Ihanaa, kun olette niin aktiivisia masukollegat! =) Kovasti tervetuloa uusille!
En normaalistikaan
nuku vatsallani, mutta nyt kuulin, ettei selälläänkään ole hyvä nukkua jotenkin verenkulkeutumisen sydämeen vuoksi, joten en tiedä enää.. No, nukun miten nukun, eipä sitä yöllä siihen herää, jos selälleen vaihtaa kylkiasennosta.. Minäkin olen nähnyt todella todentuntuisia
unia, niihin kyllä eläytyy todella voimakkaasti!
4D ultraan menoa emme ole vielä päättäneet. Täytyy katsoa, mitkä on fiilikset rakenneultran jälkeen..
Minulla ei ole kokemusta koirista ja pikkulapsista yhdessä, mutta
murkkuikäisestä koirasta kyllä. Muutimme juuri mieheni kanssa yhdessä asumaan, kun poikakoira oli murkkuiässä. Se kyllä testas mua viimesen päälle. Mies on sen todella hyvin kouluttanut, mutta otti aikansa, ennen kuin otti minulta käskyjä vastaan. Piti vaan kärsivällisesti kerta toisensa jälkeen komentaa, niin kyllä se on palkittu. No, näinhän se kai on lastenkin kanssa, kärsivällisyys kunniaan!
Meillä on koiralla ns oma paikka, eli peti yhdessä tietyssä paikassa, jonne se edelleen yli neljä vuotiaana komennetaan, jos se halutaan pois jaloista tai jos se hösää liikaa. Toimii todella hyvin, kun on pienestä pitäen ollut tämä toimintatapa. Aina kun sanoo oma paikka, se menee sinne mukisematta! Meillä ei ole tarvinnut teljetä koiraa huoneeseen tai häkkiin, mutta riippuu tietty koiran luonteesta.
Masu kasvaa täälläkin vauhdilla ja varmaan on vähintään samaa luokkaa kuin
Sintulla muutaman viikon päästä. On nimittäin jo ihan selkeä pinkeä vauvamasu! Toivottavasti ei ihan tätä vauhtia kasva loppuun asti!
(.) Huomenaamulla neuvola - ihanaa! Pieni verenvuotelu on nyt neljä viikkoa jatkunut jokapäiväisenä, joten taas on ihana päästä varmentamaan sydänäänet.
Ihanainen 15+4