä tai Light Orangea (tai joku tuollainen). Cocacola, Red Berries (vai mikäköhän se on) ovat ainakin järkkyjä. Parasta on kuitenkin se "vichyvesi", jota...

Yhteistyössä