Lopetetaan TUPAKAN poltto!

Lähtisköhän joku mun kanssa lopettamaan tupakin polttoa??? Tuli ihan kauhee inspiraatio tuosta jybiksen ketjusta =)

Mä aion tehdä niin, (kuten tuolla ketjussa ehdotettiin) että joka tupakan jälkeen laitan kellon soimaan parin tunnin päästä ja sitten meen uudestaan ja pidennän aikaa joka toinen päivä vaikka.

Otan kyllä nicopassin avukseni, kun niitä sata kpl:tta tuolla kaapissa makaa aiemmista KEHNOJEN lopetus yrityksien takia. :ashamed:

Pakko tässä on tämmönen "tuki" ketju saada aikaseks, kun muuten ei tuu yhtikäs mitään. Lopetuksen halu on kova, mutta mies ei usko mun pystyvän siihen, joten tuki täällä kotona on kehnon puoleinen... Ja jo hänellekkin haluan näyttää, että musta on siihen kyllä...

Kamalinta on ilman olossa se "ajan käyttö", mitä mä sit teen ku oon kotonakin ja on tylsää...? Sillon on tullu poltettua kahta kauheemmin... :snotty:

Pientä tukea siis pyytäisin, tällä seuraavanlaisella matkallani kohti terveellistä elämää....

AnNe
Mä oon mukana :). Lähden nyt tupakille ja pistän sen kellon piippaamaan parin tunnin päästä. Mulla on tuolla valmiiksi jo ostettuna nikotiinipurkkaa, joten siitä sitten tukea, jos menee ihan hirveeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja AnNe:
Mä oon mukana :). Lähden nyt tupakille ja pistän sen kellon piippaamaan parin tunnin päästä. Mulla on tuolla valmiiksi jo ostettuna nikotiinipurkkaa, joten siitä sitten tukea, jos menee ihan hirveeksi.
Mä taidan mennä myös... Maanantaina sit aika pidemmäks ;)

cothis
Mahevaa, mä oonkin nyt ajatellut maanantaista alkaen alkaa vähentää rankalla kädellä. Nikkisjuttuja pitää jotain hankkia nyt vkl aikana, on musta sen verran kehari tässä tullut.

Messissä kun kerran silmään sattui :D

Mä en kuulu tähän ketjuun, kun en ole ikinä polttanut, mutta tsemppaan taustalla d =) b

Pystyisinpä linkittämään 77-vuotiaan vaarini kuvan tänne. Lopetti sikarin/piipun polttamisen vajaa 20 vuotta sitten poltettuaan n.40 vuotta. Nyt on toista vuotta happiletkuissa kiinni (kotona on happipullot ja matkahappipullot) ja kunto tosi, tosi surkea keuhkoahtauman takia :(

Yhteistyössä