Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

Nyt ehdin kirkoitella vähän paremmin... Ensinnäkin voimia Tikuliinalle ja Nippatädille. Alkoholismi on hirvittävä sairaus ja se on erityisen raskas läheisille jotka joutuvat elämään jatkuvassa pelossa, huolessa ja epävarmuudessa. Toivottavasti läheisenne saavat elämänsä oikeille raiteilleen...
  2. S

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Rakenneultrakuulumisia: Eilen käytiin ultrassa ja minulla oli jo valmiiks todella vahva poikaolo vaikka alkuraskaudessa uskoin tyttöön kun oli niin erilaiset olot kuin esikoista odottaessa. Aluksi kätilö katsoi kasvoja 4D:llä ja vauva näytti aivan identtiseltä esikoisen kanssa et jo siinä...
  3. S

Pikkukakkosta odottavat :)

Pikaisesti tulin vaan kertomaan rakenneultrakuulumiset. Kaikki oli hyvä ja selvä poikalupaus saatiin. Kasvonpiirteiltäänkin vauva näytti ihan esikoiselta eli aika samannäköinen poju sieltä taitaa olla tulossa! :) Särö 20+5
  4. S

Pikaisesti tulin kertomaan ultrakuulumisia, pitäis kommentoida vaikka kenelle mut nyt ei kerkee kun työt painaa päälle! Kokkelille :hug: :'( Eli eilen oli rakenneultra ja minulla oli jo jonkun aikaa ollut todella vahva poikaolo (niin ne olot alkuraskaudesta muuttuu) ja olin itseasiassa jo...
  5. S

Triida Minulla oli ihan sama juttu, kevyitä hipaisuja alkoi tuntumaan 15.viikolla mutta sitten ei tuntunut mitään kahteen kolmeen viikkoon kunnes 19.viikolla alkoi tuntua ihan selviä liikkeitä. Eli sinuna en olisi hirveän huolissani. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, itse olin ihan kahden...
  6. S

Piula Hienoa että potkuja tuntuu, kyllä se vaan helpottaa paljon etenkin kun näin alussa on neuvolakäyntejä niin harvoin. Itse syön monivitamiinia, D-vitamiinia (reilusti yli suosituksen), omega-3:sta ja rautaa. Muuten muistan ihan hyvin ottaa tuon koktailin mutta tuo rauta tuottaa vaikeuksia...
  7. S

Taiska onpa ollut todella asiaton lääkäri! Ihan suututtaa kun tuollaisia ihmisiä on hoitoalalla! Itsekin sain kuulla töksäyttelyjä raskausdiabeteksesta, olin silloin vain lievästi ylipainoinen mutta jotkut hoitohenkilökunnasta kohteli kuin ruttotautista. :( Tervetuloa Talvitaapero! (.)...
  8. S

Puoliväli poksuu! Särö 20+0
  9. S

Puolivälissä ollaan! Tässä masukuvaa vaikka ei tuo edellisestä oo muuttunut! :) Julille tsemppiä! Bingolle onnittelut tyttölupauksesta! Ihania masuja kaikilla, niin erilaisia mutta ihania! :heart: Piula Kun siellä aijaassa tulee ne osotteet (vai mitä ne nyt on) kuvan viereen niin...
  10. S

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tässä toinen ja viimenen kuva tähän ketjuun: Särö 20+0
  11. S

Jee! Huomasin just et tuo erilaiset äidit uusitaan tänään klo 18.10. Pitääpä sillon kattoo! Synnytysvalmennuksista tuli mieleen et itse olin vähän pettynyt tämän oman kaupungin perhevalmennukseen, ei siellä oikeestaan hirveesti tullut mitään sellasta mitä ei olisi tiennyt jo ennestään...
  12. S

Yritämpäs päivitellä kuulumisia jos poika vaan antaa! :) Hillankukalle vielä onnittelut! Hienoa että asia varmistui näin pian! Liikkeistä Tässä raskaudessa on kyllä likkeet alkanu erilailla, esikoista odottaessa liikkeet alkoivat pikkuhiljaa tuntumaan useammin ja voimakkaammin mutta tämän...
  13. S

Kylläpä sinua Tikuliina nyt koetellaan! :( Tuossa on yhdelle ihmiselle ihan liikaa kestämistä Tsemppiä! :hug: CandleLight Hyi kamala minkälaista touhua! Tulee ekana mieleen että mitäköhän noiden lasten kotona tapahtuu suljettujen ovien takana! :'( Hyvä että olette olleet sossuun yhteydessä...
  14. S

Niin ja MurSusi, meillä on nuo lasketut ajat sen verran lähekkäin et eihän sitä tiedä vaikka ollaan molemmat synnyttämässä jossain bussipysäkillä! ;)
  15. S

Kyllä täälläkin ollaan jo synnytystä mietitty. Matka (n. 90km) ei jännitä niinkään kun esikoista synnytin kuitenkin melkein 30h niin en oikein jaksa uskoa että tämä toinenkaan hirveesti kiirettä pitää. Vaikka eihän sitä tiedä... Onkos se niin et toisen synnytys kestäis karkeesti puolet esikoisen...
  16. S

Greentea1 Meidän toinen koira alkoi hyppiä minua vasten kun minun maha kasvoi isoksi esikoista odottaessa mikä ei tietenkään ollut mukavaa kun on iso koira ja tökkäs välillä tassut aika kovastikin mahaa vasten. Ihan kuin koira olisi yrittänyt kertoa minulle että "hei, oletko huomannut että sinun...
  17. S

Voi Nöhvi! :'( Iso :hug: sinne ja voimia! Toivottavasti pääset pian palstailemaan tänne uudestaan! Uskotaan siihen! :hug:
  18. S

HaaveissaPulla kyselit 4d-ultrasta. Täällä meidän kotikaupungissa saamme nauttia jopa kahdesta 4d-ultrasta kun sekä np- että rakenneultra tehdään äitipolilla missä on uuden karheet laitteet (millähän rahalla persaukinen kaupunki nekin on hankkinu? :D ) Onhan se ihan eri hieno nähdä vauva kun...
  19. S

Onnittelut Diiselikissa ja MeaMinnis ihanista ultrakuulumisista ja poikalupauksista. Täällä vaan entistä enemmän polttelee jännitys mut vielä vajaa kaks viikkoo pitäis jaksaa ultraan. :) Täällä on äitiyspolilla sellanen uus ultra ja todella tarkka on. Siinä on myös se 4d-ominaisuus mutta...
  20. S

Sone Minulla oli kans joku aika tuota pilkkujen näkymistä silmissä, en enää muista et oliko siinä yhteydessä kun nousin ylös vai yritinkö nostaa jotain. En oikein netistäkään löytänyt mistä se johtuu. Minttu Raskaana ollessa sairastaminen on kyllä ikävää kun ei oikein mitään lääkkeitä...

Yhteistyössä