Mitä mä oikeen teen ton poikaen kanssa (vaippa asiaa)

Kun hänen vaippansa tulee aiiina öisin läpi ja sit on kaikki paikat pissassa.
Mä koitin nyt muutamana yönä vaihtaa sitä niin me valvottiin sitten aina pari tuntia sen jälkeen eikä se ainakaan mun aamuja auta. Vaipat on oikean kokoisia kyllä.
Täytyykö mun vaan nyt sitten totutella heräämään pariksi tunniksi ton lapsen kanssa ettei sen tarttis pissoissaan nukkua :/
Mä yöllä koitan antaa pullon ja jos ei auta ni silittelen ja hyräilen. No se auttaa sen parin tunnin päästä....

Auttakaa naista mäessä, onko noi liberon housuvaipat vaan sit jotenki huonoja kun tätä ongelmaa ei ennen noita ollut, ainakaan yhtä usein ja sekin johtui silloin liian pienistä vaipoista :ashamed:

siis tuolla tulee "pohjasta" läpi kun vaan on niin täynnä... Päivisin ei vaippaan tule juurikaan mitään. Tai siis no, normaalisti... Ja kun tämä määrä on aiva tolkuton mitä sieltä on tullut läpi yön aikana, koko lakana märkä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
meillä on samat vaipat eikä oo kyll mitään ongelma 20-07...Tuleko se pissa vaipan yli vai koko vaippa on niin märkä että se sitten teke sänkyyn jäljet?
No pahin oli ennen näitä valvomisia eli näin kun tuli norona patjalle vaipasta...
Toi poika nukkuu kans ihan kamalat yö unet (19-09) ja tänään valvomisen takia nukkuu yö unia edelleen...

Meillä parhaiten pissaa öisin piti Muumi-housuvaipat ja pojilla käytin niitä.
Teippivaipat falskasi aina, oli merkki mikä tahansa.

Kantsii muuten myös hankkia sellainen muovitettu frotee lakanan alle. Sen voi muistaakseni pestä 90 asteessa ja kuivuu nopeasti. Säästyy patja pissalta ja tarvitsee vahingon sattuessa vaihtaa pelkkä lakana (tietty pitää ottaa suoja pois, muttei tarvitse alkaa patjaa suojata uudelleen).

Teippivaipat oli meilläkin öisin parhaita, molemmilla lapsilla.

Lidlin teippivaippa oli pomminvarma, samoin Molfixit joita ei Suomesta ikävä kyllä saa. Pampers, Libero ja Muumi oli ihan ok, yleensä eivät vuotaneet, joskus kyllä. Pojalla kestot villahousujen kanssa oli takuuvarma paketti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Yksi kikka kolmonen minkä luin joskus (ja taisin kokeilla itsekin kerran pari) on se, että laittaa sopivan kokoisen teippivaipan päälle paria kokoa isomman housuvaipan yöksi :D

Juu, toimii :attn: :wave: Ainakin vanhuksilla koettu todella hyväksi kikaksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Yksi kikka kolmonen minkä luin joskus (ja taisin kokeilla itsekin kerran pari) on se, että laittaa sopivan kokoisen teippivaipan päälle paria kokoa isomman housuvaipan yöksi :D

Juu, toimii :attn: :wave: Ainakin vanhuksilla koettu todella hyväksi kikaksi :)
Täytyy varmaan kokeilla tätäkin jos ei teippivaipat auta :D

we
meillä 12 kg pojalla on öisin kaksi vaippaa koska pissaa tosi paljon yöllä. liberon teippivaippa alla ja housuvaippa päällä. aika muhkee pakkaus, mutta toimii ainakin meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
liberon 7 käyttöön. ja iltapullo pois, tuon ikäinen voi juoda jo nokkamukista. eikä tarvitse yöllä maitoa!
1 vuotis neuvolassa just sanoivat että ei ole kiire ottaa pulloa pois mutta kyllä me siihen jo ollaan pikkuhiljaa totuttelemassa. Päikkärit sujuu jo ilman ja muuten ei pulloa ole päivisin koskaan saanutkaan :)

Yhteistyössä